Kurt Kurt Kurt

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.510
Torget vurderinger
1
Han er jo flink å synge, derom ingen tvil. Men noe som kommer til å bli spilt til døde på Hifi demoer, troro jeg ikke..!

Mvh. Bjørn

M

musicus

Gjest
Er ikke denne sluppet i Norge før nu?

Hyggelig country/pop plate, forøvrig er hans forrige "Push Push" en alldeles glimrende pop plate fra den lille mannen med den store røsten....

mvh

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.794
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
glætt og kjedelig "køntripop".
eneste tøffe spor er demokuttet med nelson.

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Må erkjenne at jeg synes Kurt har en veldig god stemme.

Blir litt "satt ut" av og til når jeg hører ham.

Denne "lassopop" platen har vel i realiteten en to-tre gode kutt og resten blir for glætt!

Får håpe han etterhvert som han blir mer moden, søker eller lager mer utfordrende materiale og at han finner seg et platesellskap/en produsent som evner å reprodusere det han presterer.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.549
Torget vurderinger
2
Kurt virker som en sympatisk kar, men jeg kjøper heller musikk av en usympatisk jævel, enn det glatte skvalet som hittil har kommet fra Kurt.

Duetten med Willie er ikke så aller verst, jeg kan gå med på det.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.269
Kurt har vel en av de mest intetsigende stemmer jeg vet om. Han er marginalt bedre enn Kristian Valen.

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.615
Torget vurderinger
18
rolfozzy skrev:
Duetten med Willie er ikke så aller verst, jeg kan gå med på det.
Men det er på grunn av Willie. Her får vi virkelig demonstrert hvor pregløs Kurt egentlig er, han settes jo så til de grader i skyggen av gamle Nelson. Godt mulig at Kurt har større range etc. men han når ikke Willie til anklene hva substans angår.

Topp Bunn