Kronerulling

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Fornyet støttemedlemskapet, hilsen ydmyk og skamfull pahf som skulle gjort dette for lenge siden.
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.334
    Antall liker
    8.403
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Ble støttemedlem også jeg.
    Må sørge for att vi beholder sentralen i god skikk.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.509
    Antall liker
    102.787
    Torget vurderinger
    23
    Høvdingen trenger guttas støtte opp gjennom livet...:cool:
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Hva er den største forskjellen på serveren du har kjøpt nå kontra den som ble kjøpt i Januar?
     

    GjeEsp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2006
    Innlegg
    575
    Antall liker
    111
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    2
    Halv høvding fra det blide sørland:)

    Mvh
    Gjert
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.083
    Antall liker
    1.063
    Torget vurderinger
    10
    Normalt ville jeg gladelig støttet dette tiltaket, men ut fra opplevelsen med Høvdingen og flere forummedlemmer i tråden "Annonsering på Torget", er det så som så med trivselen her inne og dermed også motivasjonen for å bidra. Har derfor avstått. Både generelt og når det gjelder nevnte tråd, skulle jeg ønske at flere leste nøyere hva andre faktisk skrev i sin innlegg, før man hev seg over tastaturet for å kritisere og forsøke sette andre i et dårlig lys ved å tillegge meninger og motiver det ikke finnes grunnlag for.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.387
    Antall liker
    83.891
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Normalt ville jeg gladelig støttet dette tiltaket, men ut fra opplevelsen med Høvdingen og flere forummedlemmer i tråden "Annonsering på Torget", er det så som så med trivselen her inne og dermed også motivasjonen for å bidra. Har derfor avstått. Både generelt og når det gjelder nevnte tråd, skulle jeg ønske at flere leste nøyere hva andre faktisk skrev i sin innlegg, før man hev seg over tastaturet for å kritisere og forsøke sette andre i et dårlig lys ved å tillegge meninger og motiver det ikke finnes grunnlag for.
    Det er helt frivillig å bidra
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Normalt ville jeg gladelig støttet dette tiltaket, men ut fra opplevelsen med Høvdingen og flere forummedlemmer i tråden "Annonsering på Torget", er det så som så med trivselen her inne og dermed også motivasjonen for å bidra. Har derfor avstått. Både generelt og når det gjelder nevnte tråd, skulle jeg ønske at flere leste nøyere hva andre faktisk skrev i sin innlegg, før man hev seg over tastaturet for å kritisere og forsøke sette andre i et dårlig lys ved å tillegge meninger og motiver det ikke finnes grunnlag for.
    Dette virker dessverre noe ømtået for meg. Jeg har lest tråden du refererer til en gang til og den virker godt innenfor hva som er akseptabelt, inklusiv høvdingens innlegg. Er det så lett å bli såret så må man vel vurdere om HFS er et sted man ønsker å holde til. Men så fikk du da sagt hva du mente om saken i denne tråden. Mitt råd er å bli ferdig med bagateller og gå videre. Resten av denne tråden er forresten pur glede og offervilje der pengene sitter løst som i et bordell i tung brunspritrus.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.509
    Antall liker
    102.787
    Torget vurderinger
    23
    HFS er jamen et av de snilleste fora som tenkes kan - det lille som er av oppgulp - virkelig ekte oppgulp - er så lite at det er nesten ikke-eksisterende. Og da snakker vi hobbyfora hvor det i utgansgpunktet diskuteres over noe hyggelig. Andre fora er 100 ganger verre mht. drittslenging osv.

    Men jeg skjønner godt at en ikke har lyst til å bidra med noe når en ikke trives engang. Personlig hadde jeg ikke en gang bidratt med synspunkter hvis jeg hadde følt det samme. Tror ikke jeg engang hadde giddet å kaste bort tid på et slikt forum i det hele tatt.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.718
    Torget vurderinger
    1
    Normalt ville jeg gladelig støttet dette tiltaket, men ut fra opplevelsen med Høvdingen og flere forummedlemmer i tråden "Annonsering på Torget", er det så som så med trivselen her inne og dermed også motivasjonen for å bidra. Har derfor avstått. Både generelt og når det gjelder nevnte tråd, skulle jeg ønske at flere leste nøyere hva andre faktisk skrev i sin innlegg, før man hev seg over tastaturet for å kritisere og forsøke sette andre i et dårlig lys ved å tillegge meninger og motiver det ikke finnes grunnlag for.
    Mmm, her vet jeg ikke hva jeg skal svare, og jeg må holde meg for munn, for det som evnt. hadde kommet ut hadde ikke vært pent
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.268
    Sted
    Oslo
    Får man tilbake den gamle video/link opplastingen, og ikke bare en lang rekke m.bokstaver, tall, tegn og klammerparenteser???. Hadde vært fint:).


    mvh
     

    aam01

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    3.691
    Antall liker
    2.294
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    4
    Bidrag sendt. Dette forumet skuffer aldri, selv i denne tråden blir det tilløp til krangel.:cool:
     

    Stein Ivar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Innlegg
    538
    Antall liker
    415
    Torget vurderinger
    6
    Da har jeg meldt meg inn som støttemedlem og også sendt over noen ekstra kroner. Veldig greit å kunne bidra litt :)
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Å klage på krangling - i slike høviske, sarkastiske og fordummende måter som vi trent oss opp til her - er som å klage på virkeligheten. At noe er virkelig innebærer at det yter motstand. En vegg du denger neven i, et argument som klemmer om synapsen; definisjonen på virkelighet. At vi er virkelige i en virtuell verden endrer intet.. Alive and kicking.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Å klage på krangling - i slike høviske, sarkastiske og fordummende måter som vi trent oss opp til her - er som å klage på virkeligheten. At noe er virkelig innebærer at det yter motstand. En vegg du denger neven i, et argument som klemmer om synapsen; definisjonen på virkelighet. At vi er virkelige i en virtuell verden endrer intet.. Alive and kicking.
    På generell basis stikker ikke krangler og uenighet så dypt her på HFS, så jeg synes vel vi er mer siviliserte enn de aller fleste andre fora for lyd jeg har vært innom. Selv sterk uenighet i OT-baren fører ikke til uvennskap andre steder på forumet. Vi to har vel heller ikke alltid vært enige om alt, men jeg anser deg likevel for å være en venn. Jeg er altså enig i din analyse her. :)
     

    inselwind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    1.972
    Antall liker
    10.693
    Sted
    Toten
    Torget vurderinger
    11
    Fint om du også kan hjelpe meg også ila kvelden, slik at jeg får lagt ut en del annonser på Torget. -Som støttemedlem skal det vel ikke være noen øvre grense i hvor mange salgs/kjøps-annonser som legges ut, men jeg får bare "http error 500" feilmeldingen.. (Har sendt PM, men føler ikke at de blir helt prioritert, da det sikkert er morsommere og se på hvor stor innkomsten er fra våre snille & gavmilde medlemmer). Håper på hjelp ila dagen, takk :)
     

    inselwind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    1.972
    Antall liker
    10.693
    Sted
    Toten
    Torget vurderinger
    11
    Ordner du det innen kvelden er omme, så vil det rusle inn litt kronasjer fra Totentraktene også..
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.387
    Antall liker
    83.891
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Let the good times roll!

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.387
    Antall liker
    83.891
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Kanskje for å vise at man støtter opp om forslaget?
     

    gs

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    235
    Antall liker
    96
    Torget vurderinger
    4
    Bidrag overført. Takk for at dere orker.
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Bidrag sendt! Satser på mange gode råd og givende meningsutvekslinger også i årene fremover.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Det dreier seg om vise at man gir slik at man får med flere. Wall of bragging er nok ikke mere skrytete enn det.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn