Krell og OHFC

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Noen som vet om OHFC skal slutte med Krell? De har hatt lite reklame, på nettsiden sin, for Krell siste året og jeg ser nå at de selger ut en del demomodeller. OHFC står heller ikke på forhandler listen til www.krellonline.com lenger, noe på gang? Krell i Hi-Fi klubben kanskje:)

H

Homarhus

Gjest
Hør med Geir på OHC. Jeg tror det kommer en del nye ting fra Krell. Mulig OHC satser mer på T+A og Burmester

janopseth

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2005
Antall liker
2
Det er vel uansett audionord.se som har det skandinaviske agenturet?

stereo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
18
Det kommer en rekke nye produkter fra Krell, og det er jo synd om OHC ikke skal gi oss noen smakebiter på dette. Nå er vel riktig nok de nye produktene i den høyere prisklasse, men er dette så bra som det antydes i utenlanske hifi blader, vil jeg tro det er kjøpesterke mennesker her, eller andre som må gjøre en del prioriteringer først, som vil ha interesse for disse nyhetene.

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Iflg. enkelte på OHFC så kommer Krell på nettsiden deres etterhvert .... sa de sept. ifjor ::) .

Har spurt de ett par ganger , men får liksom ikke noe tilfredsstillende svar , man bruker da ikke mnd. for å legge ut priser etc. , eller gjør man 8) .

Topp Bunn