Støttes. HFS tildeles vel ikke statsstøtte etter medlemsantallet i motsetning til AUF f.eks.bambadoo skrev:Kanskje noe vasking av medlemsmassen hadde vært på plass?
Ikke innlogget på f.eks. 6 mnd - og bruker slettes eller noe?
Nei,bambadoo skrev:Eller starte foreningen "de musikkavhengige", så får vi kanskje reklameplass på tv 2. Juledag, Langfredag og andre slike dager. Bare organisasjoner som kan reklamere da. "Norsk psoriasis forening" etc.
Med oppstart 8000 medlemmer så er det nok langt ifra den minste foreningen
Kanskje statsstøtte til og med.
Sant nok, sant nok.Snickers-is skrev:8001 nå...
Forøvrig ser jeg du har kortutgaven av hifisentralen som avatar Bambadoo. Kanskje vi skal ha den som reklamefilm 2. juledag da?
Jeg og Parelius greier oss med ett medlemsskap vi.Valentino skrev:La oss alle tegne et ekstra medlemsskap prompte.
Valetino er så søt på sitt nye bildeParelius skrev:(Har Valentino fargelagt fruen!)
Hørte et rykte om at Thomas hadde planer om å forære "frk medl.# 8000" en slik DCS pi8 ;Dlinekri2 skrev:Det er vel snakk om en premie da siden medlem nr.8000 er et kvinnfolk? ;D
Trengte Isabelle en så omfattende nosejob?Parelius skrev:Jeg og Parelius greier oss med ett medlemsskap vi.Valentino skrev:La oss alle tegne et ekstra medlemsskap prompte.
(Har Valentino fargelagt fruen!)