Kjøpe MLogan på nett?

MusikkGal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.01.2003
Antall liker
0
Har tenkt å kjøpe Martin Logan 'Script i' men ser at det koster kr. 25000 her i Norge mens prisen er 1250 USA dollars. ca. 8200 NOK. Vet noen hvor jeg kan kjøpe dem på nettet? eventuell brukt? -foretrekker å kjøpe dem nye men... er åpen til "tips"

Vedlegg

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
13.849
Sted
Nær folkeskikken, men fremdeles ute i skauen.
Torget vurderinger
39
Hmmmmmmmmmmm, spørs om du ikke må doble den prisen med mindre du spiller mono da og kun trenger 1 høytaler ;)

2500 USD + evt sales tax + frakt + 25% moms + fortollingsgebyrer........... vipps så koster de 25000 :eek:

MusikkGal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.01.2003
Antall liker
0
Det stemmer Rudi men i dag fikk jeg snakke men en kamerat som bor i USA og kan kjøpe dem for 2000 USA dollar -stand inkludert-. Nå skal vi se måten han sender dem på. Jeg tror jeg skal prøve å få dem i utlandet slik at jeg kan slippe å betale så mye. ;D ;D ;D Det er mulig også at jeg kjøper de vanlige 'Script' som koster noen tusen billige (fikk vite at det er mulig de har dem på lageret her i Norge) men takk for informasjonen.

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Det stemmer Rudi men i dag fikk jeg snakke men en kamerat som bor i USA og kan kjøpe dem for 2000 USA dollar -stand inkludert-. Nå skal vi se måten han sender dem på. Jeg tror jeg skal prøve å få dem i utlandet slik at jeg kan slippe å betale så mye. ;D ;D ;D Det er mulig også at jeg kjøper de vanlige 'Script' som koster noen tusen billige (fikk vite at det er mulig de har dem på lageret her i Norge) men takk for informasjonen.
Håper at du er klar over at du må gjøre om en amerikansk versjon fra 120v til 240v?

MusikkGal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.01.2003
Antall liker
0
Det er jeg men TAKK Viking. Skal bruke Script som bak høyttalere i en multikanal oppsett sammen med Clarity, Cinema og Grotto (2), hva mener du som eier av MLogan, Viking? Kjøpte for 2 uker siden et par ML Mosaic men kan ikke bruke dem siden dem trenger så mye som 1,3 meters for å lyde optimal og desverre har ikke så mye plass bak sofaen, de er dipolare også og reflektere mye av "ulyden pga. manglende plass" jeg blir nød til å selge dem snart -bruker ikke dem faktisk-

Vedlegg

MusikkGal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.01.2003
Antall liker
0
Nå er jeg ikke sikkert men tror å ha lest at 'i' versionen kommer med det samme kabelen som Clarity og Cinema 'i' til lave voltage.

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Hmmmmmmmmmmm, Script er da meg bekjent IKKE aktiv og noen "omgjøring" er det således ikke noe behov for.
Men alle Martin Logan skal da vel ha spenning på panelet?

Topp Bunn