KEF's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.717
    Antall liker
    7.842
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Hva savner jeg som en do-it-all-løsning? Støtte for høyoppløst Apple Music direkte i app uten å ta veien om Apple TV.
    Det du savner har heller ikke vært tilgjengelig fra andre streaming-plattformer heller, i alle fall inntil nylig. Bare hørt om en FiiO boks som kjører android hvor man kan installere Apple Music app, slik at Apple tror det er en pc eller mobil som spiller av. Dette ligger på Apple og ikke produsentene av utstyr. Hadde enda Apple selv solgt en streamer som støttet deres eget høyoppløste bibliotek hadde jeg skjønt det, men Apple TV støtter det ikke fullt ut heller. Dagens eneste løsning er PC/Mac eller mobil koblet med kabel til en ekstern DAC 🙈
     

    superclementz

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.12.2013
    Innlegg
    249
    Antall liker
    61
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Det du savner har heller ikke vært tilgjengelig fra andre streaming-plattformer heller, i alle fall inntil nylig. Bare hørt om en FiiO boks som kjører android hvor man kan installere Apple Music app, slik at Apple tror det er en pc eller mobil som spiller av. Dette ligger på Apple og ikke produsentene av utstyr. Hadde enda Apple selv solgt en streamer som støttet deres eget høyoppløste bibliotek hadde jeg skjønt det, men Apple TV støtter det ikke fullt ut heller. Dagens eneste løsning er PC/Mac eller mobil koblet med kabel til en ekstern DAC 🙈
    Jeg kan da savne funksjonalitet selv om den ikke er tilgjengelig hos andre heller 😊 Mener Apple Music som tjeneste i det minste er tilgjengelig på Sonos.
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Melder meg inn her med LSX og nå KF92.

    Har lenge hatt første gen LSX i stua og har savnet litt pondus nedover selv om de gjør en hederlig jobb. Kjøpte meg en KF92 nå og steike ta, nå begynner det å ligne noe!

    Fikk tunet den inn med KEF appen og nå er den rimelig godt integrert. Satte EQ i »Corner» modus med 45 hz low pass og 70 hz High pass, noe jeg leste ett sted at KEF anbefalte på storebror LS50 II.

    Må nok flytte litt på den når høsten kommer Da den er litt tett på vedovnen akkurat nå😁

    71282830064__26B77F85-F849-42F4-96AD-C1CDCF4495F4.jpeg
     

    nygafre

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    31.05.2019
    Innlegg
    56
    Antall liker
    61
    Melder meg inn her med LSX og nå KF92.

    Har lenge hatt første gen LSX i stua og har savnet litt pondus nedover selv om de gjør en hederlig jobb. Kjøpte meg en KF92 nå og steike ta, nå begynner det å ligne noe!

    Fikk tunet den inn med KEF appen og nå er den rimelig godt integrert. Satte EQ i »Corner» modus med 45 hz low pass og 70 hz High pass, noe jeg leste ett sted at KEF anbefalte på storebror LS50 II.

    Må nok flytte litt på den når høsten kommer Da den er litt tett på vedovnen akkurat nå😁

    Vis vedlegget 940770
    Fett opplegg/sub😁! Du gikk faktisk for 92’en til LSX. Hvordan vurderte du KF92 mot KC62? (Regner med det stod mellom de)
     

    Nadsokor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.07.2020
    Innlegg
    211
    Antall liker
    362
    Sted
    Vest-Agder
    Melder meg inn her med LSX og nå KF92.

    Har lenge hatt første gen LSX i stua og har savnet litt pondus nedover selv om de gjør en hederlig jobb. Kjøpte meg en KF92 nå og steike ta, nå begynner det å ligne noe!

    Fikk tunet den inn med KEF appen og nå er den rimelig godt integrert. Satte EQ i »Corner» modus med 45 hz low pass og 70 hz High pass, noe jeg leste ett sted at KEF anbefalte på storebror LS50 II.

    Må nok flytte litt på den når høsten kommer Da den er litt tett på vedovnen akkurat nå😁

    Vis vedlegget 940770
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Fett opplegg/sub😁! Du gikk faktisk for 92’en til LSX. Hvordan vurderte du KF92 mot KC62? (Regner med det stod mellom de)
    Takk for det. Hørte KC62 på OHC sist Høstpuls tror jeg det var og den imponerte! Men så kjenner jeg meg selv passelig godt med tanke på oppgraderingsspøkelset som ville vært der så da hoppet jeg rett på KF92 da den skulle ha litt mer kapasitet.

    Angrer ikke på det! Virkelig rå sub dette! 😃
     

    nygafre

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    31.05.2019
    Innlegg
    56
    Antall liker
    61
    Takk for det. Hørte KC62 på OHC sist Høstpuls tror jeg det var og den imponerte! Men så kjenner jeg meg selv passelig godt med tanke på oppgraderingsspøkelset som ville vært der så da hoppet jeg rett på KF92 da den skulle ha litt mer kapasitet.

    Angrer ikke på det! Virkelig rå sub dette! 😃
    Høres ut som en klok beslutning ja 😉. Ah, frister med en KF92 altså.. får prøve holde meg i skinnet litt til. (Mest pga at naboer på andre siden av veggen). Får se hvor lenge jeg greier stå i mot 😅
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.717
    Antall liker
    7.842
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Jeg kan da savne funksjonalitet selv om den ikke er tilgjengelig hos andre heller 😊 Mener Apple Music som tjeneste i det minste er tilgjengelig på Sonos.
    Ja helt klart, mente bare at det ikke er noe du ville fått ved å bytte til en annen produsent 🙂 så hvis Apple gir tillatelser så kan det jo hende det bare er en software update unna 👍🏻
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.640
    Antall liker
    3.261
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Er det noen her som har en ide om hvor stor tidsforsinkelse det er i forsterkeren til min Kef Reference 209 subwoofer?
     

    nygafre

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    31.05.2019
    Innlegg
    56
    Antall liker
    61
    Ja helt klart, mente bare at det ikke er noe du ville fått ved å bytte til en annen produsent 🙂 så hvis Apple gir tillatelser så kan det jo hende det bare er en software update unna 👍🏻
    Er det slik at man ikke får Apple HiRes over Airplay 2 (mobile enheter)? Kun via iTunes på PC/Appe TV?
    Beklager, jeg er ikke helt up to spec.
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.717
    Antall liker
    7.842
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Er det slik at man ikke får Apple HiRes over Airplay 2 (mobile enheter)? Kun via iTunes på PC/Appe TV?
    Beklager, jeg er ikke helt up to spec.
    Kun via PC/Mac og kablet med lightning til usb-overgang så vidt jeg vet. Du kan dog få lossless cd kvalitet over AirPlay. Men Apple TV resampler til 48khz så hvis man skal ha det bitperfect må man bruke en annen streamer med AirPlay.
     

    nygafre

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    31.05.2019
    Innlegg
    56
    Antall liker
    61
    Kun via PC/Mac og kablet med lightning til usb-overgang så vidt jeg vet. Du kan dog få lossless cd kvalitet over AirPlay. Men Apple TV resampler til 48khz så hvis man skal ha det bitperfect må man bruke en annen streamer med AirPlay.
    Sjekka litt videre i Music appen på iPhonen. Kunne sette kvaliteten til Hi Res Lossless (opptil 24/192) over wifi. Det kom videre opp notifikasjon om at man må ha ekstern DAC som støtter 24/192 i såfall.

    På Music appen i Apple TV var maks som du sa ja, CD kvalitet/48kHz.
     

    Tavli

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    01.09.2019
    Innlegg
    58
    Antall liker
    60
    Sted
    Oslo
    Heisann Kef's venner.
    Må visst melde meg inn her.
    Er på Danmarkstur med unger og familie, som har gitt meg litt surfetid mellom slaga på badeland og lekeparker, som da naturlig nok blir brukt på nettsøk av hifi. Ble derfor plutselig en impulshandel av nye høyttalere, sparket fra og kjøpte Mala's demopar av Kef Reference 3 Meta.
    Har idag Marten Oscar Trio, så om det er en reel oppgradering vet jeg ikke, men nytt og annerledes vil jeg nok tro det blir.
    Stuen er 35kvm.
    Min forsterker er integrerte a/b Bladelius Ask, så kraft nok skal jeg forhåpentligvis ha, men hva kan jeg forvente meg av lyd vet kanskje noen her inne bedre enn meg som aldri har hørt en Kef høyttaler engang😅
    Har selvsagt lest meg raskt opp og ned på nett, samt litt youtube snutter. Mye positivt og lese, håper ikke jeg har kjøpt katta i sekken🙄🙃
     

    Nadsokor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.07.2020
    Innlegg
    211
    Antall liker
    362
    Sted
    Vest-Agder
    Heisann Kef's venner.
    Må visst melde meg inn her.
    Er på Danmarkstur med unger og familie, som har gitt meg litt surfetid mellom slaga på badeland og lekeparker, som da naturlig nok blir brukt på nettsøk av hifi. Ble derfor plutselig en impulshandel av nye høyttalere, sparket fra og kjøpte Mala's demopar av Kef Reference 3 Meta.
    Har idag Marten Oscar Trio, så om det er en reel oppgradering vet jeg ikke, men nytt og annerledes vil jeg nok tro det blir.
    Stuen er 35kvm.
    Min forsterker er integrerte a/b Bladelius Ask, så kraft nok skal jeg forhåpentligvis ha, men hva kan jeg forvente meg av lyd vet kanskje noen her inne bedre enn meg som aldri har hørt en Kef høyttaler engang😅
    Har selvsagt lest meg raskt opp og ned på nett, samt litt youtube snutter. Mye positivt og lese, håper ikke jeg har kjøpt katta i sekken🙄🙃
    Hei

    Har noen Kef R11 som nok ikke er i samme liga som dine Reference 3 Meta . (stuen er 32kvm)
    Men opplever at de er en skikkelig allrounder som mestrer alle sjangere egentlig . Utrolig detaljrike , og en diskant av en annen verden , helt fantastisk å høre vokaler på disse , helt sinnsykt klar og detaljert ! Et herlig lydbilde og en god dynamikk . De er også dønn ærlige når det kommer til innspillinger , legger ikke til noe som helst !..Så du har virkelig noe å se fram til . Du vil garantert ikke bli skuffet! 😍

    Mvh
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.870
    Antall liker
    17.459
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    KEF KM1
    Er det noen som kjenner til disse monitorene, ta gjerne kontakt. Jeg har noen spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på :) (Evt del gjerne dine erfaringer i denne tråden :) )
     

    Tavli

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    01.09.2019
    Innlegg
    58
    Antall liker
    60
    Sted
    Oslo
    Hei

    Har noen Kef R11 som nok ikke er i samme liga som dine Reference 3 Meta . (stuen er 32kvm)
    Men opplever at de er en skikkelig allrounder som mestrer alle sjangere egentlig . Utrolig detaljrike , og en diskant av en annen verden , helt fantastisk å høre vokaler på disse , helt sinnsykt klar og detaljert ! Et herlig lydbilde og en god dynamikk . De er også dønn ærlige når det kommer til innspillinger , legger ikke til noe som helst !..Så du har virkelig noe å se fram til . Du vil garantert ikke bli skuffet! 😍

    Mvh
    Takk for svar nadsokor👍
    Godt å høre at du trives med dine R11.
    Hvordan oppleves de bassportene mtp veggen bak, hvor mye ut fra vegg må de ut for at ikke hele rommet skal spille med? Dine R11 har jo flere elementer enn mine Ref 3, men har forstått at de blåser nokså bra mtp kun 2 stk 6,5" og 46 cm kabinettet dybde.
    Med mine Marten Oscar trio(bassport slår nedover) ht har jeg hatt ca 90 cm fra front på ht til veggen bak, ønsker ikke ha mine kommende ref 3 noe særlig lengre ut på stuegulvet. Men er redd de er mer basskraftig🙄😅
     

    Nadsokor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.07.2020
    Innlegg
    211
    Antall liker
    362
    Sted
    Vest-Agder
    Takk for svar nadsokor👍
    Godt å høre at du trives med dine R11.
    Hvordan oppleves de bassportene mtp veggen bak, hvor mye ut fra vegg må de ut for at ikke hele rommet skal spille med? Dine R11 har jo flere elementer enn mine Ref 3, men har forstått at de blåser nokså bra mtp kun 2 stk 6,5" og 46 cm kabinettet dybde.
    Med mine Marten Oscar trio(bassport slår nedover) ht har jeg hatt ca 90 cm fra front på ht til veggen bak, ønsker ikke ha mine kommende ref 3 noe særlig lengre ut på stuegulvet. Men er redd de er mer basskraftig🙄😅
    Hei igjen Tavli :)
    Jeg har ca 1mtr fra front av ht til veggen bak og 60 cm til sideveggene. Bassportene er åpne , for har ikke behov for å sette i skum putene som fulgte med , da jeg har såpass lang avstand til bakvegg . I tillegg er det ca 4 meter mellom høyttalerne , og 6 meter til lytterposisjon . Så av det blir det et fantastisk stort lydbilde:)(y)
     

    nygafre

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    31.05.2019
    Innlegg
    56
    Antall liker
    61
    Takk for svar nadsokor👍
    Godt å høre at du trives med dine R11.
    Hvordan oppleves de bassportene mtp veggen bak, hvor mye ut fra vegg må de ut for at ikke hele rommet skal spille med? Dine R11 har jo flere elementer enn mine Ref 3, men har forstått at de blåser nokså bra mtp kun 2 stk 6,5" og 46 cm kabinettet dybde.
    Med mine Marten Oscar trio(bassport slår nedover) ht har jeg hatt ca 90 cm fra front på ht til veggen bak, ønsker ikke ha mine kommende ref 3 noe særlig lengre ut på stuegulvet. Men er redd de er mer basskraftig🙄😅
    Jeg har ‘bare’ R3 Meta å ut fra, men jeg har hvertfall funnet at anbefalingene fra KEF angående minimumsdistanse fra veggen stemmer godt (dvs responsen blir mye dårligere om de er på minimum eller nermere). Jeg fikk helt forskjellige bassresponser i mitt rom avhengig av om jeg hadde de plassert nære eller lenger ut fra veggen. Minimumsdistansen + 100-200mm lenger ut gav gode resultater hos meg. (Per i dag har jeg de 34cm fra veggen).
    I tillegg bruker jeg halvbungsene i porten, men det er mest for å roe responsen noe mtp naboer 🥲.
    Brukte både målinger med REW og øret.

    90cm ut må jo være et godt utgangspunkt!
     

    Cundis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2005
    Innlegg
    2.755
    Antall liker
    489
    Sted
    Stockholm
    Jeg ble her i tråden tipsa om at fronten plassert 90 cm ut fra bakveggen ville funke best på mine R7, og endte opp med å like 89 cm ennå bedre. Kanskje verdt å sjekke ut.
     

    Puscifer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Innlegg
    424
    Antall liker
    283
    Torget vurderinger
    4
    Jeg ble her i tråden tipsa om at fronten plassert 90 cm ut fra bakveggen ville funke best på mine R7, og endte opp med å like 89 cm ennå bedre. Kanskje verdt å sjekke ut.
    Hva endte du opp med til sidevegg, mellom høyttaler og til lytteposisjon ?

    Knut ;)
     

    Cundis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2005
    Innlegg
    2.755
    Antall liker
    489
    Sted
    Stockholm
    Hva endte du opp med til sidevegg, mellom høyttaler og til lytteposisjon ?

    Knut ;)
    Har vegg på den ene siden men ikke den andre. Men på venstre side er det 60 cm. Vanskelig å få til noe mer. Mener å huske at avstanden mellom de er ca 3.5 m, og til ørene ca 4. Så det er ikke en likesidet trekant. Vanskelig å få til slik det ser ut hos oss. Men en lyttestol kan plasseres der bordet står foran sofaen, og det blir bra!
     

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.791
    Antall liker
    14.659
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42
    KEF KM1
    Er det noen som kjenner til disse monitorene, ta gjerne kontakt. Jeg har noen spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på :) (Evt del gjerne dine erfaringer i denne tråden :) )
    Fått tak i et par veldig eksklusive hønsetenner?
     

    Tavli

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    01.09.2019
    Innlegg
    58
    Antall liker
    60
    Sted
    Oslo
    Hei igjen Tavli :)
    Jeg har ca 1mtr fra front av ht til veggen bak og 60 cm til sideveggene. Bassportene er åpne , for har ikke behov for å sette i skum putene som fulgte med , da jeg har såpass lang avstand til bakvegg . I tillegg er det ca 4 meter mellom høyttalerne , og 6 meter til lytterposisjon . Så av det blir det et fantastisk stort lydbilde:)(y)
    Du har faktisk ca de samme målene som jeg har i min stue, ikke verst🙂
    Det høres jo ut som ett bra utgangspunkt for meg da.
    Reference serien har vist ikke skumputer som R serien, men har 2 forskjellige lengder bass utgangsdør jeg kan leke og tweeke meg med.
    Må først komme meg til Norge igjen, som visstnok har enda dårligere vær enn her i Danmark. Levere inn mine Marten til Mala Audio, og plukke opp disse til sammen 110 kilos eskene og få dem på ett vis plassert på plass i stua. Dette er definitivt ikke en latmanns hobby🤗
     

    Tavli

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    01.09.2019
    Innlegg
    58
    Antall liker
    60
    Sted
    Oslo
    Jeg har ‘bare’ R3 Meta å ut fra, men jeg har hvertfall funnet at anbefalingene fra KEF angående minimumsdistanse fra veggen stemmer godt (dvs responsen blir mye dårligere om de er på minimum eller nermere). Jeg fikk helt forskjellige bassresponser i mitt rom avhengig av om jeg hadde de plassert nære eller lenger ut fra veggen. Minimumsdistansen + 100-200mm lenger ut gav gode resultater hos meg. (Per i dag har jeg de 34cm fra veggen).
    I tillegg bruker jeg halvbungsene i porten, men det er mest for å roe responsen noe mtp naboer 🥲.
    Brukte både målinger med REW og øret.

    90cm ut må jo være et godt utgangspunkt!
    Høres jo ikke så ille ut dette👍 For min egen del kunne de gjerne stått 2 meter ut i rommet, men så har man hun der interiørarkitekten i huset som visstnok har ett sterkt ord med på dette😅
     

    Tavli

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    01.09.2019
    Innlegg
    58
    Antall liker
    60
    Sted
    Oslo
    Har vegg på den ene siden men ikke den andre. Men på venstre side er det 60 cm. Vanskelig å få til noe mer. Mener å huske at avstanden mellom de er ca 3.5 m, og til ørene ca 4. Så det er ikke en likesidet trekant. Vanskelig å få til slik det ser ut hos oss. Men en lyttestol kan plasseres der bordet står foran sofaen, og det blir bra!
    Lite tips: Jeg har også kun sidevegg på en side(venstre). Jeg kjøpte en sånn Ikea hylle som er nokså høy og dyp, kjøp kurver ect og fyll rommene med. Fungerer nok ikke optimalt som en sidevegg, men føler den gav lydbildet litt mer helhet og balanse. Og høyere høyttaler ble litt mer "skjult" når man kommer gående fra høyere siden hvor gang og åpen kjøkkenløsning er. IMG_20230526_154303.jpg
     

    Cundis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2005
    Innlegg
    2.755
    Antall liker
    489
    Sted
    Stockholm
    Lite tips: Jeg har også kun sidevegg på en side(venstre). Jeg kjøpte en sånn Ikea hylle som er nokså høy og dyp, kjøp kurver ect og fyll rommene med. Fungerer nok ikke optimalt som en sidevegg, men føler den gav lydbildet litt mer helhet og balanse. Og høyere høyttaler ble litt mer "skjult" når man kommer gående fra høyere siden hvor gang og åpen kjøkkenløsning er. Vis vedlegget 941253
    Det ble jo slett ikke verst, knallbra tips! I tillegg elimineres faren for at våre barn skal velte høyttalerne når de går forbi der for å komme ut i gangen.
     

    nygafre

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    31.05.2019
    Innlegg
    56
    Antall liker
    61
    Høres jo ikke så ille ut dette👍 For min egen del kunne de gjerne stått 2 meter ut i rommet, men så har man hun der interiørarkitekten i huset som visstnok har ett sterkt ord med på dette😅
    Haha, ja hadde ikke vært noe problem uten komiteen i huset 😇
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.870
    Antall liker
    17.459
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Hvis du går til innkjøp må du gjerne poste bilder og lytteinntrykk her. Er svært nysgjerrig på kreasjonene.
    Teknisk test. 4 elementer er byttet ut med heldige hønsetenner funnet på eBay:
    Men INGEN puss eller gnikk gjennomført. De blir lagt ut til salg om litt som teknisk fungerende.
    Blir de ikke solgt tar jeg den kosmetiske finishen hos naboen (TeakFabrikken). Time will show.

    Forsterkere er fikset av fagmann og fungerer glimrende! PHU...flaks.

    eBay muter lyden (Beatles - Abby Road), må få spilt inn ett nytt klipp med musikk som ikke er så kjent :)
     

    Puscifer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Innlegg
    424
    Antall liker
    283
    Torget vurderinger
    4
    Noen med god erfaring i stor Oslo området som tar på seg refoaming av bassene på Kef 104/2 ?

    Knut :)
     

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.791
    Antall liker
    14.659
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42
    Teknisk test. 4 elementer er byttet ut med heldige hønsetenner funnet på eBay:
    Men INGEN puss eller gnikk gjennomført. De blir lagt ut til salg om litt som teknisk fungerende.
    Blir de ikke solgt tar jeg den kosmetiske finishen hos naboen (TeakFabrikken). Time will show.

    Forsterkere er fikset av fagmann og fungerer glimrende! PHU...flaks.

    eBay muter lyden (Beatles - Abby Road), må få spilt inn ett nytt klipp med musikk som ikke er så kjent :)
    Fått laget en video med litt mer obskur musikk?
     

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.791
    Antall liker
    14.659
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42
    Nei! Travle dager :) Musikkønske?
    Ingen spesielle ønsker, blir uansett vanskelig å formidle lyden via en telefon/mikrofon og YouTube. Egentlig skulle jeg kommet meg sørover og lyttet til beistene. Har vist bilder av dem til kona og fikk sporenstreks reisenekt til du hadde solgt dem; og ikke til meg, la hun til. Livet er hardt!
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.925
    Antall liker
    8.233
    Torget vurderinger
    1
    Absolutt. Og jeg har hørt dem.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn