Kjøp/salg, slett annonsene deres

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.647
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Jeg sitter fortiden å leter etter en god integrert forsterker. Og på brukten ligger det en hel del skulle man tro. men det viser seg at nesten alle jeg har sendt mail til sier at den er solgt, fint for selger og sannsynligvis kjøper.

Men hva med å fjerne annonsen når dere har solgt Det irriterer meg også enormt mye de som faktisk går inn på annonsen sin og redigerer tittelen til bla bla bla og så solgt

Jeg bare lurer på hva som er poenget med: Se her hva du har gått glipp av... El, se hva jeg har solgt..

Kan de som selger og kjøper bare fjerne annonsen sin når en handel har funnet sted. Kan vere det er bare jeg som irriterer meg over dette, men den får heller bare vere.

Peter

Mute

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
9
Sted
Skien
Torget vurderinger
0
Støttes! Det bør ikke være moderators jobb å rydde i annonsene. Skjerpings!

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Retep skrev:
Kan de som selger og kjøper bare fjerne annonsen sin når en handel har funnet sted. Kan vere det er bare jeg som irriterer meg over dette, men den får heller bare vere.

Peter
Veldig enig.
Samme gjelder iofs når selgere "fornyer" annonsen. Slett den gamle ffs.

/jan

Othmas

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.10.2005
Antall liker
170
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Retep skrev:

Peter
Gikk rett inn og slettet min annonse.Takk for påminnelsen!

mvh

eiv

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.01.2009
Antall liker
7
Torget vurderinger
1
Synes egnentlig ikke det er så dumt med litt historikk over salg. Det gjengir ofte en god pekepinne på markedsverdien på ting og tang.

Har jo sett eksempler hvor ting er solgt til en gitt pris for deretter å havne på brukten igjen til 3x - dette er kjøperen som skal ha 3x mer..

Topp Bunn