KEF i Oslo

vidarn

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2002
Antall liker
53
Torget vurderinger
16
Er en snar tur innom Oslo i helgen. Er veldig nysgjerrig på Kef Reference. Noen som vet hvem som forhandler de i Oslo?? Kommer ikke gå på Elkjøp:)

Vidar

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Tror du må på Elkjøp gitt.
Elkjøp på Ullevål skal visstnok fungere greit med Kef, siden han som har ansvaret der er Kef fan om jeg ikke tar feil.
Du har også PM.
Mvh.KW

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Jeg tror jeg nok forvirrer en del her.
Elkjøp på Ullevål er kanskje noe som har plass kun i mitt hode og ikke burde ha det?
Kanskje det er Storo jeg blander med :-\

Mvh.KW

haber

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2006
Antall liker
330
Sted
Nesoddtangen
Torget vurderinger
30
Neida, Elkjøp på Ullevål har en god del KEF på plass. Det samme med Elkjøp på Slependen, selv om det blir litt utenfor byen. Ingen Elkjøp på Storo lenger.

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
haber skrev:
Neida, Elkjøp på Ullevål har en god del KEF på plass. Det samme med Elkjøp på Slependen, selv om det blir litt utenfor byen. Ingen Elkjøp på Storo lenger.
Det var fint du korrigerte meg :)
Jeg mente at jeg hadde lest om Elkjøp på Ullevål og når jeg etter å ha lagt inn det første innlegget mitt, ville jeg dobbeltsjekke det , men så fant jeg ikke noe.
Er det på Ullevål Stadion senteret?

Mvh.KW

8

8x12_TOM

Gjest
Er ganske sikker på at KW kan gi den absolutt beste demo på KEF refrence i Oslo ;D

Kriller

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.11.2007
Antall liker
1
Spør etter Eirik på Elkjøp Ullevål.
Meget hyggelig kar og oppegående på KEF og det meste annet.
Tror han har jobbet for Akustikk tidligere.

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
8x12_TOM skrev:
Er ganske sikker på at KW kan gi den absolutt beste demo på KEF refrence i Oslo ;D
Han fikk tilbud om det, men tiden strakk ikke til for han denne gangen.

Mvh.KW

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
Ser at som Soundgarden selger KEF nå.Om det er et restparti eller om de skal føre det fremover vites ikke.Det er bare de "blligste" modellene som lagerføres.

mvh. s,

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
1.302
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Var innom elkjøp ullevål i dag og ja de har Kef Referance stativhøyttaler og den minste gulvstående på demo koplet til Marantz 11 serie. Pakke pris på 120000kr, så selv om det eksisterer litt støy i lokalene på elkjøp, så kan de garantere kundene bedre lyd hjemme enn i demo-rommet. Hvem kan matche den garantien ;)

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
Det var visst bare et partivarekjøp hos Soungarden.De har igrunn et stort utvalg av høyttalere fra før.

mvh. s,

Topp Bunn