Takk for hjelpen med å "verifisere" feilenSupertramp skrev:Nei, det var veldig bra. Rødt er rødt, gult er gult.
Bekrefter bare at de "grønne bildene" skyldes lokalets belysning, ikke kameraet.
Takk for hjelpen med å "verifisere" feilenSupertramp skrev:Nei, det var veldig bra. Rødt er rødt, gult er gult.
Bekrefter bare at de "grønne bildene" skyldes lokalets belysning, ikke kameraet.
Jeg justerer opp fargemetningen på bildene. Ser at det kan "bikke over" på pc-skjermer som allerede har for mye.RoDa skrev:Moro med fortsettelse på bildetråden! 8)
Drar du opp fargemetningen på bildene dine eller blir de slik rett fra kameraet?
Ser ut som fargene er vel sterke på noen av bildene?
(Edit: F.eks. på det siste bildet her på skjermene ved siden av gitaren)
Mvh
Rolf
Savner zoooomen mestSupertramp skrev:Vidvinkel også nå, Flageborg?![]()
Et eller annet sier meg at saturation på kamera bør skrus mange hakk ned. De flestes pc-skjermer bikker vel over på bildene dine vil jeg tro. :-\Flageborg skrev:Jeg justerer opp fargemetningen på bildene. Ser at det kan "bikke over" på pc-skjermer som allerede har for mye.
Assman, regner med at objektivet sto på 18mm, tele er for feiginger. :-XFlageborg skrev:Fant ut at det var på tide å skifte fra 28-70mm til en litt mer diskret 18-200mm