KJOENIK's stereoanlegg

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Hvordan ser tilsvarende bilde av oppsettet ut i dag? Virker som du koser deg om dagen med oppsettet, ekspansivt :)
    Er i flytsonen ja🙂 Begynner Ă„ fĂ„ bra lyd og har fortsatt endel finjusteringer som jeg regner med vil lĂžfte lyden ytterligere, finjustering av hĂžytalere, oppgradering av rĂžr, rom mĂ„linger og finjustering av helmholtzer, osv. Har ogsĂ„ flere hĂžytalere, platespillere, pickupÂŽer, forsterkere ++, som det gir mulighet for Ă„ leke litt med forskjellige kombinasjoner. Det er ogsĂ„ gĂžy og interessant.
    Slik ser det ut nÄ.
    450FF967-8BFA-4F65-B115-738616AA806E_1_105_c.jpeg

    BDC48269-CE09-4762-AB5E-3E0801613E8A_1_105_c.jpeg
     

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.071
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Flotte hþyttalere Kjoenik(y)😇

    Du skulle hÞrt hva som skjer nÄr de fÄr rikelig med power. MisforstÄ meg rett, de spiller veldig bra med «normalt» med krefter, men her er det Mc 1.2kw som gjelder. Har prÞvd mange amper, men etter at snill forhandler lot med ha big mac pÄ lÄn, var det gjort. En kompis bruker Mc 601 pÄ sine 4365, og det funker ogsÄ meget bra. En skulle ikke tro det, (4365-93db),men det er faktisk lett Ä hÞre at det skjer noe nÄr en spiller musikk som er hardtslÄende. Basstromma, eller trommer generelt, er fysisk mere til stede med mer kraft tilgjengelig. Har flere ganger blitt overrasket over Ä se watt meterne bikke opp mot 1kw, nÄr musikken krever det. Dette er jo i mere ekstreme tilfeller nÄr en fÄr lyst Ä dra pÄ litt. Til daglig rusler en rund 60-70db.
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.837
    Antall liker
    16.067
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Kjoenik mÄ jo vÊre en mann med utsÞkt smak siden han har valgt akkurat de hÞyttalerene :)
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Flotte hþyttalere Kjoenik(y)😇

    Du skulle hÞrt hva som skjer nÄr de fÄr rikelig med power. MisforstÄ meg rett, de spiller veldig bra med «normalt» med krefter, men her er det Mc 1.2kw som gjelder. Har prÞvd mange amper, men etter at snill forhandler lot med ha big mac pÄ lÄn, var det gjort. En kompis bruker Mc 601 pÄ sine 4365, og det funker ogsÄ meget bra. En skulle ikke tro det, (4365-93db),men det er faktisk lett Ä hÞre at det skjer noe nÄr en spiller musikk som er hardtslÄende. Basstromma, eller trommer generelt, er fysisk mere til stede med mer kraft tilgjengelig. Har flere ganger blitt overrasket over Ä se watt meterne bikke opp mot 1kw, nÄr musikken krever det. Dette er jo i mere ekstreme tilfeller nÄr en fÄr lyst Ä dra pÄ litt. Til daglig rusler en rund 60-70db.
    180 rĂžr-watt sparker godt fra seg ogsĂ„. Med Stello sine 500 klasse D watt var den dypeste bassen litt strammere, men Rogue monoblokkene har mer energi/trĂžkk i mellombassen. Smak og behag, jeg synes det er veldig underholdende😎 Men mellomtonen med Rogue er i en annen klasse. Etter min erfaring er ikke det mulig Ă„ komme helt der med transistor eller digital forsterkning. SĂ„ jeg holder meg nok til rĂžr enn sĂ„ lenge.
    Etter Ä ha hatt gummiklossene dine under hÞytalerne i noen mnd tok jeg dem vekk for noen dager siden og brukte originalfÞttene. Opplevde bl.a at bassen faktisk ble tammere. Satt gummien pÄ plass igjen og vipps sÄ var bassen tilbake. SÄ @E. Largo, det bÞr du teste ut!
    Opplever ogsÄ at det spiller best med kun minimal innovervinkling av hÞytalerne. For mye vinkling gir antydning til krass diskant/mellomtone, i hvert fall pÄ noen innspillinger, hos meg.
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.837
    Antall liker
    16.067
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    VaskemaskinfĂžtter er notert 👍 Mine stĂ„r forelĂžpig pĂ„ noen brett med gummihjul slik at de er lettere Ă„ flytte rundt til jeg finner den endelige plasseringen. Og det med mindre toe-in enn vanlig er noe jeg merket meg i gĂ„r. Jeg synes det lĂ„ter mer naturlig/behagelig med mindre vinkling.
     

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.071
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Kjoenik@.
    Mellomtonen fikser jeg med Octave preamp, som har rĂžr:). Det du erfarer med original spikes, er vibrasjoner som slĂžrer lyden. Last ned «vibrometer» appen pĂ„ mobilen og legg den oppĂ„ kabinettet nĂ„r du spiller noe bass-rik musikk, sĂ„ ser du forskjellen i gummien’s favĂžr.

    Largo@
    Ikke vaskemaskin fÞtter, men gummi mellomlegg beregnet pÄ spiralfjÊrer til bil. Biltema har.
     
    Sist redigert:

    Rockefot

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.01.2008
    Innlegg
    163
    Antall liker
    84
    Som russ `94, og festgitarist/vokalist, har DeLillos sine album (fra den tiden) en stor plass i mitt hjerte.
    SĂžt som honning, neste sommer, og den slags som de har kommet med, etter det jeg mener var glansperioden, har ikke fenget i like stor grad.
    Men nÄ har de kommet med nytt album. Det blir omtalt som et "konseptalbum", hva nÄ det mÄtte bety.
    Men etter et par gjennomlyttinger i kveld vil jeg komme med en sterk anbefaling til alle gamle fans. Sjekk det ut!


    Sjekk ut lĂ„ta "Hvem"! Her det er det til og med prog-vibber, i noen sekunder😘
    Da var vi kanskje pÄ samme Delillos russekonsert, i Bergenshallen 94?

    Om det er plass og du ikke er redd for fremmede (mulig vi har hilst pÄ en Laugskveld) sÄ blir jeg gjerne med tkr og Co pÄ en lyttings. Kjenner godt 4365 fra en kompis som hadde de tidligere. Riktignok med diverse transistorforsterkere. Har selv bla. 4429/Mcintosh. Hadde vÊrt morsomt Ä hÞrt hvordan 4365 stÄr seg med riggen din.. Har forresten bil og kan vÊre kjÞrbar..

    Hilsen russ 94, syltapp Laugsmedlem og progentusiast..
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Da var vi kanskje pÄ samme Delillos russekonsert, i Bergenshallen 94?

    Om det er plass og du ikke er redd for fremmede (mulig vi har hilst pÄ en Laugskveld) sÄ blir jeg gjerne med tkr og Co pÄ en lyttings. Kjenner godt 4365 fra en kompis som hadde de tidligere. Riktignok med diverse transistorforsterkere. Har selv bla. 4429/Mcintosh. Hadde vÊrt morsomt Ä hÞrt hvordan 4365 stÄr seg med riggen din.. Har forresten bil og kan vÊre kjÞrbar..

    Hilsen russ 94, syltapp Laugsmedlem og progentusiast..
    Da var vi pĂ„ samme sted til samme tid ja! Du er hjertelig velkommen til lyttekveld. PrĂžver Ă„ finne en passende kveld hvor smittetrykket i husholdningen er litt lavere enn siste uken😋
     

    Rockefot

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.01.2008
    Innlegg
    163
    Antall liker
    84
    Hehe, jaggu var vi pÄ samme konserten. Husker det var mÞrkt, svett og jÊvelsk hÞyt, fra en Oslo-gjeng som dro pÄ mer enn 100 prosent den kvelden:) Det smittet over selvsagt, med sÊrdeles mye fyll og rÞre blant publikum..

    Takker for invitasjon! Vi holder "trÄden" :)
     
    Sist redigert:

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Ser frem til et renere lydbilde!
    73BAE4F5-9917-4A90-A6B9-D408C65C3AC8.jpeg

    Og sÄ litt DIY pÄ mitt nivÄ. Ny plateoppbevaring, type platebutikk. Mye bedre fÞlelse Ä bla gjennom samlingen ift Ä ha dem i hylle hvor man kun ser 1,5mm tykk rygg pÄ platecover, med mikroskrift. Egner seg ikke for lesebrillemotstandere.
    E95CDB2D-A585-48C5-B723-C15F4CCE73ED.jpeg
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Ble bra det her. Etter hard sortering har de mest spilte platene fÄtt plass her. En mye bedre fÞlelse Ä bla seg gjennom samlingen pÄ denne mÄten!
    IMG_9507.jpeg

    Det er hardt arbeide. Jeg mÄtte be fruen forberede et varmt fotbad og skuldermassasje.
    IMG_9521 2.jpeg

    Underveis gjÞr man fantastiske oppdagelser. Denne viste jeg ikke en gang at jeg hadde. Har streamet den hyppig de siste ukene, og sÄ er den der plutselig pÄ vinyl, med minst 1000 ganger bedre lyd!
    IMG_9502.jpeg

    Arbeidsmusikk er viktig for Ă„ holde moralen opp. Reggae er kanskje ikke helt det man forbinder med strikt arbeidsmoral, men det funker for meg.
    IMG_9516.jpeg

    Nyter at jeg nÄ har fjernkontroll til pre-ampen i hovedanlegget. Og mÄ innrÞmme at det er ganske digg med helautomatisk platespiller ogsÄ. Av/pÄ, automastisk queing, repeat, til og med spoling. Trenger ikke ta pÄ armen. Og det er like greit siden armlÞfteren er en ergonomisk katastrofe.
    IMG_9520.jpeg

    Platene som ikke ble kvalifisert for plass i nye kassa blir ogsÄ sortert. De fleste gÄr tilbake i expedit`en men noen ryker ut.
    "Happy hits of today" didn`t make the cut, om det var noen som lurte...
    IMG_9518 2.jpeg

    Deilig Ä fÄ ryddet opp litt.
    Tror jammen lyden ble litt bedre ogsÄ!
    Men jeg har fortsatt sÄre fÞtter og stive skuldre...
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    EidsvÄgneset, i nÊrheten av NHH.
    Snart klart for demo nĂ„, mĂ„ bare fĂ„ unnagjort vinterferien😉
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Pakke hentet pÄ posten
    IMG_9527.jpeg


    IMG_9528.jpeg


    Blir noen flere dubletter, men de fraktes altsÄ til fjells av undertegnede etter jobb i morgen.

    Fortroppen rapporterer om mye snĂž og god forhold.

    IMG_9464.jpeg
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.429
    Antall liker
    25.908
    Torget vurderinger
    24
    Det er lÞsningen pÄ demensen skjÞnner jeg - platespiller pÄ hytta. Alternativet et selvsagt discorgs.
    Imponerende Ä starte med platesamling pÄ hytta. Eller kan hende er det primÊrt et skjul?
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Ja som du vet er det fryktelig lett Ä ryke pÄ dubletter...Og lÞsningen er altsÄ Ä skaffe seg en hytte med platespiller for oppbevaring av disse.
    Jeg har jo tenkt litt pĂ„ hvordan det skal vĂŠre med vinyl pĂ„ fjellet. Å flytte noe av samlingen opp der har vĂŠrt vurdert. Men sĂ„ tenker man jo pĂ„ angsten og fortvilelsen som vil oppstĂ„ hvis man sitter hjemme og er i flytsonen, og kommer pĂ„ at man vil vil hĂžre akkurat den plata...og sĂ„ innser man at den befinner seg 26mil i Ăžstlig retning. Nei, det gĂ„r ikke.
    SÄ nÄ er det slik at det kun er dubletter som flyttes til fjells. Og opp gjennom Ärene har det jo blitt endel, samt at hukommelsen ikke blir bedre, sÄ flere skal det nok bli!
     
    Sist redigert:

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.837
    Antall liker
    16.067
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Det er lÞsningen pÄ demensen skjÞnner jeg - platespiller pÄ hytta. Alternativet et selvsagt discorgs.
    Imponerende Ä starte med platesamling pÄ hytta. Eller kan hende er det primÊrt et skjul?
    Discogs er oppskrytt. Det krever nemlig at man faktisk sjekker fĂžr man kjĂžper nye plater. Og det er det jo ikke alltid at man husker.
    Har jeg hþrt 😳
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Discogs er oppskrytt. Det krever nemlig at man faktisk sjekker fĂžr man kjĂžper nye plater. Og det er det jo ikke alltid at man husker.
    Har jeg hþrt 😳
    Jeg tenker at discogs er noe jeg skal sysle med nÄr jeg blir pensjonist. SÄ fÄ jeg hÄpe jeg ikke glemmer Ä slukke stearinlysene og brenner ned huset og vinylsamlingen fÞr den tid...
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Pakke hentet pÄ posten
    IMG_9527.jpeg




    IMG_9528.jpeg



    Blir noen flere dubletter, men de fraktes altsÄ til fjells av undertegnede etter jobb i morgen.

    Fortroppen rapporterer om mye snĂž og god forhold.

    IMG_9464.jpeg


    Hmm, rar fþlelse😳
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Siden Shindo Apetite kom i hus har den spilt med original 6V6 rÞrene (Phillips). Skiftet tidlig ut de originale RCA 6WA8 med Jan Phillips. Har vÊrt fornÞyd med lyden og ikke kommet sÄ langt som Ä teste forskjellige effektrÞr.
    Det fulgte med en grei samling med rĂžr til den.
    Jeg lot Fivre 6V6 fra mellomkrigstiden (1932) ligge og gikk rett pÄ boksen med Fivre 6V6GT fra 60-70 tallet. PÄ den boksen sto det nemlig "meget bra". Husket at selger sa at dette var regnet som noe av det beste av 6V6, men at han ikke hadde testet dem, kun spilt med org.rÞrene.
    Monterte Fivre-rĂžrene og fikk hakeslepp.
    IMG_9694 2.jpeg

    IMG_9701.jpeg

    Noen ganger er effekten av rÞr-skifte sÄ subtil at man slettes ikke er sikker pÄ om det ble bedre eller dÄrligere, eller om man i det hele tatt kan hÞre forskjell. Men dette var det som om Ä sette inn nye batterier i walkmanŽen akkurat idet musikken begynner Ä spille litt langsommere og stemmen til vokalisten litt mer grÞtete.
    Om det er supergode rÞr, at de gamle var moden for utskiftning, eller en kombinasjon av begge, er ikke sÄ godt Ä si. Sikkert det siste.
    Men nummer to anlegget spiller nÄ sÄ bra at det ofte er dette som skrus pÄ nÄ verden skal stenges ute noen timer.
    Og den ene kilden er ogsÄ byttet ut. Var sÄ heldig Ä fÄ tilslaget pÄ Rega Apollo som HCS la ut pÄ torget.
    Nydelig liten boks lÄter helt utmerket. Lar denne gÄ direkte i forsterkeren. FÄr teste med ekstern dac senere, men fÞler ikke noe umiddelbart behov for det.
    IMG_9801.jpeg

    IMG_9800.jpeg


    I hovedanlegget har jeg byttet ut byttet ut det siste russer rÞret blant smÄ rÞrene i Rogue. Ut med EH og inn med Jan Phillips 12AX7. I 12AU7 posisjonen er det Mazda "cifre". Er usikker pÄ om jeg hÞrer forskjell pÄ siste rÞr byttet. Men EH er sÄ usexy at det er godt Ä fÄ dem bort.
    Vil uansett se om jeg kan fÄ tak i RCA 5751. Har alt for mye gain i systemet.
    Har ogsÄ byttet likeretter rÞrene i forforsterkeren. Hadde gold lion GZ34 og byttet ut med Phillips GZ34. Dette hadde god effekt, selv om jeg har lest rikelig med kommentarer fra de som mener likeretter rÞrene ikke pÄvirker lyden.
    Det som mangler, og som jeg forventer vil kunne gi en ytterligere forbedring av lyden, er Ă„ bytte ut 6h30 med 6H30DR.
    Om noen vet om en god "trustworthy" kilde til slike rĂžr vil jeg sette pris pĂ„ tips! Trenger 4stk...đŸ€‘
     
    Sist redigert:

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    I svarte hel
e! Betaler 49 kroner for leie og oppdager at dette er en dokumentarfilm, ikke filmen som gikk pĂ„ kino. Ligger pĂ„ iTunes ‘populĂŠre filmer’ listen. Lurer pĂ„ hvor mange som har gĂ„tt i samme fella
lurendreieriđŸ€Ź
     

    bia

    Hvordan mÄlte middagen i dag?
    Ble medlem
    03.04.2007
    Innlegg
    2.073
    Antall liker
    3.503
    Torget vurderinger
    8
    I svarte hel
e! Betaler 49 kroner for leie og oppdager at dette er en dokumentarfilm, ikke filmen som gikk pĂ„ kino. Ligger pĂ„ iTunes ‘populĂŠre filmer’ listen. Lurer pĂ„ hvor mange som har gĂ„tt i samme fella
lurendreieriđŸ€Ź
    Du er ikke alene om den 😂
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    HĂ„plĂžst fĂžre pĂ„ Filefjell sĂ„ vi har trukket ned til fine hĂžstforhold i Øvre Årdal.

    IMG_2602.jpeg


    Bra med kantareller fortsatt. Perfekt pÄ pizzaen.

    IMG_2606.jpeg
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Livet er best ute

    IMG_2614.jpeg


    Mens fruen har vÊrt pÄ tur har jeg jobbet litt i skibuden ute i annekset. Har omsider fÄtt benar pÄ osb benkeplaten pÄ smÞrebenken. Kunne nok vÊrt litt raskere med det. Osb plater er ikke glad i fuktighet. Ellers synes jeg det begynner Ä bli ganske bra organisering pÄ sakene der uten. I andre halvdelen av annekset har jeg innredet til beboelse. Er litt stolt, og dette representerer nok det hÞyeste nivÄet jeg kan prestere av snekkerier. Selve hytta fikk proffene ta seg av.

    IMG_2610.jpeg


    IMG_8404.jpeg


    IMG_8403.jpeg


    Mens baksten stÄr i ovnen bÞr man jo gjerne snurre noe nasjonalromantisk musikk, litt finsk og litt norsk

    IMG_2615.jpeg




    Og sĂ„ var bollene klare🙂

    IMG_2617.jpeg
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Og ellers noterer jeg at det gĂ„r litt opp og ned med rikingene, akkurat som for oss andre...😜 Fredag og lĂžrdagsutgaven

    IMG_2616.jpeg
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Seks dager etter bestilling lÄ denne i postkassen.

    IMG_2623.jpeg


    HumminGuru ultralyd stiftrens og vekt.

    Boksens innhold. Bruksanvisningen legges pent vekk. Man (menn) trenger ikke bruksanvisning.

    IMG_2624.jpeg
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Deretter tas bruksanvisningen frem igjen. Greit Ă„ bekrefte at man intuitivt har gjort alt riktig!

    IMG_2625.jpeg


    Enkel i bruk. Fungerer aldeles utmerket. Hadde halve cantileveren ned i vĂŠske (bruker destillert vann) og jammen ble halve cantileveren skinnende blank.

    IMG_2626.jpeg
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Hva den gjÞr med lyden...tja, kan vel ikke pÄstÄ at jeg hÞrer noen forskjell. Men rent blir det helt klart, sÄvidt jeg kan se med min lupe, sÄ produktet gjÞr i hvert fall det den skal. Og nÄla henger fortsatt fast...
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Hver gang jeg setter pÄ denne plata ender det med at jeg hÞrer hele konserten. Svinger bra med JBL og trommene kjennes i mellomgulvet. Men messingblÄserne kan bli litt vel rÞffe for Þrene nÄr man drar pÄ.

    IMG_2653.jpeg


    Har merket dette pÄ endel andre innspillinger ogsÄ.
    Kan det tenkes at 180 rÞrwatt er litt knapt, eller er dette en utfordring med hÞytalerne? Ligger et par Rogue M180 pÄ finn, kanskje biampe...
    Kan ikke si at jeg savner noe i de nedre frekvensene, selv om jeg en sjelden gang i blant noterer at det mangler noe ved 20Hz. Men det hadde jeg ikke tenkt pÄ om jeg ikke allerede visste at det var noe der nede...

    IMG_2635.jpeg


    Ellers vil jeg anbefale Ă„ se denne videoen for alle som digger italo-techno/disco med italo-anglo jibberish vokal. Koreografien er steintĂžff!

     
  • Laster inn


DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • Laster inn

Topp Bunn