Off off topic
Til OMF:
JEg har lest en del av dine innlegg omatt, blant annet en lang og trettende del av klimadebatten, der jeg opplever at faktalinking ikke er det du ønsker mest og forholde deg til, et av eksemplene finner jeg her:
--------------------------------------------------------------------------------
Sitat fra: Honkey-Chateau på mai 11, 2008, 18:00:21
Noe sier meg at denne diskusjonen mellom oss to har kommet til en slags avslutning, omf; dette er vel relativt far out, slik jeg opplever det. Hva angår klimaet har vi allerede en sak mellom hendene. Så er det fullt lovlig å stappe hodet i sanden. Om du velger å se opp, kan jeg foreslå et par boktitler for deg.
Honkey
Taker for tilbudet, men prioriterer nok ikke tid til å lese bøker av den typen nå.
etc...
Ettersom jeg innser at dette er et litt for svakt eksempel, velger jeg å krype til korset, da jeg (slik jeg selv beskylder deg for) ikke kan sette av nok tid til å dokumentere mine påstander.
Ergo ber jeg på det mest ydmyke om unnskyldning for mine ikke dokumenterbare påstander, erklærer dem herved døde og maktesløse, og håper på en fortsatt saklig debatt.
OK. Back to topic, gentlemen!
Honkey