300$ + frakt står det 8)Brasse skrev:Tja, 5-6000 er ganske dyrt for en 26 år gammel høyttaler, som en kan få "ny-brukt" for 9000.
Solgt dine ?
/jan
300$ + frakt står det 8)Brasse skrev:Tja, 5-6000 er ganske dyrt for en 26 år gammel høyttaler, som en kan få "ny-brukt" for 9000.
Chorus II/Forte/Forte II/Heresy's kanskje til og med Cornwall'seddie1 skrev:ikke så lett og finne noe brukt i norge eller sverige ihvertfall,har la scala og vil ha noe av den samme lydsignaturen i anlegg nr 2.Har chario som spiller nydelig men gir ikke den rå dynamikken,mine hyperion spiller helt rått men er for store og krever bra med avstand til bakvegg.
Min bror er jazz musiker i los angeles og jeg tenkte og be han sjekke ut litt men er det noen som vet frakt priser...
Har copland så høytalerne burde matche til den.
Det har da gått 4-5 par Heresy her i høst / vinter. Ellers anbefaler jeg å gå veien om forums.klipsch.com da det ofte er noe høyere kjærlighet til høyttalerne der enn på eBay (etter hva jeg har sett).eddie1 skrev:ikke så lett og finne noe brukt i norge eller sverige ihvertfall,har la scala og vil ha noe av den samme lydsignaturen i anlegg nr 2.Har chario som spiller nydelig men gir ikke den rå dynamikken,mine hyperion spiller helt rått men er for store og krever bra med avstand til bakvegg.
Min bror er jazz musiker i los angeles og jeg tenkte og be han sjekke ut litt men er det noen som vet frakt priser...
Har copland så høytalerne burde matche til den.
Henger meg på den.Brasse skrev:Ellers anbefaler jeg å gå veien om forums.klipsch.com da det ofte er noe høyere kjærlighet til høyttalerne der enn på eBay (etter hva jeg har sett).
Grattis veldig like lascalaen de der!H.R skrev:Får vel melde meg inn i denne vennetråden også.
Disse har erstattet et par ProAc D25 og må si at jeg er ganske sikker på at disse blir i hus en stund.
Vakre er de også.
Krever selvsagt nytt bord til å sette utstyr på, men det kommer nok.
Klipsch Belle.
Dette ser jo riktigt flott ut!!H.R skrev:Spiller veldig greit. Ikke mer å si om den saken: ;D
Tror dette kan passe fint inn i omgivelser ja etter at jeg får ryddet opp litt
Mor synes de er pene - var faktisk med å plukket dem ut her - og har ikke hatt annet en lovord å komme med i etterkant heller.JanR skrev:Bilder, goody
Hvordan syns du det spiller med BAT/AV på Bellene ?
Må jo få berømme konemor også, tydeligvis god smak og ikke minst at a "godtar" sånne beist i huset
/jan
Bare si meg enig, samt poengetere hvor vakre de høyttalerene ser ut.CNK skrev:Bare legge til at det var flotte bilder!
Funker til det mestevillov skrev:Ja Klipsch er uten tvil de morsomste høyttalerne jeg har hatt til tv lyd.
Fete elektostater finnes ikke!! de er og blir slankevillov skrev:Nå sitter jeg med fete elektrostater, men må innrømme at jeg stadig vekk savner mine gamle RF-83.
;D ;D ;DBHO skrev:Fete elektostater finnes ikke!! de er og blir slankevillov skrev:Nå sitter jeg med fete elektrostater, men må innrømme at jeg stadig vekk savner mine gamle RF-83.
Bruk skjermbretta der de er tiltenkt......på en frues omkledningsrom. ;D
Der musikk nytes skal der være horn!!!!
Du mener slik: KLIPSCH ER BRA, KLIPSCH ER HVA VI LIKER BEST!! 8)BHO skrev:Her kan vi si det høyt og Jan! ;D ;D
Tja...det og men ikke nødvendigvis, men vi kan iallefall si høyt at skillevegger (panelhøyttalere) er noe vi ikke liker........eller på godt norsk.......for oss er det no drit. ;D ;DJanOlav skrev:Du mener slik: KLIPSCH ER BRA, KLIPSCH ER HVA VI LIKER BEST!! 8)BHO skrev:Her kan vi si det høyt og Jan! ;D ;D
Skillevegger er ikke brukendes til noe annet enn, ja nettopp; skillevegger!! 8)BHO skrev:Tja...det og men ikke nødvendigvis, men vi kan iallefall si høyt at skillevegger (panelhøyttalere) er noe vi ikke liker........eller på godt norsk.......for oss er det no drit. ;D ;DJanOlav skrev:Du mener slik: KLIPSCH ER BRA, KLIPSCH ER HVA VI LIKER BEST!! 8)BHO skrev:Her kan vi si det høyt og Jan! ;D ;D
Hehe, kult Tor! ;DTst skrev:Hahahah ;D panelhøyttalere sucks. Jeg har Forte II ennå og savner ikke panel ht.
Slettes ikke galtJanOlav skrev:Fint med bilder Jan, pøs på!
Hvordan spiller Forte anlegget oppe?