- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 397
Leste akkurat ukens avis fra Elkjøp og der annonserte de Klipsch.
Er dette noe de har startet med nylig eller?
Er dette noe de har startet med nylig eller?
Det er vel kanskje for drøyt å håpe på at man kan låne med seg Kliipsch Palladium P39 hjem for 30 dagers test.. :'(Dazed skrev:..de har jo svjv. 10 (30?) dagers returrett eller noe sånt, så man har muligheten til å ombestemme seg etter å ha lyttet hjemme.
Nei.Skrotnisse skrev:Det er vel kanskje for drøyt å håpe på at man kan låne med seg Kliipsch Palladium P39 hjem for 30 dagers test.. :'(Dazed skrev:..de har jo svjv. 10 (30?) dagers returrett eller noe sånt, så man har muligheten til å ombestemme seg etter å ha lyttet hjemme.
Eller: Du kjøper dem, og hvis de er i samme stand som når du pakket de opp, kan du få pengene tilbake i 30 dager hvis du angrer på kjøpet.http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-Start?PageletUUID=FzMKeQuv6XkAAAEoBidusat3 skrev:Jeg har åpnet produktets emballasje, kan jeg returnere?
Ja, vi har 30 dagers returrett. Varen må returneres i komplett stand og i tilsvarende stand som når den ble kjøpt, men det betyr ingen ting om du har åpnet emballasjen.
RF-82 produseres ikke lenger, de har vel kjøpt opp et restparti vil jeg tro... Med mindre det er RF-82II det er snakk om da... Men de må da vel koste mer enn 5000.-?Palace skrev:Tydeligvis. Var innoim der i går og de hadde et par gulvstående (Megastore, Lørenskog). Ser at RF82 annonseres til 5000kr i avisen deres så det er vel tydelig at de skal selge Klipsch framover
står i blekka at det må påregnes 'litt' leveringstid, men det gjelder en del annet de selger også.zed skrev:Riktig,....jeg er ganske sikert på at det ikke blir mange par RF-82 til salgs på Elkjøp,......men de bruker dem maximalt til sin reklame.
Var dette ironisk ment?haden skrev:Hipp hurra , få godsakene i butikker der man slipper å be om lov for å kjøpe hifiutstyr........de fleste vet hva de skal ha alikevel uavhengig av kunnskap hos betjeningen mtp dyrere utstyr.![]()
På Elkjøp Superstore i Skien har de et godt utvalg av hifi, blant annet både Kef og Pioneer sin høyttaler til rundt 30k og en genial touch skjerm for å bytte om mellom forsterkere og høyttalere samt endre volum.Jøgga skrev:En del brukbart, ja. Ikke i alle butikkene kanskje, men de skaffer det i hvert fall.
Kef Reference, for eksempel. Hele serien.
Jeg ville velge Black uansett. De ser fine ut i black.gunvald skrev:Det stemmer at B=Black ja.
Selvfølgelig, :-[Ton Art skrev:Jeg vil tro at B=black.