Klipsch La Scala II

anekdoten

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.07.2006
Antall liker
23
Torget vurderinger
4
Jeg har 300B i parallell (12-14W) som sluttrinn, og sliter litt med å få mine Triangle Celius Es til å låte optimalt...
Og derfor er jeg kommet til en erkjennelse; det må bli horn! ;) ;)

Valget faller egentlig naturlig på Klipsch, og da modellen La Scala. Hjørne-hornene blir for store og kompliserte med tanke på rommet de skal stå i...så derfor La Scala II.
Men jeg lurer på en ting. Er La Scala II en videreutvikling av den forrige modellen som hette kun for La Scala? (var ikke klar over at det fantes en II´er før i går, he he).
Vel, er 300B og overnevnte høytalere en god match? Eller for å spørre mer spesifikt; finnes det noen mer normal løsning på et høytalerproblem med tanke på sluttrinnet? ;)

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.569
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
har ikke testet selv men har hørt at 300b se eller pse er veldig bra match til la scala

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
300B og La Scala svinger :)
Det skumle er at du får ikke gjort så mye annet enn å sitte og kose deg med musikk ;D

/jan

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
Har hørt La Scala med Audio Note Conquest. (Paralell 300B 18W) og det låt helt supert.

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
anekdoten skrev:
Vel, er 300B og overnevnte høytalere en god match? Eller for å spørre mer spesifikt; finnes det noen mer normal løsning på et høytalerproblem med tanke på sluttrinnet? ;)
Skjønner ikke siste spørsmålet ;D Dette må da være normen for hva som er normalt!

Høyst sannsynlig vil det være en utmerket match med forsterkeriet ditt.

mrk;
Les spec på LaScala!
Er du en bassfreak, kan det være at du vil ønsker å supplere med en sub etterhvert.

oddmund

Hi-Fi interessert
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
0
Hva er prisen på et sett La Scala II nå om dagen ?

anekdoten

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.07.2006
Antall liker
23
Torget vurderinger
4
Takker for mange fornuftige svar folkens!
Ja, hva er prisen for La Scala II nå om dagen? De "gamle" lå vel på rundt 40 000,-
Nei, det finnes vel ikke noe mer normalt enn 300B og horn, gjør det vel!! ;)

Topp Bunn