Jeg kjører rundt i en VW Caravelle, 1997-mod. Tdi. Den er nesten heilt analog, og jeg er LITT kry av det..Bilen har vært - og er fortsatt heldigvis svært feilfri. Den får sine sørviser og regelbundne oljeskift, og bare går og går. Bruker stort sett 0,7 - 0,8 l. på mila, uansett om jeg drar vogn eller ikke, og er kjempegrei både til å transportere yngstefrøkna's handball-lag i ( 8-seter ), til jaktturer, alt av friluftsaktiviteter osv. osv. Tenkte derfor å beholde den et par år til. MEN: Lyden fra cd-spilleren og særlig radioen, er elendig. Jeg har bytta ut den originalmonterte Blaupunkt'en med en billig Pioneer for fire år siden. Nå er det ikke all verdens av høyttalere i denne bilen, men det kan jeg leve med. HiFi har jeg heime...Jeg vil ha en helt streit cd-spiller med best mulig radiodel i. Jeg vil gjerne ha mulighet for å kople til minnepenn, I-pod, MP-3 og sånt, og den må gjerne ha Blåtann, men det siste er ikke noe must.
Jeg er IKKE ute etter en bling-blingspiller, men en millon funksjoner og et display som ser ut som et kortslutta lysorgel. Og ja, det bør være dimming på display-lyset. I dag har jeg et irriterende skinn i sideruta fra spiller'n. Prisklasse: et eller anna sted under 5K, sjølsagt gjelder best mulig - billigst mulig prinsippet her også.
Jeg har ikke fulgt med på bilstereofronten på mange år, men jeg ser jo at prisene på komponenter har gått betydelig ned. Mitt spørsmål er derfor: Hva skal jeg velge?
;D Mvh. VilhelmW
Jeg er IKKE ute etter en bling-blingspiller, men en millon funksjoner og et display som ser ut som et kortslutta lysorgel. Og ja, det bør være dimming på display-lyset. I dag har jeg et irriterende skinn i sideruta fra spiller'n. Prisklasse: et eller anna sted under 5K, sjølsagt gjelder best mulig - billigst mulig prinsippet her også.
Jeg har ikke fulgt med på bilstereofronten på mange år, men jeg ser jo at prisene på komponenter har gått betydelig ned. Mitt spørsmål er derfor: Hva skal jeg velge?
;D Mvh. VilhelmW