- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 397
Leste akkurat ukens avis fra Elkjøp og der annonserte de Klipsch.
Er dette noe de har startet med nylig eller?
Er dette noe de har startet med nylig eller?
|
Det er vel kanskje for drøyt å håpe på at man kan låne med seg Kliipsch Palladium P39 hjem for 30 dagers test.. :'(Dazed skrev:..de har jo svjv. 10 (30?) dagers returrett eller noe sånt, så man har muligheten til å ombestemme seg etter å ha lyttet hjemme.
Nei.Skrotnisse skrev:Det er vel kanskje for drøyt å håpe på at man kan låne med seg Kliipsch Palladium P39 hjem for 30 dagers test.. :'(Dazed skrev:..de har jo svjv. 10 (30?) dagers returrett eller noe sånt, så man har muligheten til å ombestemme seg etter å ha lyttet hjemme.
Eller: Du kjøper dem, og hvis de er i samme stand som når du pakket de opp, kan du få pengene tilbake i 30 dager hvis du angrer på kjøpet.http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-Start?PageletUUID=FzMKeQuv6XkAAAEoBidusat3 skrev:Jeg har åpnet produktets emballasje, kan jeg returnere?
Ja, vi har 30 dagers returrett. Varen må returneres i komplett stand og i tilsvarende stand som når den ble kjøpt, men det betyr ingen ting om du har åpnet emballasjen.
RF-82 produseres ikke lenger, de har vel kjøpt opp et restparti vil jeg tro... Med mindre det er RF-82II det er snakk om da... Men de må da vel koste mer enn 5000.-?Palace skrev:Tydeligvis. Var innoim der i går og de hadde et par gulvstående (Megastore, Lørenskog). Ser at RF82 annonseres til 5000kr i avisen deres så det er vel tydelig at de skal selge Klipsch framover
står i blekka at det må påregnes 'litt' leveringstid, men det gjelder en del annet de selger også.zed skrev:Riktig,....jeg er ganske sikert på at det ikke blir mange par RF-82 til salgs på Elkjøp,......men de bruker dem maximalt til sin reklame.
Var dette ironisk ment?haden skrev:Hipp hurra , få godsakene i butikker der man slipper å be om lov for å kjøpe hifiutstyr........de fleste vet hva de skal ha alikevel uavhengig av kunnskap hos betjeningen mtp dyrere utstyr.![]()
På Elkjøp Superstore i Skien har de et godt utvalg av hifi, blant annet både Kef og Pioneer sin høyttaler til rundt 30k og en genial touch skjerm for å bytte om mellom forsterkere og høyttalere samt endre volum.Jøgga skrev:En del brukbart, ja. Ikke i alle butikkene kanskje, men de skaffer det i hvert fall.
Kef Reference, for eksempel. Hele serien.
Jeg ville velge Black uansett. De ser fine ut i black.gunvald skrev:Det stemmer at B=Black ja.
Selvfølgelig, :-[Ton Art skrev:Jeg vil tro at B=black.