Klipsch RF3 moro

erio

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.10.2004
Innlegg
240
Antall liker
0
Hvor sitter du hen egentlig? Med 4 så store høyttalere kan det ikke være mye plass igjen til deg :)
 

spurv

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Innlegg
700
Antall liker
1
Dette var jo en gøy tråd. :) Morro at CV også kommer inn da, tydelig at det er rock'n'roll som gjelder her. Selv har jeg vurdert Klipsch RF-5 nå(egentlig RF-7, men de blir nok for svære, og RF-5 er endel rimligere).

Altså, jeg har allerede VELDIG potente høyttalere. B&W 703, samt CV AL1000 til fest. Men vil liksom ha noe som rocker litt igjen (til vanlig bruk, siden AL1000 står bortgjemt helt til det er fest på planen). 703 spiller som en drøm, men Klipsch RF-5/7 spiller både pent, men det jeg legger mest pris på, skikkelig "LIVE" :).

Skal ikke kvitte meg med 703 da, syns de har endel mer gode sider enn klipsch. Men livefølelsen til klipsch er så bra at jeg må jaggu belage meg på å ha 2 høyttaler par i samme rom. Vet ikke helt hvordan klipsch vil like seg på samme elektronikk, men det vil tiden vise :).

Klipsch kommer jo nå med nye modeller over hele fjøla også.. så kanskje det blir noen gode priser på RF-5 og 7 til sommern :). hehe. Drømme.
 

KML

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2005
Innlegg
555
Antall liker
83
Sted
Fana i Bergen
Torget vurderinger
1
Hehe, sitter faktisk dønn midt i rommet :D

Den nye reference serien kommer nå i april/mai til norge ja, men den har ikke samme lydsignatur som den tidligere reference serien. Men det er jo ikke annet å forvente :)

Vet ikke om prisen kommer noe særlig lenger ned, rf7 ligger jo allerede på 20-25k og rf5 ligger på 12-15k. Må vel bli bruktmarkedet isåfall. Det blir vel noen av dem som bare må ha det nyeste hele tiden eller liker den andre serien bedre, så skal ikke se vekk ifra at noen vil ha nye rf serie :)

Men etter min mening er ikke CV eller klipsch sammenlignbar :) B&W har jo også en helt annen lydsignatur og er mye mer "hifi" og dem egner seg gjerne til mer rolig musikk. Vil tro de er noe mer allround på sjangre også? Kunne godt tenkt meg noen B&W 803D på McIntosh, samt Klipsch på McIntosh eller Pass Labs ^^ Eller noen SKIKKELIG heftige rørmonoblokker!!! SIKLE SIKLE! ooooo :D
 
Topp Bunn