Kutte ut fiber nettverk hjemme?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ufo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.02.2016
    Innlegg
    1.785
    Antall liker
    915
    kommer det en 5G antenne rett i nærheten av der jeg bor så enten selger jeg eller tapetserer vegger og vindu med faraday cage.

    " The rules adopted by the FCC allow a 5G base station operating in the millimeter range to emit an effective radiated power of up to 30,000 watts per 100 MHz of spectrum.."
     

    Powercon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.09.2022
    Innlegg
    1.304
    Antall liker
    1.215
    Sted
    Horten
    For 5G frekvenser og teknologi så tror jeg Nkom er et bedre sted å starte med for å få fakta på bordet. :cool:
     

    nma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Innlegg
    4.696
    Antall liker
    518
    Torget vurderinger
    1
    Kunne vel klart meg meg 10mbs om det sto om liv og død.. Men i bunn og grunn har 99% ikke bruk for er enn sånn ca 50mbs, som tross alt rekker til 3x 4K-streams fra netflix med båndbredde igjen til surfing. Jeg har det dobbelte men ville ikke nølt med å gå ned til 50 om det betydde halvparten av prisen, men jeg er allerede på laveste hastighet.

    Om jeg var i trådstarters sko, hadde jeg kutta ut fiberen om det betydde en besparelse på 600,-
     

    godtfred1000

    Fersking
    Ble medlem
    02.11.2023
    Innlegg
    1
    Antall liker
    2
    Sted
    skien
    Vi har brukt ice på hytta og det har fungert greit men er helt natta dårlig kundeservice og priser dersom man går over grensa noe vi har gjort hver måned (også når ingen har vært der…)

    vi vurdere å teste chili mobil sin ordning til sommeren pga mye rimeligere pris pr gb ved overforbruk.
    Du har feil abb på ice, du må bare ha mobil abb med 8g og data frihet og tvillingkort som du setter i router på hytta da har du 1000Gb i mnd, da går du ikke tom for data. Du har mobilt bredbånd somer dobbelt så dyrt
     

    Ole_Martin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    2.149
    Antall liker
    801
    Du har feil abb på ice, du må bare ha mobil abb med 8g og data frihet og tvillingkort som du setter i router på hytta da har du 1000Gb i mnd, da går du ikke tom for data. Du har mobilt bredbånd somer dobbelt så dyrt
    Data Frihet kan kun aktiveres på brukerens hoved-SIM-kort, og ikke på Data-SIM eller Tvilling-SIM.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn