B 

brunBar
Gjest
Min datter digger for tiden Dovregubbens hall, satte den på anlegget og bet meg i volumforskjeller i innspillingen? Som dere sikkert veldig godt vet så starter sangen rolig før det ender i et ståhei mot slutten. Denne kontrasten, sett bort fra sangens karakter, er det dette som er en produksjon uten loudness på? 
Kan også si at jeg merket meg godt hvor lite kapasitet anlegget mitt har til å gjengi musikken, det knelte rett og slett, opplevdes slik hvertfall

Kan også si at jeg merket meg godt hvor lite kapasitet anlegget mitt har til å gjengi musikken, det knelte rett og slett, opplevdes slik hvertfall

Formidlingsevne. Og hva gjør Bladelius, tror du? Med verdens største forsyninger?
 Formidlingsevne. Og hva gjør Bladelius, tror du? Med verdens største forsyninger? Dette er sivilisert musikk. Full av overraskelser, ettertanke, følelser og teknisk briljans. Det trenger du brutal sofistikasjon til..Det holder ikke med rølpete, overrocka horn, satt opp til Zep, Maiden, Sepultura..De faller der de står. Men greier du å finne en kombinasjon av silkehansker og skjulte hestesko...Happy Days..
 Dette er sivilisert musikk. Full av overraskelser, ettertanke, følelser og teknisk briljans. Det trenger du brutal sofistikasjon til..Det holder ikke med rølpete, overrocka horn, satt opp til Zep, Maiden, Sepultura..De faller der de står. Men greier du å finne en kombinasjon av silkehansker og skjulte hestesko...Happy Days..