Klipsch Forte I - en tweaketråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Ååå.......sugen på Vermin sine Duo? 8)
     
    A

    aair

    Gjest
    Jeg har alltid lyst på AG, men disse her er nok en anelse høyere en Duo'ene ;)
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Oki....fulltoner da anntar jeg.
     
    A

    aair

    Gjest
    Jupp! Hentes på torsdag, så da er det ikke umulig at fortsettelsen blir å finne under "Mitt anlegg og billedtråder"...
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Grattis og lykke til. ;D
    Får håpe du fikser å leve med dem da. ;)
     
    A

    aair

    Gjest
    Takk for det, Birger. Det er ikke det at jeg ikke fikser å leve med Forte'ne, men heller paranoiaen for at et slikt høyttalertilbud bare dukker opp en gang som tar overhånd ;D
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ja Knut , dette skal bli moro.....det blir ett jævla lass , men vi får reise på torsdagen , og se hvor lange i arma vi er når vi er tilbake......blir godt å bære litt igjen , 3 uker siden sit vi forserte trapper og rekkverk her hos meg.....

    Jeg tror du ikke ser deg tilbake denne gangen , når sant skal sies , hadde jeg fleska til selv , selv om jeg har to ht par hjemme nå , hadde jeg gått for det 3. om jeg hadde motatt samme tilbudet som deg.

    Jeg har og drømt om din nye innvestering , så jeg gleder meg veldig til å høre....

    - noen teasere....

    Ikke helt ukjent for meg dette.

    selvsagt over 100db følsomhet.....Knut har jo fått teften på høyfølsomme saker.

    fy faen å jeg gleder meg til å bære denne gangen , sakene kan delvis demonteres for å redusere vekt.... ;D ;D

    Knut , tar du med kamera på tur ?

    Mvh Espen
     
    A

    aair

    Gjest
    ssm skrev:
    fy faen å jeg gleder meg til å bære denne gangen , sakene kan delvis demonteres for å redusere vekt.... ;D ;D

    Knut , tar du med kamera på tur ?
    Greit det! Du bærer, så tar jeg meg av foto'n ;D
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    En ting er å hjelpe deg , en annen ting er å ende opp sominvalivd på grunn av overbelastning... ;D

    Jeg ser ingen annen mulighet enn at jeg får være i hvilepos når bildene skal tas....

    skal jeg skaffe tilveie isoporemballasje på obben Knut ?

    spennreimer har du det ? viktig å sikre så heavy last ,og ikke minst kostbar last.

    Det skjer mye spennede i hi-fi verden om dagen kNUT.... ;) Gleder meg som bare det.

    Måltlitt og vi får ikke høyttalerne inni min varebil heller , så vi må nok ty til andre skydds...

    Mvh Espen
     
    A

    aair

    Gjest
    Spennreimer har jeg, men det hadde vært kjekt med isopor og plast. Om du har noe liggende, så er det fint om du tar det med.
     

    Assi

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    21.02.2010
    Innlegg
    98
    Antall liker
    13
    Sted
    Hommersåk
    Torget vurderinger
    1
    Spennende tweak tråd, så ganske enkelt ut hele operasjonen.
    Hvilke høyttalere har du fått tak på?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn