Politikk, religion og samfunn Kr.F har begynt på moderniseringsprosessen...eller?

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
godt forslag, innvandrerne formerer seg jo som xxxxx. afrikanske kvinner som ankommer hit får i gjennomsnitt 4,7 unger.

N

nb

Gjest
Han har åpenbart ikke fått med seg at en gjennomsnittelig, blendahvit norsk nordmann også er et underskuddsforetak. Hørten han på radioen i dag tidlig, han mente flere fødlser var veien til å sikre velferden. Det er det jo på ingen måte gitt faktiske forhold i Norge i dag.

Det er snart valgkamp, da bør man være på vakt for følgende begreper
- selge arvesølvet
- sikre velferden
- sosial dumping

Da er det stor sannsynlighet for at det kommer noe rart etterpå.

G

Gjestemedlem

Gjest
Det er i praksis svært lite som skiller Krf fra de som ivrer etter et shariadominert samfunn. Deres respektive idealsamfunn er ganske identiske. Det konservative mannsdominerte umyndiggjorte samfunnet. Metodene for å komme dit er nok forskjellig, men målet er det samme.

Man skal ikke la seg lure av Hareides barnslige fremtoning og fårete glis, han er bare en maskot for mørke krefter. Han er minst like skummel som de mest konservative imamer i Oslo og hans politiske innflytelse er mye større.

V

vredensgnag

Gjest
@Boffen.
Vel, Krf er faktisk ikke motstandere av innvandring. De fleste kommer nemlig fra land med meget religiøse innbyggere - som er kristne. Og kirkene i storbyene våre er i ferd med å fylles igjen, av innvandrere. Så Krf ser nok potensialet for stemmevekst fra disse gruppene. At Frp skårer stort blant folk som ikke kan lese enkel statistikk, ved å skremme med slemme muslimer, er noe annet.

Ap: - En villet politikk - nyheter - Dagbladet.no

Ellers må jeg tilstå at jeg finner det rart å se protester mot en oppfordring om at man skal ha mer sex. Selv om denne kommer fra Hareide, så syns jeg idéen er god.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Får jeg flere barn nå kommer jeg over snittet for afrikanske kvinner, så jeg tror nok ikke jeg blir å stemme KrF.

G

Gjestemedlem

Gjest
Ser vi på litt statistikk kan man trekke konklusjonen at den letteste måten å få opp fødselsraten i et landet er å gjøre det fattig, utarmet, religiøst og analfabet/kunnskapsfattig. Men slik SV/Krf-politikk har sine ulemper for de som skal bo her.

Alternativ to er å fylle opp landet med analfabete religiøse fattigfolk og håpe at de tar avlsbyrden. Det her også sine ulemper og kostnader.

Det er også en ulempe for et land at snittalderen øker. Japan sliter litt med en befolkning av folk som lever lenge, og unge som ikke får barn.

Krfs løsning med å gjøre flest mulig kvinner til hjemmesittende avlsdyr med store ungeflokker kan faktisk ha noe for seg. For selv om det koster staten mye penger når pakken består i at staten skal lønne dem og betale produksjonskostnadene, så er det ikke nødvendigvis dårlig økonomi på sikt, for alternativet da er jo å betale desto flere seiglivede pensjonister med færre skattebetalere om noen tiår.

Så kanskje jeg må revurdere min skepsis til Krfs snedige plan. Og siden det hjelper lite i det moderne samfunnet å appellere til fellesskapsånd så er det kanskje like lurt å gjøre flest mulig religiøse konservative slik at de har klare autoriteter å forholde seg til og kvinner kan slå fra seg fjollete drømmer om et eget selvstendig liv, og finne tilbake til sin nyttige plass på kjøkken, barnerom, fjøs og bedehus. Sukrer man samtidig med offentlige sponsormidler så har man kanskje et prosjekt som har livets rett. Det er jo faktisk endel mennesker som faktisk ønsker et liv der de kan tusle hjemme og passe unger i stedet for å måtte være i arbeidslivet.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
@Boffen.
Vel, Krf er faktisk ikke motstandere av innvandring. De fleste kommer nemlig fra land med meget religiøse innbyggere - som er kristne. Og kirkene i storbyene våre er i ferd med å fylles igjen, av innvandrere. Så Krf ser nok potensialet for stemmevekst fra disse gruppene. At Frp skårer stort blant folk som ikke kan lese enkel statistikk, ved å skremme med slemme muslimer, er noe annet.
Nå var det ikke religion som var mitt poeng her, heller det at den etniske sammensetningen i dette landet vil bli totalt forandret på sikt.
Mange vil nok si at; Hva så ? Greit nok det, men jeg forbeholder meg retten til å ha en annen mening.

S

Slubbert

Gjest
"Jeg ber ofte til Gud for veiledning i politiske saker", sier Marie Brekke.

Så hvis man vil at politiske saker skal avgjøres av Skybert og fri fantasi vet man hva man bør stemme på.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.617
Torget vurderinger
24
Vi må finne en måte å få eldre norske kvinner (70++) gravide på.

R

rico

Gjest

Så hvis man vil at politiske saker skal avgjøres av Skybert og fri fantasi vet man hva man bør stemme på.
Virker ikke som at han hører særlig etter.

Jeg synes det er fint at Kr.F ungdommen har disse konservative og lett fundamentalistiske tendensene, tror ikke det blir særlig rekrutering til partiet når disse begynner å styre og da blir de enda mindre. Kr.F. hadde muligheten til å bli et moderne parti som kunne ha lokket ungdom til partiet men gubbene ville ikke ha henne, var antagelivis for søt samt at hun faktisk levde i nutiden. Ser at noen vil ha henne tilbake nå....

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10102853

Sist redigert:

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Mener du at andre partier avgjør sine politiske saker på en bedre måte?

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.346
Torget vurderinger
18

Sørgelig at slike uttalelser ikke blir møtt med den høylytte latterliggjøring de fortjener. Det å være troende gir en lisens til å komme med de mest vanvittige utsagn og i tillegg faktisk få kred for det.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.720
Torget vurderinger
0
Får jeg flere barn nå kommer jeg over snittet for afrikanske kvinner, så jeg tror nok ikke jeg blir å stemme KrF.

Er du katolikk? Hvis ikke er faktisk prevensjon en grei løsning!;)

V

vredensgnag

Gjest
Partiet for overtroiske har potensiale for å komme inn på Stortinget med nok stemmer til å kunne ha Grunnlovsendrende flertall alene.

R

rico

Gjest
Kan fort bli noen dyre 6 % men å love vekk penger man pr. dato ikke rår over er jo ikke så vanskelig. Men hva gjør man ikke for å holde mor hjemme...

- Vil se seks-tallet ved valget - nyheter - Dagbladet.no

Han vil ha 6 % koste hva koster....men han har jo en fin en også da...

- Betyr det at KrF må ha seks prosent for å gå inn i regjering?
- Thorbjørn Jagland lærte opp en hel generasjon politikere at vi aldri skal sette noen grense.:)

G

Gjestemedlem

Gjest
Verdt å minne seg på hva slags folk dette partiet består av.

Er vel omtrent på linje med mullah Krekar dette eksemplaret her:

krekar.jpg
Slikt som dette er det Venstre har lenket seg fast til.... :(

Bye bye Venstre for min del.

rock

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.09.2009
Antall liker
310
For det første viste jeg ikke du var kvinne....

Og slettest ikke fra Afrika....

Men viser hvor stort dette forumet favner:)

D

DL

Gjest
Kudos for Norges mest femenine hetrofil. 40 år med runking, også blinkskudd på bryllupsnatta.
Har sagt det før og sier det igjen, den dagen KRF er ute av stortinget så blir det fest tre dager til ende.

Noen som husker Kjell Magne og Valgerd? :)

DL

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.720
Torget vurderinger
0
Krf skulle ikke vært tillatt. Politikk og religion er roten til alt vondt.....
I så fall var det mange som skulle rammes av forbud!

Lysten er der, men det blir ( dessverre ) prinsippiellt feil!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.720
Torget vurderinger
0
Kudos for Norges mest femenine hetrofil. 40 år med runking, også blinkskudd på bryllupsnatta.
Har sagt det før og sier det igjen, den dagen KRF er ute av stortinget så blir det fest tre dager til ende.

Noen som husker Kjell Magne og Valgerd? :)

DL

Takk skarrufanmegha!!! :mad:

Nå hadde jeg nesten klart å viske dem bort fra harddisken, så bare MÅTTE du komme med dem!!!!

D

DL

Gjest
Syns det politiske valget blir som å velge mellom pest og kolera jeg, det blir ikke bra uansett hvem som sitter med makta.

DL

Topp Bunn