Kva skjer i våre to største byar?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Kva hotell bur du på? Det er Oslo Horse Show ikkje rettare eg veit.

P

Parelius

Gjest
Nei, kommer du til urbaniteten! Skal vi se; trikketur gjennom hovedstaden, gå på brostein, høre hvisken om xv-1s etc. Masse her. Si nå fra, så vi kan sende deg tilbake til fjøset full av ovstore hendinger, som kan leve i generasjoner der ute i utkantens kollektive minne. (Da A-A var i byen, så etc… Færdaminne)

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.505
Torget vurderinger
1
Medlemmer totalt: 8258 står det på forsiden, noen av disse bor i B/O. Jeg har besøkt noen, det er vanligvis bedre enn å reke rundt på hifi sjapper med sær betjening.

Særingene er som regel hyggeligere på hjemmebane.

Mvh Roald

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Parelius skrev:
Nei, kommer du til urbaniteten! Skal vi se; trikketur gjennom hovedstaden, gå på brostein, høre hvisken om xv-1s etc. Masse her. Si nå fra, så vi kan sende deg tilbake til fjøset full av ovstore hendinger, som kan leve i generasjoner der ute i utkantens kollektive minne. (Da A-A var i byen, så etc… Færdaminne)
Eg meiner reint å ha XV-1 på programmet, iallfall ein pickup av same ætt, reknar eg med.
Fjøs har eg ikkje, det er nok naustet du har sett. Heromkring er vi for det meste redde for kyr...brustein har eg lagt nok av sjølv, så det vekkjer lite åtgaum å ferdast på slikt. Trikk? Eg må prøve rusjtidstrafikken med eigen Caravelle...
Færdaminne skal vi prøve å få til.

Topp Bunn