Liker ikke ansjos jeg 8)rolfozzy skrev:La Scala og 300B er som egg og ansjos.
Jeg ville aldri brukt noe annet på de. Jeg gjentar: Aldri.
Men rozzy har ganske så rett her må jeg innrømme. Trioder på La Scala = dynamikk(TT) bomber med en touch.
/jan
Liker ikke ansjos jeg 8)rolfozzy skrev:La Scala og 300B er som egg og ansjos.
Ja det er meget interessant det Jan ;DJanR skrev:Rør fungerer meget godt La Scala og de andre hønna til Klipsch.Ove W skrev:Ble jo litt skremtmteinum skrev:@Ove W
Side 26:
http://audiofidelity.no/comlete_mags/21.pdf
bare for å gjøre ventetiden litt kortere ;Dmen jeg tror detter er høyttaleren for meg ;D
Må jo bare selge luxmanen og se etter en rørforsterker,eller hybrid kanskje?
O
Har ett par røramper stående så vi kan sikkert ordne med en lytt-hjemlån hvis det skulle være av interesse ?
Ikke langt fra deg til Sarpsborg
/jan
S300 som liker å bli lånt ut er en pentode amp, sutra !! ;D ;Dshaunv skrev:Fungerer fint på pentoder også!
Egg & bacon mann!!! ;Drolfozzy skrev:La Scala og 300B er som egg og ansjos.
Bare å si i fra en dag det passer for deg så svinger du innom og låner med deg en amp hjem.Ove W skrev:Ja det er meget interessant det Jan ;DJanR skrev:Rør fungerer meget godt La Scala og de andre hønna til Klipsch.Ove W skrev:Ble jo litt skremtmteinum skrev:@Ove W
Side 26:
http://audiofidelity.no/comlete_mags/21.pdf
bare for å gjøre ventetiden litt kortere ;Dmen jeg tror detter er høyttaleren for meg ;D
Må jo bare selge luxmanen og se etter en rørforsterker,eller hybrid kanskje?
O
Har ett par røramper stående så vi kan sikkert ordne med en lytt-hjemlån hvis det skulle være av interesse ?
Ikke langt fra deg til Sarpsborg
/jan
O
RF-5 liker bankLudo skrev:Her er det KT88 som får lov til å banke RF'ene, da spiller de bass også. 300B blir for slappe saker
Smak og behag, ikke sant![]()
Bare å sende en pm når tiden nærmer segOve W skrev:Flott,jeg kommer den veien den 28-1 ;D
O
Hvis det er ønsker om det så jashaunv skrev:Fyrer du opp rørlyd pentodeampen din til helgen på khorna da Jan?^^
Nå skal det jo sies at mine er relativt tungdrevne i forhold til dineJanR skrev:RF-5 liker bankLudo skrev:Her er det KT88 som får lov til å banke RF'ene, da spiller de bass også. 300B blir for slappe saker
Prøvd med 2A3/300B/EL34 og ECL86 her, funker alle sammen. Jo, jaggu prøvd med BAT VK-60 (6C33 rør) den likte jeg veldig godt.
Dagsformen avgjør, pentoder i helgene :Trioder ellers i uka, pose og sekk ??? Jepp ;D
Smak og behag, helt klart.
/jan
Hehe mjo, er vel kanskje det.Ludo skrev:Nå skal det jo sies at mine er relativt tungdrevne i forhold til dineJanR skrev:RF-5 liker bankLudo skrev:Her er det KT88 som får lov til å banke RF'ene, da spiller de bass også. 300B blir for slappe saker
Prøvd med 2A3/300B/EL34 og ECL86 her, funker alle sammen. Jo, jaggu prøvd med BAT VK-60 (6C33 rør) den likte jeg veldig godt.
Dagsformen avgjør, pentoder i helgene :Trioder ellers i uka, pose og sekk ??? Jepp ;D
Smak og behag, helt klart.
/jan![]()
Liker egg, men ikke ansjos, godt jeg valgte noe annet til å drive mine belle da.rolfozzy skrev:La Scala og 300B er som egg og ansjos.
15.55, ikke førOve W skrev:Nå er det bare og vente til det ringer på døra ;D
O
JanR skrev:15.55, ikke førOve W skrev:Nå er det bare og vente til det ringer på døra ;D
O
/jan
Nå, er da en stund til klokken 15.55 :Milenko skrev:Kos deg, ikke lenge før nå
Nærmer seg ???JanR skrev:Nå, er da en stund til klokken 15.55 :Milenko skrev:Kos deg, ikke lenge før nå
;D
/jan
2 av 2 kolli Inn på terminal OSLO 2010-01-12 10:59JanR skrev:JanR skrev:Nå, er da en stund til klokken 15.55 :Milenko skrev:Kos deg, ikke lenge før nå
;D
/jan
Nærmer seg ???
/jan
Ja,og idiotene kommer ikke før i morgen,eller gud forby torsdag!!!!JanR skrev:Og klokken er slagen 16.08
/jan
Ohh, fan.Ove W skrev:Ja,og idiotene kommer ikke før i morgen,eller gud forby torsdag!!!!JanR skrev:Og klokken er slagen 16.08
/jan
:'( ve
Hent dem selv på terminalen - går fint det.FallenA skrev:2 av 2 kolli Inn på terminal OSLO 2010-01-12 10:59JanR skrev:JanR skrev:Nå, er da en stund til klokken 15.55 :Milenko skrev:Kos deg, ikke lenge før nå
;D
/jan
Nærmer seg ???
/jan![]()
De vil i alle fall ikke ha problemer med å finne dem inne på lageretH.R skrev:Hent dem selv på terminalen - går fint det.FallenA skrev:2 av 2 kolli Inn på terminal OSLO 2010-01-12 10:59JanR skrev:JanR skrev:Nå, er da en stund til klokken 15.55 :Milenko skrev:Kos deg, ikke lenge før nå
;D
/jan
Nærmer seg ???
/jan![]()
Nå er en gang Mercedes S klassen stor,men ikke på langt nær stor nokshaunv skrev:De vil i alle fall ikke ha problemer med å finne dem inne på lageretH.R skrev:Hent dem selv på terminalen - går fint det.FallenA skrev:2 av 2 kolli Inn på terminal OSLO 2010-01-12 10:59JanR skrev:JanR skrev:Nå, er da en stund til klokken 15.55 :Milenko skrev:Kos deg, ikke lenge før nå
;D
/jan
Nærmer seg ???
/jan![]()
![]()
.........og kose deg med RB-10 så lenge!! ;DOve W skrev:Jeg får bare vente!
O
Ja,kose og kose fru blommJanOlav skrev:.........og kose deg med RB-10 så lenge!! ;DOve W skrev:Jeg får bare vente!
O
*gjesp*Ove W skrev:Nå skjer det ting!,
De er klare for utkjøring,da burde de komme i dag ???
Jeg er jo syyykt spent ;D
O
*Dobbelt gjesp*JanR skrev:*gjesp*Ove W skrev:Nå skjer det ting!,
De er klare for utkjøring,da burde de komme i dag ???
Jeg er jo syyykt spent ;D
O
;D ;D
/jan
Somlepaver!!Ove W skrev:Aldri mere tollpost
Kommer i morgen.
O