- Ble medlem
- 01.11.2003
- Antall liker
- 5
hei
noen her som har troen på denne kombo?
noen her som har troen på denne kombo?
Dette er jeg helt uenig i. Problemet er som oftest at RF-83 krever betyedlig større rom for å få puste skikkelig. Den er også en vesentlig hardere belastning for forsterkeren.Outlawbamse skrev:Nå har jeg ikke lyttet mye til Abrahamsens seneste bokser men mye av lydsignaturen fra EC kan man vel fortsatt høre. Jeg har for tiden et sett med RF63 til evaluering og disse spiller mye penere enn RF83. RF83 kunne nok spille høyere og har mer skyv i bassen enn 63 men sleit litt på kompleks musikk. Uansett, komboen Abrahamsen og RF63 tror jeg vil fungere fint.
Uenig må du gjerne væretimc skrev:Dette er jeg helt uenig i. Problemet er som oftest at RF-83 krever betyedlig større rom for å få puste skikkelig. Den er også en vesentlig hardere belastning for forsterkeren.Outlawbamse skrev:Nå har jeg ikke lyttet mye til Abrahamsens seneste bokser men mye av lydsignaturen fra EC kan man vel fortsatt høre. Jeg har for tiden et sett med RF63 til evaluering og disse spiller mye penere enn RF83. RF83 kunne nok spille høyere og har mer skyv i bassen enn 63 men sleit litt på kompleks musikk. Uansett, komboen Abrahamsen og RF63 tror jeg vil fungere fint.
-Tim