korteste vei fra A til B

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Tror jeg bruker synet og de små grå for å finne veien...

Dette er hva gulesider foreslo...

Sleiven

O

OldBoy

Gjest
Sleiven skrev:
Tror jeg bruker synet og de små grå for å finne veien...

Dette er hva gulesider foreslo...

Sleiven
Jeg tror at Gule Sider tar det for gitt at man skal kjøre bil, og i så fall er det nok slik som Gule Sider foreslår, man må gjøre det.

Skal man gå eller sykle, er det heldigvis bortimot strake veien.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Et av de få områdene i Oslo jeg er litt kjent, og det er vel noenlunde denne veien man må kjøre, men slutten var vel ikke helt riktig, man kommer jo ikke frem til rett sted...

Edit: Vet ikke helt hvordan det forholder seg i den andre rundkjøringen, om det ikke er enveiskjørt her kan man vel kjøre rett frem..?

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.875
Den korteste veien mellom to punkter er somregel under reparasjon.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Korteste vei fra A til B, må jo være i en saAB ! ;D

OK den var bløt, veldig bløt ;) Får vel skylde på promillen. :-\

Z

Zomby_Woof

Gjest
Alle som bor i en by vet at korteste vei mellom A og B er mot enveiskjøring.

L

Ludo

Gjest
Men man kjører da som regel kun én vei av gangen, gjør man ikke ;)

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.670
Torget vurderinger
12
Det er så enkelt som at i dette tilfellet viste gule sider anbefalt vei med en Alfa Romeo eller en annen Italiener (omvei med svinger, ja takk)

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
Veien rett frem(Nedre Skøyen vei) i den andre (161) rundkjøringen er ikke enveiskjørt, i hvert fall ikke nederst ved rundkjøringen og ihvert fall ikke inn fra rundkjøringen.
Som Komponenten sier, så kommer en vel heller ikke helt frem til målet på den foreslåtte veien, men rett opp der jeg sier derimot.
Jeg aner ikke hvordan det er lengre opp, men har vanskelig for å forstå at det kan være noe innkjøring forbudt lengre opp siden det ser ut til å være veier direkte inn i div. garasjeanlegg.
Kan jo kjøre innom K.Vadseth å spørre om veiviserhjelp, han bor jo like utenfor kartet til høyre ;D
Mvh.KW

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Zomby_Woof skrev:
Alle som bor i en by vet at korteste vei mellom A og B er mot enveiskjøring.
Har bodd i storby ( Ok, nesten stor da ;) Trondheim ) og lærte meg raskt at det beste var å rygge mot enveiskjøringer. Mye lettere å snakke seg bort fra bøter da! "Men konstabel du ser da vel at bilen står med fronten riktig vei !! Det er da selvinnlysende at jeg kjørte den veien, og du må så gjerne få ta bilde av bilen min hvis du nå ønsker det" ;D ;D ;D ;D ;D

Topp Bunn