Høyttalere Klipsch Heresy 3 vs 4

GSi-Turbo

Hi-Fi interessert
Ble medlem
07.11.2009
Innlegg
91
Antall liker
36
Heisann er superfornøyd med mine Palladium p37f men har lyst å teste noe nytt bare for morroskyld. Så har sett litt på Heresy 3 vs 4.

Spørsmålet mitt er da hva den store forskjellen med 4 som har fått bassport bak, kontra 3 som er "tradisjonell"Heresy. Er snakk om 10hz forskjell. Men er det noen NEGATIVE egenskaper på 4 kontra 3? Jeg har 2 potente subber som spiller glimrende her i stuen opp til 80-90hz, så tror ikke de 10hz forskjell fra 3 til 4 vil være alfa og omega for min del. Men så klart hvis alt er bedre med 4 så kjøper jeg heller den enn 3. Men finnes det fordeler med 3-eren? Men noen som har hørt 3 vs 4 og kan komme med noen gode innspill til pros/cons med begge? Altså kun disse to mot hverandre. Ikke dra inn andre merker osv. Her spør jeg bare om forskjellen på DISSE TO :)
 

GSi-Turbo

Hi-Fi interessert
Ble medlem
07.11.2009
Innlegg
91
Antall liker
36
Hei, fin liten film det der ja. Takk :) Tror jeg heller mot Heresy 4 hvis ingen andre har noen skikkelig god ord å si om 3-eren?
 

GSi-Turbo

Hi-Fi interessert
Ble medlem
07.11.2009
Innlegg
91
Antall liker
36
Nei har vel bestemt meg for 4-eren ja. Tror egentlig ikke jeg går feil med noen av dem men er jo ikke så mye prisforskjell på 3 og 4 heller.
 
Topp Bunn