Kronerulling

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.497
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Ser det er flere som syter og klager. Selv om jeg for tiden ikke besøker forumet så ofte så setter jeg virkelig pris på at det eksisterer. Har fulgt forumet siden begynnelsen, og dette er Norges hififorum. Selvfølgelig koster det penger, og selvfølgelig bør Høvdingen få betalt. De summene som kommer opp i tråden her er jo bare peanuts! Hadde høvdingen lansert en kronerulling for å få inn et par mill hadde jeg også reagert, men seriøst folkens? Forstår ikke kritikken som kommer her. Forumet fungerer veldig bra, alt går raskt, og det er så og si aldri nede. Innsatsen Høvdingen legger inn er nok betydelig.

    Folk skal bare ha, ha og ha, og det skal ikke koste ei krone.
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.337
    Antall liker
    8.425
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Ser det er flere som syter og klager. Selv om jeg for tiden ikke besøker forumet så ofte så setter jeg virkelig pris på at det eksisterer. Har fulgt forumet siden begynnelsen, og dette er Norges hififorum. Selvfølgelig koster det penger, og selvfølgelig bør Høvdingen få betalt. De summene som kommer opp i tråden her er jo bare peanuts! Hadde høvdingen lansert en kronerulling for å få inn et par mill hadde jeg også reagert, men seriøst folkens? Forstår ikke kritikken som kommer her. Forumet fungerer veldig bra, alt går raskt, og det er så og si aldri nede. Innsatsen Høvdingen legger inn er nok betydelig.

    Folk skal bare ha, ha og ha, og det skal ikke koste ei krone.
    Det er derfor folk fra fagforeninger ikke kan svømme.
    Bruker armene feil vei:):):
    Her skal intens gis, menn karre til meg selv.
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Ser det er flere som syter og klager. Selv om jeg for tiden ikke besøker forumet så ofte så setter jeg virkelig pris på at det eksisterer. Har fulgt forumet siden begynnelsen, og dette er Norges hififorum. Selvfølgelig koster det penger, og selvfølgelig bør Høvdingen få betalt. De summene som kommer opp i tråden her er jo bare peanuts! Hadde høvdingen lansert en kronerulling for å få inn et par mill hadde jeg også reagert, men seriøst folkens? Forstår ikke kritikken som kommer her. Forumet fungerer veldig bra, alt går raskt, og det er så og si aldri nede. Innsatsen Høvdingen legger inn er nok betydelig.

    Folk skal bare ha, ha og ha, og det skal ikke koste ei krone.
    Mange mener man kan få en high end streamer for denne summen, så det er nok en tung overveielse :rolleyes:
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Hei,

    Hvis dere ikke får bruk for Tidal 3-mnd koden, så send en PM med koden til meg. Jeg har et helt idrettslag med ungdom som kunne tenke jeg en 3.mnd gratis periode. Da går ikke koden til spille, men til forhåpentligvis en god sak.

    Vh Zerostat
    Det er til enhver tid alltid flere måter å få 3 mnd gratis medlemskap på Tidal. Siden du har et helt idrettslag som kan tenke seg dette, så er det ikke verre enn at samtlige individer laster ned "Captune"-appen fra Sennheiser til mobilen/tablet og registrerer seg hos Tidal via appen. Da får man 3 mnd gratis.
    Det viste jeg ikke. Takk!
    En ting til som du ikke bør glemme er at det uansett kreves at du har et normalt Visa-kort å registrere deg med. For ungdom er ikke det tilfelle, de har som oftest Visa Electron uten muligheten for netthandel. Den unge baluba junior kunne ikke bruke den koden han fikk av meg før han fikk nytt og skikkelig Visa-kort i høst.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.718
    Torget vurderinger
    1
    Da er vi oppe i nærmere kr. 35.000, og det er ikke verst. Takker alle som har bidratt. Vi er nødt til å legge om til https, og det er ikke så fryktelig komplisert, men alt koster penger, og mange sider som må bygges om, og vi er vel ferdig om noen få uker.

    Mvh
    Høvdingen
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.718
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har nettopp kjøpt ny server til kr. 52.000, det har kommet inn nærmere kr. 30.000 i inntekter, og jeg hadde håpet at vi kunne hatt en liten kronerulling. Kontonumer: 16271710775 (Høium Data & Hifi AS). Vipps *91316683* - Thomas Sætervadet v/Høium Data & Hifi AS. Håper ikke dette var frekt.
    Vi hadde vel ikke skadet av å få inn et par kroner til, og til tross for at jeg har mottatt et par meldinger som er mindre hyggelige, så tar jeg sjansen på å gjenta.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn