Konserter dere ser frem til.

A

Akle

Gjest
Jeg er så glad så glad... Blood Brothers gjester Oslo i februar. Nå tviler jeg på at særlig mange her deler denne gleden med meg. Men fortell gjerne om forestående konserter dere gleder dere til.

Mvh
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.150
Antall liker
6.725
Torget vurderinger
4
Nils Petter Molvær på Sentrum Scene nå til fredag.
Young Niels lille julaften
 
T

theStig

Gjest
Gleder meg mest til de konsertene jeg skal delta på selv..... og det blir en del nå i denne søte juletid.
 
A

Akle

Gjest
Gleder meg mest til de konsertene jeg skal delta på selv..... og det blir en del nå i denne søte juletid.
Utøver eller lydmann? Spennende uansett.

Jeg spilte konsert en gang, måtte drikke meg så full at jeg knapt husker det i dag, og jeg var den bortgjemte bassisten av alle ting. Ai.
 

SvSig

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
206
Antall liker
29
Sted
Vaksdal
Iron Maiden i Vestlandshallen i morgen.
Og Roger Waters samme sted i april neste år.
 
T

theStig

Gjest
Utøver eller lydmann? Spennende uansett. J
Utøvende. Synger tenor i koret Collegium Vocale, rangert som det 9. beste koret i verden innen sakral musikk.
 
A

Akle

Gjest
Utøvende. Synger tenor i koret Collegium Vocale, rangert som det 9. beste koret i verden innen sakral musikk.
Imponerende! Jeg mima med på steinerskolens kirkekonserter, kanskje ikke helt det samme, likevel...
 
K

kbwh

Gjest
Gjengen til theStig er gode (men jeg visste ikke at de var så gode). Skal høre dem i den søte juletid jeg!

Ellers er Mozarts Titus planlagt lyttet til på operaen i Oslo. Et Mozartverk jeg aldri har hørt, og fra 1791 attpå! Det året skrev han klarinettkonserten, Tryllefløyten, Ave verum corpus og startet arbeidet med Requiem. Så kom 5/12.
 

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
1.508
Antall liker
862
Torget vurderinger
1
Dolly Parton i Veslandshallen i mars.
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.010
Antall liker
390
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Waterboys, Folken, Stavanger 30. mars 2007.
Ellers må jeg bare få med at Thomas Dybdahl hadde en knallkonsert på Folken nå på søndag.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Nils Petter Molvær på Sentrum Scene nå til fredag.
Young Niels lille julaften
Jeg har hørt to NPM-konserter på Rockefeller. Det frister absolutt til gjentagelse. Takk for tipset.
 

stg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.05.2006
Innlegg
191
Antall liker
0
Georg Reiss, Magnolia jazzband, Majken Christiansen, Morten G. Larsen m.fl. i Konserthuset til lørdag. Det blir festkonsert tenker jeg!
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
håper på å få meg meg en konsert med Hopalong Knut på "hjemmebane" til våren ! (dvs.trønderland :))

mvh. s,
 
K

kiwi

Gjest
Hei Akle
det er Minor majority på lundetangen pub den 7 i neste måned ;) kanskje noe for deg som er fra Skien
Mvh: Espen
Jeg er så glad så glad... Blood Brothers gjester Oslo i februar. Nå tviler jeg på at særlig mange her deler denne gleden med meg. Men fortell gjerne om forestående konserter dere gleder dere til.

Mvh
 
A

Akle

Gjest
Hei Akle
det er Minor majority på lundetangen pub den 7 i neste måned ;) kanskje noe for deg som er fra Skien
Mvh: Espen
Skal ikke se bort i fra at jeg blir å finne der nei, takk for opplysningen.

Hei :)
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Skulle veldig gjerne sett Rapiers på Caven i natt, men pliktene kaller frem til ca 0400 :(
Indikation - Mono 2 Des kl 1800, senere på kvelden spiller Len Price 3 på Amplifier.
Supersuckers i februar (både country og punke-versjonen.)
King Khan & BBQ i Mars.
+++ Det dukker opp konserter hele tiden, så det er ikke noe problem med å få tida til og gå. Året her har vært noe av det beste på mange, mange år for min del ;D
 
A

Akle

Gjest
Laibach spiller også i Oslo, vurderes serkt. Noen som har formening om det kommer til å bli en konsert verdt å få med seg?
 

Inter

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.06.2006
Innlegg
184
Antall liker
24
Sted
Oslo
Pain of Salvation den 17.02.07 på John Dee. Woho!

The Musical Box den 31.03.07 i Oslo konserthus, første rad, midten. It's gonna be grand!

(For dere som ikke vet, The Musical Box er et Genesis coverband, komplett med kostymene og Genesis' sceneshow anno 1973. De spiller en hel haug fra de 4-5 første cd'ene deres)
 

Pesquera

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.08.2005
Innlegg
1.381
Antall liker
75
Torget vurderinger
11
Laibach spiller også i Oslo, vurderes serkt. Noen som har formening om det kommer til å bli en konsert verdt å få med seg?
Sist de var her i landet (03?) gav de en knallkonsert i Stavanger. Nydelige danserinner, artig film på scenen og fremfor alt kontante fremførelser. Gikk til konserten med moderate forventninger, gikk der i fra revitalisert og fornøyd! ;D
 
Topp Bunn