Medisin og helse Krav til undertøy - barnehage.

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.154
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Saken er jo at hun kler seg normalt, bare noen få ganger at det glipper med å ikke ta på seg truse som igjen resulterer i monolog pr sms fra barnehagen hvor det blir fremstilt som en ganske alvorlig sak.

Jeg har ikke helt klart å se det fra barnehagens side med alvoret i det.
Tips nr 1: start med å jobbe med deg selv. Dette er en enkel sak å fikse

Mvh
Proffen

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.173
Torget vurderinger
4
Legge seg flat uansett hvor liten saken er.

Har tatt poenget.

U

Utgatt11378

Gjest
Kjenner jeg bobler,skikkelig irritert....enkelte ped.ledere og andre A-4-normsettere bryr seg om det rareste...nåde deg hvis du ikke er i samme kasse som oss...jeg kunne skrevet så inn i helvette mye om dette etter 25 år med jobb med barn og unge....stakkars deg hvis du ikke er på midtstreken...da blir det...nei, jeg kjenner jeg koker...orker ikke skrive...blir alt for langt...kle på barnet ditt som du ønsker, men pass på, og det gjør dere helt sikkert ,at det vakre lille barnet er nok kledd og ikke fryser.
Vh
Lilleaas

C

cruiser

Gjest
Det beste er vel å ta barnet ut av barnehage, da slipper man å forholde seg til disse gestapodamene. Hjemmeskole kan jo også våre en idé når den tid kommer.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.173
Torget vurderinger
4
C

cruiser

Gjest
Nå har du flere ganger referert til de kvinnelige ansatte i barnehage som "tanter" det kan jo være der "problemet" ligger

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.567
Torget vurderinger
0
Nå har du flere ganger referert til de kvinnelige ansatte i barnehage som "tanter" det kan jo være der "problemet" ligger
Tja, jeg traff en, senere berømt, ung herremann ved navn Brøndbo, bror av DDE frontfiguren. Han var utdannet "barnehagetante", hvilket jeg var frekk nok til å kalle ham. Han tok det ikke på noen måte ille opp, men korrigerte med et lite "vi foretrekker vel barnehagepedagog". Og det er vel korrekt yrkestittel også.:rolleyes:

Men til tema så tilsier min erfaring som "oppdrager" og pappa at enkelte kamper bør tas så tidlig som mulig. Jeg ville nok ha brukt den lille tiden det krever å lære avkommet hvordan samfunnet forventer at man kler på seg.

Når det gjelder forholdet til yrkesgruppen som min brors svenske svoger noe respektløst omtalte som "Autorisert pysseltant" bør man kanskje også velge sine slag med stor omhu! Blir de vrange kan de lage en masse Hælvete for deg med en liten telefon til barnevernet.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.173
Torget vurderinger
4
Nå har jeg ikke noe usnakket med noen barnehagepedagoger, ei heller noe ønske om å ha det.

De gangene jeg har blitt spurt om hvordan barnehagen er så har jeg stort sett svart at barnehagen er dårlig men de ansatte er flotte.

Har jo vært kunde i 4 år og har to barn der.

Topp Bunn