Jeg plukket opp en plate fra Hudson Records for litt siden, som ankom i går. Side 1 låter glimrende, men side 2 har et "bånd" med "static" som er gjennomgående og uforandret gjennom hele platesiden. Dermed slengte jeg over en høflig klagemail i morges, uten særlig store forhåpninger om å bli møtt med stor forståelse. Men så, for litt siden, rant dette inn:
"We can send you a new copy first thing tomorrow and I will personally check the LP before sending it, however we are having issues with quality control generally on these. We are expecting a new pressing to be sent mid January so if you prefer we could add you to this list for a new pressing and send a CD or digital download in the meantime. Alternatively we can also offer you a refund if you’d rather go down this route. There’s no need to return the copy you have.
Huge apologies again, as a small independent label we are incredibly grateful for your business, I hope you will accept my apologies and I know you will enjoy the LP when you are able to hear it properly!"
Dette er kanskje noe av det ypperste innen kundeservice jeg har vært borti, tror jeg. I alle fall når det gjelder kjøp av musikk. Hudson Records er, som de selv nevner, en liten uavhengig label og utvalget deres er foreløpig ikke veldig stort, men jeg tenker denne type service fortjener mer bissniss så ta gjerne en kikk og hank inn en plate eller to hvis de har noe som faller i smak.
"We can send you a new copy first thing tomorrow and I will personally check the LP before sending it, however we are having issues with quality control generally on these. We are expecting a new pressing to be sent mid January so if you prefer we could add you to this list for a new pressing and send a CD or digital download in the meantime. Alternatively we can also offer you a refund if you’d rather go down this route. There’s no need to return the copy you have.
Huge apologies again, as a small independent label we are incredibly grateful for your business, I hope you will accept my apologies and I know you will enjoy the LP when you are able to hear it properly!"
Dette er kanskje noe av det ypperste innen kundeservice jeg har vært borti, tror jeg. I alle fall når det gjelder kjøp av musikk. Hudson Records er, som de selv nevner, en liten uavhengig label og utvalget deres er foreløpig ikke veldig stort, men jeg tenker denne type service fortjener mer bissniss så ta gjerne en kikk og hank inn en plate eller to hvis de har noe som faller i smak.