Hi-Fi forretninger Kudos til Moet Audio

32bit

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.09.2003
Antall liker
314
Torget vurderinger
1
Vil dele med hifisentralen den utrolig gode servicen jeg har opplevd å få hos Moet Audio. Hadde en forsikringssak med en skade på min Kudos høyttalere. Tok kontakt med Terje i Moet Audio og fikk umiddelbart hjelp. Terje hår stått på og skrevet brev og og gjort undersøkeleser mot fabrikk og forsikringsselskap. Alltid kjapp og god respons samt kloke og gode svar.

Utrolig takknemlig og ønsker og gi en stor Kudos til Moet Audio for eksemplarisk service. Velfortjent, kanskje i ikke tilfeldig at de selger noen av verdens mest musikalske høyttalere - Kudos!

Evo III

Be Who You Are
Ble medlem
25.12.2009
Antall liker
65.519
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
86
De pleier og være utrolig hygglige der ja,flere burde være som de :)

O

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
1.427
Torget vurderinger
10
Jeg har hatt en del kontakt med denne butikken og også fått inntrykk av en innehaver som er hjelpsom og innstilt på å yte god service. Det har så langt ikke blitt noen kjøp derfra, men hvem vet hva fremtiden bringer. De har nemlig en platespiller jeg har hatt et godt øye til i en årrekke og gjerne kunne tenkt meg å eie. I følge Evo II, som nettopp har anskaffet en, går det godt an å spille plater med den også...

T-1

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.08.2015
Antall liker
10.498
Sted
Bergen
Torget vurderinger
34
Hei. må få lov å skryte av moet gutta sin fantastiske service. de stiller opp døgnet rundt på mail, telefon og sms. tok kontakt for en stund tilbake da jeg "trengte" riaa trinn. forklarte litt rundt preferanser og budsjett. fikk til sendt riaa i posten på prøve uten noen form for garanti på at jeg ville handle det. fikk låne å teste i eget oppsett med den tiden jeg trengte. dette resulterte i at jeg fikk prøve et forsterker sett i samme serie (ROKSAN). jeg har eid roksan tidligere som også er kjøpt av moet. her gikk jeg på en smell å handlet rubel å bit fra moet av det de sendte til meg igjen :p Tusen takk for nok en hyggelig handel! til dere som ikke har prøvd noe av det Moet selger, ta kontakt med gutta, få låne demo osv. bli blåst av banen :) ha en fin kveld! :)

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Antall liker
11.160
Sted
Narvik
Torget vurderinger
12
Moet er en butikk som yter service av ypperste klasse. Ingenting å si på det :)

• Liker
Reaksjoner: T-1

Evo III

Be Who You Are
Ble medlem
25.12.2009
Antall liker
65.519
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
86
Hei. må få lov å skryte av moet gutta sin fantastiske service. de stiller opp døgnet rundt på mail, telefon og sms. tok kontakt for en stund tilbake da jeg "trengte" riaa trinn. forklarte litt rundt preferanser og budsjett. fikk til sendt riaa i posten på prøve uten noen form for garanti på at jeg ville handle det. fikk låne å teste i eget oppsett med den tiden jeg trengte. dette resulterte i at jeg fikk prøve et forsterker sett i samme serie (ROKSAN). jeg har eid roksan tidligere som også er kjøpt av moet. her gikk jeg på en smell å handlet rubel å bit fra moet av det de sendte til meg igjen :p Tusen takk for nok en hyggelig handel! til dere som ikke har prøvd noe av det Moet selger, ta kontakt med gutta, få låne demo osv. bli blåst av banen :) ha en fin kveld! :)
Gratulerer med Roksan oppsett,flere burde få opp ørene for det merket.

O

• Liker
Reaksjoner: T-1

32bit

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.09.2003
Antall liker
314
Torget vurderinger
1
Hyggelig å høre at flere har gode opplevelser med Moet. Gratulerer med flott utstyr!

M

MusicBear

Gjest
All ære og heder til seriøse aktører i markedet. I samme slengen; skryt til alle forhandlere som orker ta agenturer på sære ting produsenten nødvendigvis må skjønne ikke kan bli noen slager i lille Norge. For mangfoldet av aganturer er stort hos de mange små, mens gigantiske Hifiklubben sitter med kun et par hovedmerker + noe annet stæsj. De tjener sikkert rått på det lille de har og samtidig har en enkel og sålede rimelig logistikk - det også fortjeneste.

Var innom KT Radio i fjor, butikken i Vesterbrogade i København, var nesten mer å se der enn på ei Horten messe.

Topp Bunn