På tur og reise Kjøpe biletter til Premier League?

MML

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.02.2010
Antall liker
2.422
Torget vurderinger
1
Jeg har tenkt å kombinere en Londontur med fotballkamp og har lyst til å se Tottenham-Manchester United 14.03. Forøker å få tak i biletter, men dette er en jungel med flest uoffisielle tilbydere. Jeg har også litt problemer med å forstå hva som behøves for å kjøpe vanlige biletter. Må man melde seg inn i klubbens supportergruppe? Annet seriøst sted for å kjøpe biletter? osv Jeg var på en Arsenalkamp for noen år siden og da bestilte jeg bare første og beste nettside som kom opp. Dette gikk bra den gangen.

Regner med at det er andre her inne som har interesse for Premier League og har en fin fremgangsmåte for å kjøpe biletter.

Goggen8

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2014
Antall liker
1.140
Sted
Oslo
Skal du kjøpe vanlige billetter må du melde deg inn i klubben. Det koster vel ca 300-400 kr per sesong. Da får du tilgang til å kjøpe billetter, men hvis du skal ha bortebilletter stiller du gjerne i siste rekke (etter de som har sesongkort, etter de som har lang kjøpshistorikk osv). Til populære hjemmekamper (oligark-klubbene) er det lurt å være ute i god tid. NB! Husk at det kan bli kampforskyvninger så drøy litt med å bestille fly og hotell.

Jeg har aldri kjøpt billetter utenom klubben. Men hører at mange kjøper eller leier fra sesongkortinnehavere. Det kan være litt risikabelt iom at sesongkortene er personlige. Pakkereisene er populære, og dyre.

MML

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.02.2010
Antall liker
2.422
Torget vurderinger
1
Ok. Så hva foreslår du? Melde seg inn i Tottenham og satse på hjemmebiletter, eller United og satse på bortebilletter? Hva er sannsynligheten for å få tak i billetter? Det er jo slik sett ikke noe problem å kjøpe litt overprisede billetter siden det uansett ikke er ofte jeg drar på slike kamper. Jeg synes allikevel de uoffisielle forhandlerne fremstår som en brokete forsamling og er usikker på seriøsiteten.

Goggen8

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2014
Antall liker
1.140
Sted
Oslo
Aldri prøvd selv, men ville nok kjøpt pakketur fra Sportsreiser eller hva de heter. Et lite søk på google avslører om de er seriøse eller ikke. Tottenham er en populær klubb og mot ManU er det nok ikke så enkelt å få billetter gjennom klubben.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jeg har en del kompiser som er støtt over og ser favorittlagene sine. De klager på at de engelske supporterne ikke liker dem, bare fordi de selv skulle ønske de hadde råd til å gå på kamp. Og de som leier bort sesongkortene sine til nordmenn for å ha råd til å ha dem, er redde for at det blir oppdaget, for da mister de jo sesongkortet, og det er naturligvis krise.

Topp Bunn