Konserter du kunne ønsket du var på.

bambi

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
4.173
Sted
Nedre Eiker
Skulle gjerne ha sett Led Zeppelin, den konserten i København hadde vært knall.

Selvsagt Jimi Hendrix, gjerne en konsert hvor han spilte mye blues.

Også angrer jeg på at jeg ikke dro og så Pantera når de varmet opp for Megadeth i Oslo. Hvis jeg hadde en tidsmaskin ville jeg reist tilbake og forsøkt å avverge drapet på Dimebag, også ville jeg tatt en tur til enda lenger tilbake og sørget for at Randy Rhoads ikke satte seg i det flyet den dagen.

Ozzy med Randy Rhoads er også noe jeg veldig gjerne skulle sett live.

Balle Clorin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
1.971
Så i allefall The Last Waltz på kino på på Karl-Johan etter å ha innhalert litt jazztobakk i Slottsparken . Vi innbilte oss at vi var tilstede på den virkelige konserten .....

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
790
Torget vurderinger
5
Så Muse på rockefeller i 2002(?). Det var fett :) Beck-konsertene på Quart samme året(?) var også kul.

Ellers skulle jeg gjerne sett Metallica med Cliff Burton, Sabbath i i Paris, Led Zeppelin i Danmark, Mayhem med Øystein Aarseth. Kanskje Cardigans for en 15 års tid siden. Haugevis man egentlig gjerne skulle sett, når jeg tenker meg om. Kanskje mest av alle, Bon Scott på en klubb en eller annen plass på slutten av 70-tallet :)

inpain1968

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2009
Antall liker
273
Kate Bush "Before The Dawn" på London's Hammersmith Apollo i 2014.
Kanskje kommer det ingen ny mulighet til å se henne live igjen, men man vet jo aldri helt med den damen der...

Topp Bunn