Kjedelig sommerferie!

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.287
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Det er ferietid, jeg har ferie, seilturen og hytteturen er unnagjort og jeg bruker litt for mye tid på HFS...

Men hva skal en gjøre i dette "sommerværet" da? Tuberollingen er unnagjort, bilen er vasket, whiskeyen er prøvesmakt og vel så det - skal jeg virkelig sitte her og komme på nye "spennende" tråder her på OT?? ;)

Hæææ???

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg pusser opp. Jeg har flådd en halv søppelsekk spektakulært stygt påklæssa takmaling, dratt av brystpanel i lange baner og fjernet snaut 30 kvadratmeter parkett. I morgen kaster jeg meg over vinylbelegget og river en vegg. For ikke å snakke om sparkling og sliping av tak og vegger. Til slutt blir det ny maling, og ny parkett. Forkjølelesen har sluppet taket, så snart blir det noen timer på sykkel også.

Jeg har egentlig ikke tid til å kjede meg, tar det til vinter'n.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Ta med et kamera og fotografer "uvanlige" motiver. Kan du fylle mange dager med. ;)

Proffen

Æresmedlem
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.428
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Har pusset opp litt, og sier bare: DET ER KJEDELIG, DET!
Faktisk noe av det verste jeg gjør...
Skulle heller måket snø eller klippet plenen, evt til nøds malt huset utvendig....

MEN; nå er møkkajobben unnagjort, så nå kan godværet bare komme.... ;D

mvh
Proffen

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.723
Torget vurderinger
12
Kjeder meg sjelden. Trives nok i eget selskap. Og sammen med (de fleste) andre. Har massevis av ugjort her hjemme, men tipper det får vente et par dager til.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Skaff deg barn så lenger du snart tilbake til de kjedelige feriene...

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
18.657
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Kabeldragern skrev:
Det er ferietid, jeg har ferie, seilturen og hytteturen er unnagjort og jeg bruker litt for mye tid på HFS...

Men hva skal en gjøre i dette "sommerværet" da? Tuberollingen er unnagjort, bilen er vasket, whiskeyen er prøvesmakt og vel så det - skal jeg virkelig sitte her og komme på nye "spennende" tråder her på OT?? ;)

Hæææ???
Er du tjukk?
I så fall har jeg tips til hva du kan fylle dagene med..... ;D

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.287
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
BT skrev:
Skaff deg barn så lengter du snart tilbake til de kjedelige feriene...
Enda flere?? ;)

De to jeg har er blitt 17 og 15. Den ene sur fordi hun er født sent på året og ikke kommer inn på ting med 18 års grense - den andre sur fordi han må vente til han har blitt 16 før han får båtlappen og kan dra damer i 25 knop - på vannski...

Og så kan vi ikke reise fra dem heller. En slags vakumperiode.....

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.287
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
RoDa skrev:
Kabeldragern skrev:

Hæææ???
Er du tjukk?
I så fall har jeg tips til hva du kan fylle dagene med..... ;D
På seg selv kjenner en andre.....mat? ;D

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.287
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Bump!
Ferietid igjen...!
4 hele uker til å sitte foran PC'en og ytre meg på HFS...
Ja, særlig!

Go' ferie til alle!

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
12.036
Torget vurderinger
2
Enda en dag med sol og 29C, en tur på stranden,en tur til vingården og butikken, mens de unge er på vannshow og så spekkhuggere og slikt, så kald pils men vi venter på middag, -kalvestek-, deretter litt avslapping på terrassen i solnedgangen, før vi koser oss med litt kortspill og GT, sånn går no dagen... i allafall 16 dager til... kjedelige greier... men jeg holder ut...

Balle Clorin

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
12.036
Torget vurderinger
2

Hæææ
FOR KORT SEILTUR!!!!

Rocke-Rolf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.02.2011
Antall liker
36
Torget vurderinger
19
BT skrev:
Skaff deg barn så lengter du snart tilbake til de kjedelige feriene...
Enda flere?? ;)

De to jeg har er blitt 17 og 15. Den ene sur fordi hun er født sent på året og ikke kommer inn på ting med 18 års grense - den andre sur fordi han må vente til han har blitt 16 før han får båtlappen og kan dra damer i 25 knop - på vannski...

Og så kan vi ikke reise fra dem heller. En slags vakumperiode.....

17 og 15 kan du trygt forlate hjemme alene en stund (med forbehold siden jeg ikke kjenner dine håpefulle), tvert om vil de ha godt av å få litt frihet under ansvar! Som sagt med forbehold, dersom de allerede er på perm fra oppførselsanstalt kan det jo være greit å holde et øye på de. Men, om de er normale folk skader det ikke å gi de frihet og ansvar som sagt.

Edit: Det har gått et år siden den posten ja.. her følges det med.. tralala, sommeren er kort...

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.287
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1

Hæææ
FOR KORT SEILTUR!!!!
Du kommenterte innlegg fra i fjor.... Seilturen i år er ikke gjennomført enda! Heldigvis! Men båten er klar...:)

Topp Bunn