|
+1pengesluk skrev:Egentlig ingen som bryr seg om fyren i det hele tatt, det er bare så herlig å fyre opp Slubbert, Deph & Honkey på samme gang..
Nettopp! Hvis det ikke er direkte trusler må det tåles som en del av ytringsfriheten, det er ikke forbudt å mene at Norge er et helveteshøl som fortjener å brenne, like lite som det er påbudt å heie på Norge i en gitt konflikt. Ytringsfriheten åpner for religiøse tullinger som tror på guder, månemenn, muhammeder, jesuser, engler, tusser, troll, orker, alver, nisser og samer, dette er noe vi fint bør kunne tåle. Krekarutgytelsene blir vurdert av rettsvesenet og selv om ytringsfriheten er langt fra fullkommen her til lands er det ytterligere begrensinger media nå oppildner mobben til å rope etter. Mobben skjønner det bare ikke selv.Asbjørn skrev:http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Krekar-snakker-om-mulig-bombing-og-selvmordsaksjon-i-Norge-6794435.html
Det er jo nesten som å høre Rush Limbaugh, en annen religiøs blowhard med relativt tanketomme fans.
Du kan engelsk, åååhhh så flink.......LMC skrev:men i aftenposten som min link gikk til, stod det at han oppfordrer til aksjoner i form av selvmordsaksjoner, kidnapping av random nordmenn i utlandet og drepe random nordmenn at sightdet kan da umulig være lov?
mvh
Leif
Tja. Det er en hel liten stilart å strø om seg med grafiske beskrivelser av hvordan forskjellige personer og grupper kommer til å møte en ublid skjebne hvis de gjør eller ikke gjør visse handlinger, forklare at det er enhver troendes plikt å påse at det blir sånn, for så å avrunde med at dette selvfølgelig ikke er en trussel, bare en saklig faktaopplysning om hva som kommer til å skje hvis de nevnte personene gjør/ikke gjør nevnte handlinger.Slubbert skrev:...direkte trusler...
Ååååh du klarer å skrive en replikk. Øver du litt, så blir den neste sikkert on topic.Gubra skrev:Du kan engelsk, åååhhh så flink.......LMC skrev:men i aftenposten som min link gikk til, stod det at han oppfordrer til aksjoner i form av selvmordsaksjoner, kidnapping av random nordmenn i utlandet og drepe random nordmenn at sightdet kan da umulig være lov?
mvh
Leif
Åååhh du kan engelsk du også, så flink.....65finger skrev:Ååååh du klarer å skrive en replikk. Øver du litt, så blir den neste sikkert on topic.Gubra skrev:Du kan engelsk, åååhhh så flink.......LMC skrev:men i aftenposten som min link gikk til, stod det at han oppfordrer til aksjoner i form av selvmordsaksjoner, kidnapping av random nordmenn i utlandet og drepe random nordmenn at sightdet kan da umulig være lov?
mvh
Leif
Takker ;DGubra skrev:Åååhh du kan engelsk du også, så flink.....65finger skrev:Ååååh du klarer å skrive en replikk. Øver du litt, så blir den neste sikkert on topic.Gubra skrev:Du kan engelsk, åååhhh så flink.......LMC skrev:men i aftenposten som min link gikk til, stod det at han oppfordrer til aksjoner i form av selvmordsaksjoner, kidnapping av random nordmenn i utlandet og drepe random nordmenn at sightdet kan da umulig være lov?
mvh
Leif
;D
Tusenvis av år? Såvidt jeg vet ble staten Israel opprettet i 1948 eller deromkring.Rune S skrev:Godt eksempel,en norway-humanetisk-light utgave av en typisk tale som for eksempel Israel har måttet forholde seg til i "tusenvis" av år fra hundre tusen forskjellige mullaer.
Den æren bør vel tildeles Krekar, han bringer jo som kjent frem det verste i oss nordmenn... ;DLMC skrev:Gubra bringer det hele til et nytt nivå!
congratulations !![]()
Påtalemyndigheten har gitt uttrykk for at de ønsker å holde Krekar fengslet frem til ankebehandlingen starter i lagmannsretten, trolig til høsten.
Til de som ikke har en fra før, kanksje tiden er inne til å skaffe seg en.............TTmania skrev:Ble 8 uker varetekt gitt 8)
Jeg er enig med det du sier her, Honkey. Jeg er ikke enig i det RuneS sier om røverstaten Israel. Det Israel utførte i flyktningeleirene Shabra og Shatilla og nylig på Gazastripen, setter denne nasjonen i en klasse for seg. Så kan man føye på undertrykkelse, fordrivelse og terrorvelde mot det palestinske folket i årtier. Er det å undres på at folket tar til motmæle? Jeg forsvarer ikke tilfeldige raketter, selvmordsbombere og anna terror rettet mot sivile israelere. men jeg kan forstå motstandskampen mot militærstaten Israel. Synd at sionistene har såpass godt fotfeste i maktens tinder i U.S.A. at Obama & co ikke tar sjangsen på å kutte all støtte til Israel - og at U.S.A. også bruker Israel som "en stabiliserende faktor" for å beskytte amerikanske interesser i Midt-Østen ( les olje ). Og enda større synd at Norge dilter etter.Honkey-Chateau skrev:Krekar er en jævla undermåler som blir svær i kjeften under påvirkning av sterk overtro.
Snu ryggen til ham. Drit i hele gubben. Bur ham inne for det han har gjort, send ham vekk så snart avtalene er i havn og det kan gjøres i henhold til internasjonal rett. LA ham forsvinne i skyggenes dal, mer er'n ikke verdt. Han er i hvert fall IKKE verdt å ødelegge rettssystemet for.
Honkey
Det disse universitetsfolkene sier er ikke annet enn at ytringfrihet er et grunnleggende tegn på et sterkt demokrati. Svake demokratier undertrykker befolkningen, og begrenser ytringsfriheten.realist skrev:Tror Harald Eia har oversett iallefall en "forsker".
Er man forsker så kan man si de rareste ting, akkurat som Krekar...........
http://dagen.no//Nyheter//Innenriks/tabid/248/Default.aspx?ModuleId=76212&articleView=true
Kreket selv i munter passiar med sine venner foran en VG-mikrofon.
![]()
Sett de eldre i fengsel, der får de det bra, og sett de kriminelle på aldershjem, der blir de dopet ned og bundet fast.BT skrev:Jeg har et alternativt forslag: legg ned fengselene og sett de kriminelle inn der de trengs - i eldreomsorgen.
Dette blir vel ikke kostnadsbesparende, men egentlig et veldig godt forslagvredensgnag skrev:Sett de eldre i fengsel, der får de det bra, og sett de kriminelle på aldershjem, der blir de dopet ned og bundet fast.BT skrev:Jeg har et alternativt forslag: legg ned fengselene og sett de kriminelle inn der de trengs - i eldreomsorgen.
val skrev:Dette blir vel ikke kostnadsbesparende, men egentlig et veldig godt forslagvredensgnag skrev:Sett de eldre i fengsel, der får de det bra, og sett de kriminelle på aldershjem, der blir de dopet ned og bundet fast.BT skrev:Jeg har et alternativt forslag: legg ned fengselene og sett de kriminelle inn der de trengs - i eldreomsorgen.
Teknisk sett får han ingenting fra NAV, for det har han ikke krav på. Men kona får vel penger fra NAV så hun underholder ham.tkr skrev:Noen som vet hva Krekar lever av? Det ville ikke forundre meg om hans aktiviteter finansieres av gode gamle NAV.
;DSlubbert skrev:Fru Krekar jobber såvidt jeg vet, mens han sitter foran PCen og fyrer seg opp på nettfora hele dagen. Syke greier.
Det er så sant, så sant! Dessverre.vredensgnag skrev:Sett de eldre i fengsel, der får de det bra, og sett de kriminelle på aldershjem, der blir de dopet ned og bundet fast.BT skrev:Jeg har et alternativt forslag: legg ned fengselene og sett de kriminelle inn der de trengs - i eldreomsorgen.
Når sånne små morsomheter som dette blir oppfattet som selve virkeligheten, da er det ikke underlig at det danner seg mange underlige tanker og følelser i hodet på folk.Scrooge skrev:Det er så sant, så sant! Dessverre.vredensgnag skrev:Sett de eldre i fengsel, der får de det bra, og sett de kriminelle på aldershjem, der blir de dopet ned og bundet fast.BT skrev:Jeg har et alternativt forslag: legg ned fengselene og sett de kriminelle inn der de trengs - i eldreomsorgen.![]()
Scrooge på tider og begynne planere ett Hifi-Brekk! Kan fort bli en vinn vinn situationScrooge skrev:Det er så sant, så sant! Dessverre.vredensgnag skrev:Sett de eldre i fengsel, der får de det bra, og sett de kriminelle på aldershjem, der blir de dopet ned og bundet fast.BT skrev:Jeg har et alternativt forslag: legg ned fengselene og sett de kriminelle inn der de trengs - i eldreomsorgen.![]()
Tja, jeg får mange underlige tanker og følelser hver gang jeg besøker noen på et aldershjem.Honkey-Chateau skrev:Når sånne små morsomheter som dette blir oppfattet som selve virkeligheten, da er det ikke underlig at det danner seg mange underlige tanker og følelser i hodet på folk.Scrooge skrev:Det er så sant, så sant! Dessverre.vredensgnag skrev:Sett de eldre i fengsel, der får de det bra, og sett de kriminelle på aldershjem, der blir de dopet ned og bundet fast.BT skrev:Jeg har et alternativt forslag: legg ned fengselene og sett de kriminelle inn der de trengs - i eldreomsorgen.![]()
Honkey