Krise!!!?

TAF

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.06.2006
Antall liker
529
Torget vurderinger
15
Hei.

Det var ein samenkomst(party) hos oss i går og det blei spelt ein del musikk. Etter som kvelden gikk så har det vært ein kar og skrudd volum på MAX og det er ingen lyd etterpå. :'(

Er ht sprengt? Er det sikringer noken plass?

Max lydtrykk oppnår eg når volumkontrollen står på 10-11,så her er det skummelt å dra på over det. Derfor MEGET bekymret i dag. :(

HJELP.

Mvh
TAF

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Hvis du ikke hører noenting er det sansynlig at et er en eller flere sikringer som har gått. Håper det for din skyld

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
47.133
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
T A F skrev:
Hei.

Det var ein samenkomst(party) hos oss i går og det blei spelt ein del musikk. Etter som kvelden gikk så har det vært ein kar og skrudd volum på MAX og det er ingen lyd etterpå. :'(

Er ht sprengt? Er det sikringer noken plass?

Max lydtrykk oppnår eg når volumkontrollen står på 10-11,så her er det skummelt å dra på over det. Derfor MEGET bekymret i dag. :(

HJELP.

Mvh
TAF
hei TAF

dette høres ikke bra ut,du må holde vennene dine vekk fra alteret ;)
det burde være en form for protection på forsterkeren din skulle jeg tro,i form av releer på utgangene eller lign.

mvh

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.531
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
33
Er det fortsatt rørforsterker du har?
Hvis det har gått en sikring i nettdelen, bør du kunne se det. En eller flere indikatorer som ikke lyser.
Rør som ikke gløder eller blir normalt varme.

TAF

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.06.2006
Antall liker
529
Torget vurderinger
15
Krisen over. :)

Nå er alt i orden igjen her på berget. Slo på forsterkeren igjen i dag og alt virker som før uten tegn til skade.

Reparert seg sjølv ser det ut til. :)

Dette var ein stor lettelse.

TAF

Topp Bunn