Kjell Kristian Rike + Kathrin Hitzer = sant?

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.740
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Nå er vi godt i gang med skiskytter-cupen, og jeg lurer på hvor mange ganger vi må høre på at Kjell Kristian Rike synes Kathrin Hitzer er en usedvanlig hyggelig/sympatisk/gud-vet-hva jente. Det er hun sikkert, men er Rike nødt til å gjenta det nesten hver gang hun er på skjermen? Han får det nærmest til å virke som det er en sjeldenhet med hyggelige mennesker i denne sporten, og jeg lurer på hvordan de andre utøverne er, de som ikke blir utsatt for kommentatorens bort-i-mot nesegruse beundring. Man føler seg nesten hensatt til Wimbledon-turneringen for noen tiår siden, da Finn Søhol stadig priste Chris Evert opp i skyene fordi hun var så ladylike/charmerende (han skrev det sikkert slik)/sporty/pluss sikkert noe mer som jeg nå har glemt. Tennisen kom liksom litt i annen rekke...

wilbur-x

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.07.2006
Antall liker
1
Vil benytte anledningen til å avkrefte eventuelle rykter dersom om meningsløst sladder uten opphav isåfall skulle indikere dette.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Steinar_Lund skrev:
.. Han får det nærmest til å virke som det er en sjeldenhet med hyggelige mennesker i denne sporten, og jeg lurer på hvordan de andre utøverne er,..
Men kjære deg, dei fær rundt i terrenget med skytevåpen.....er ikkje det betenkjeleg, veit ikkje eg...
Slike folk passar eg meg for. Og eg kjem ikkje til å reise til NM i Stryn.

A

Afterglow

Gjest
Steinar_Lund skrev:
Nå er vi godt i gang med skiskytter-cupen, og jeg lurer på hvor mange ganger vi må høre på at Kjell Kristian Rike synes Kathrin Hitzer er en usedvanlig hyggelig/sympatisk/gud-vet-hva jente. Det er hun sikkert, men er Rike nødt til å gjenta det nesten hver gang hun er på skjermen? Han får det nærmest til å virke som det er en sjeldenhet med hyggelige mennesker i denne sporten, og jeg lurer på hvordan de andre utøverne er, de som ikke blir utsatt for kommentatorens bort-i-mot nesegruse beundring. Man føler seg nesten hensatt til Wimbledon-turneringen for noen tiår siden, da Finn Søhol stadig priste Chris Evert opp i skyene fordi hun var så ladylike/charmerende (han skrev det sikkert slik)/sporty/pluss sikkert noe mer som jeg nå har glemt. Tennisen kom liksom litt i annen rekke...
Jamen Steinar da... ikke nok med at hun er pen, hun har en meget flott skøyteteknikk også! 8)
Meget stor kontrast til de russiske løperne f.eks som ploger unnabakke som de skulla ha vært husmødre på søndagstur... ;D

Topp Bunn