Kassett walkmann !!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Ryddet i mine gjemmer her i går og fant en uåpnet plastpakning inneholdende en walkmann kassettspiller med radio. Dette er ikke noe som er av stor interesse for meg så hvis det er noen som kan ha glede av en slik er det bare å sende en PM! Skal ikke ha noe for den. ;)

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
6.129
Torget vurderinger
1
Spar den til dine barnebarn. Den kommer til å bli et klenoium om X antall år, nettopp fordi den er i mint tilstand.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.650
Torget vurderinger
24
Jeg kjøper'n Har flere hundre kasetter med historiske opptak, og min walkman gikk føyka her for litt siden!

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Walkman er så retro at det er mega kult igjen :)

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.330
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
pengesluk skrev:
Jeg kjøper'n Har flere hundre kasetter med historiske opptak, og min walkman gikk føyka her for litt siden!
Trodde av en eller annen grunn du ikke gikk noe særlig. ;D ;) Har alltid trodd du var mer av den stasjonære typen?

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.062
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Jeg sikret en kasettgåmann med radio på loppemarkedet i vår, og tok med en original Discman i farten.
Ikoner fra min gullalder, husker jeg spilte klassisk for dama på stranda i syden på 80-tallet med akkurat en sånn Walkman. Hun sitter her og smiler og spiller musikk med meg fremdeles :)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Delle var først så han får den. ;)

Send en PM med navn og adresse Delle så kommer den i posten.

Når det gjedler Pedals forslag så har jeg stor sans for det, like stor sans for som fruen er negativ! ;D

Jeg har nok allerede samlet for meget i følge fruen, jeg har henne mistenkt å mene at barnebarna får jobbe for rikdommen og ikke bare selge bestefars ulike samlinger ! ;D ;D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.650
Torget vurderinger
24
erato skrev:
pengesluk skrev:
Trodde av en eller annen grunn du ikke gikk noe særlig. ;D ;) Har alltid trodd du var mer av den stasjonære typen?
:mad: :mad: :mad: :mad:

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
har en slik liggende, vurderer å jazze den opp, men vet faen ikke hvor kasettene er.

Denne har dobbel capstan etc.. spilte ræva av en Onkyo integra jeg hadde.

Vedlegg

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
Sentralen overgår seg selv hva gjelder hyggelige medlemmer. Takker, bukker, og ædda bædda til alle etternølere..

God Jul, og takk for det, gamla.

Mvh

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
6.129
Torget vurderinger
1
Tor Nado skrev:
har en slik liggende, vurderer å jazze den opp, men vet faen ikke hvor kasettene er.

Denne har dobbel capstan etc.. spilte ræva av en Onkyo integra jeg hadde.
Har også en liggende. Den ultimate Walkman! Kjøpte god stereomic og gjorde snikopptak på ymse konserter på 80-tallet. Ble ganske bra. Har en hel eske med nye og innspilte kasetter.

Den fikk "kast" på seg. Et eller annet mekanisk som ikke går så jevnt som det skal. Er det noen som reparerer slikt, mon tro? Kanskje spørre Cobra2? Han er jo en tusenkunstner.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.650
Torget vurderinger
24
Delle skrev:
Sentralen overgår seg selv hva gjelder hyggelige medlemmer. Takker, bukker, og ædda bædda til alle etternølere..

God Jul, og takk for det, gamla.

Mvh
ETTERNØLERE? Du hadde ikke en gang GUTS til å poste et innlegg - for alt jeg vet kan avgjørelsen være rigget ;D ;D

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
Ja, valgfusk er utbredt i disse tider.. ;)

Ang. spillere med "kast" i lyden: (Oppfatter dette som at den spiller "falskt".)

Det kan være så enkelt som at drivreima ikke lengre er rund, men har blitt formet av å stå i samme stilling lenge hvis spilleren ikke har vært i bruk.

Det er nok en viss sannsynlighet for at det gjelder også for den spilleren denne tråden handler om. Og drivreimer til kassettspillere går nok som varmt hvetebrød for tiden. ;D

Mvh

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
pengesluk skrev:
ETTERNØLERE? Du hadde ikke en gang GUTS til å poste et innlegg - for alt jeg vet kan avgjørelsen være rigget ;D ;D
Så så Sluket la oss ikke starte en konspirasjonsteori her! Jeg tilstår med en gang at jeg er korrupt som bare pokker, men her har ingen prøvd å "kjøpe meg", litt trist egentlig! ;D

Delle sendte en PM 15:34:57 og neste respons var 15:54:36 fra Pedal som anbefalte at jeg skulle beholde den, og dernest på bronsjeplass kom Sluket 16:29:02. Kjiip den der tredjeplassen Sluket, blir liksom ikke tatt helt på alvor en tredjeplass. Selv Tyskland fikk jo sølvmedalje i WWII ! ;D ;D ;D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.650
Torget vurderinger
24
Håper dere setter julegrøten i halsen, alle sammen.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.650
Torget vurderinger
24
Coming right back at you!! ;)

Topp Bunn