Kjøp av hifi-anlegg.

janb

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.03.2003
Antall liker
2
ernie70 skrev:
Hvorfor ikke vurdere brukt?
Ta en titt i bruktbørsen. Der kan du gjøre gode kjøp.
- støtter denne. Har fått mye bra bruktutstyr i det siste for 10k i - mint condition - til en brøkdel av norske priser der jeg handlet, men også mulig å gjøre bra kjøp her også ;D

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Antall liker
2.179
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
janb skrev:
ernie70 skrev:
- støtter denne. Har fått mye bra bruktutstyr i det siste for 10k i - mint condition - til en brøkdel av norske priser der jeg handlet, men også mulig å gjøre bra kjøp her også ;D
Skal man kjøpe brukt må man vite hva man skal se setter for å riktig maching og treffe egene prefferanser ;) Det er ikke så lett..

janb

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.03.2003
Antall liker
2
John_Harald skrev:
janb skrev:
ernie70 skrev:
Skal man kjøpe brukt må man vite hva man skal se setter for å riktig maching og treffe egene prefferanser ;) Det er ikke så lett..
- riktig, men om man f.eks ikke vet hva egne preferanser er enda må man begynne et sted - hifi-utforsking - og det er rimeligere å gjøre med bruktutstyr ;D

O

omholt

Gjest
Bx skrev:
Her er det for eksempel noe som ligner svært mye på et røverkjøp: http://www.mcubed-store.com/catalog/product_info.php?cPath=52_58&products_id=255 . Det er en ICEPower forsterker med innebygd USB lydkort, klart til å plugges inn i PC-en, enten det er en laptop eller en desktop.
Den hadde da vittelig ikke innebygget lydkort og tilkobling med USB? I så fall har jeg bestilt feil...
Det lå en annen på siden til mCubed som har det du nevner Bx, men den er nå fjernet.

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.870
Oppsann!

Bra noen av oss er våkne :-[

Så de fjernet den andre? Det var jo synd. Den hadde jeg tenkt å prakke på naboen :)

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Antall liker
587
Torget vurderinger
1
Den modellen med lydkort innebygd bruker ucd, ikke ice.

O

omholt

Gjest
Man skrev:
Den modellen med lydkort innebygd bruker ucd, ikke ice.
De hadde også en Micro med ICE og et billig Creative USB lydkort. Men den er fjernet fra hjemmesiden.

Ble medlem
01.09.2008
Antall liker
0
Ok folkens!
Takker for alle svar, tips og råd.

Cambridge Azur 740A v.2 - sort
Cambridge Azur 640C v.2 - sort
B&W CM1 - Wenge
Høytalerstativ

Fikk tak i alt brukt, utenom høytalerstativet kjøper jeg på hifiklubben. Er kjempe fornøyd! Utrolig at jeg klarte å skaffe likt merke i elektronikken, samme farge og greier. Neeesten like gode begge komponentene, men heller bedre forsterker enn cd-spiller.

Mvh Johannes

O

omholt

Gjest
Gratulerer!
Her fikk du nok fått mye for pengene. Cambridge er flott elektronikk. B&W CM1 har jeg ikke hørt, men de har fått gode kritikker. En liten overdrevet basskule har de kanskje, men du kan plugge igjen bassporten hvis det er et behov.

janb

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.03.2003
Antall liker
2
Gratulerer med nye lytte-muligheter ;D

D

dtddiver

Gjest
CM1 er nydelige høyttalere. Plugger du igjen bassporten spiller de utrolig pent, men er et must å plugge dem igjen.

Topp Bunn