Spiller detaljert og med pondusDA-20 er en knallgod maskin. Hadde en selv i studio, gode AD-konvertere.
Spiller detaljert og med pondusDA-20 er en knallgod maskin. Hadde en selv i studio, gode AD-konvertere.
Gode data. Klippet fra Hifiengine.com:Jarlerik, Baluba: Den skal du ta GODT vare på. Kunne mer enn gjerne levd med den der, jeg også....Bombe!!
Ikke like enkelt for alle å kjøpe på medisinalforsyninga, men alle tar seg en tur til tannlegen av og til og der er det gratis speil og få.Terje-A: Sånne får du kjøpt på medisinalforsyninga og. Det er fordelen med å ha halve familien i helsesektoren..hehe...
Enig i det du skriver, men det er en sjelden spiller og de ligger på fem, seks tusen på eBay. Så de som vil ha noe av det aller beste fra kassettens gulltid og synes det passer med en i Champagne finish burde seriøst vurdere å sikre seg den.Mulig den ES`n er verdt de pengene den er satt til nå men jeg holder meg prinsipielt unna budrunder på Finn og det burde dere også gjøre.
Finn er ikke en auksjonsside, selv om de godtar det i reglementet sitt.. Slik det er nå så kan selger legge inn hvilket som helst bud han vil for å jekke opp prisen og ingen kan verifisere om det er selger eller en reel kjøper som gjør det.
Jeg har levert klager til Finn på dette og jeg regner med jeg er ikke er den eneste..
Sett en kjøpesum og bli ferdig med det.. Hvis ikke gå til QXL eller Ebay.
Frog79
Greit nok.. Men jeg blir ikke overrasket om det plutselig blir et bud på rundt det du skrev innen nær fremtidEnig i det du skriver, men det er en sjelden spiller og de ligger på fem, seks tusen på eBay. Så de som vil ha noe av det aller beste fra kassettens gulltid og synes det passer med en i Champagne finish burde seriøst vurdere å sikre seg den.Mulig den ES`n er verdt de pengene den er satt til nå men jeg holder meg prinsipielt unna budrunder på Finn og det burde dere også gjøre.
Finn er ikke en auksjonsside, selv om de godtar det i reglementet sitt.. Slik det er nå så kan selger legge inn hvilket som helst bud han vil for å jekke opp prisen og ingen kan verifisere om det er selger eller en reel kjøper som gjør det.
Jeg har levert klager til Finn på dette og jeg regner med jeg er ikke er den eneste..
Sett en kjøpesum og bli ferdig med det.. Hvis ikke gå til QXL eller Ebay.
Frog79
Alternativet til å kjøpe en til er å la f.eks. Teletor overhale en av de du har. Tipper du havner i mål for ca. +/- 3000,-OK, kassettfolk:
Jeg har til sammen kjøpt tre kassettdekk som skulle være tipp topp. Det siste en Luxman K-105 som heller ikke er tipp topp, men som går ujevnt og spiser litt bånd. Jeg har kommet så langt at jeg har kjøpt remmer som ligger i en pose, men ikke gummivalser. Den kan sikkert noen få overta, men det var en digresjon.
Jeg gidder altså ikke styre med å overhale kassettspillere selv. Det er for mye annet jeg heller ikke får tid til.
Derfor mottar jeg gjerne tips hvis noen har et brukbart kassettdekk som fungerer bra, uten nykker eller problemer, som IKKE er i behov av snarlig overhaling, som kan selges til meg for en fornuftig sum. (ingen fantasipriser, da.) Jeg skal bruke den til å spille av gamle originalkassetter, og ikke spille inn noe som helst, så jeg kan sannsynligvis klare meg uten tre hoder og alle mulige dolby-varianter. (?)
Luxman kan evt. brukes som delbetaling hvis noen trenger et lite prosjekt.
Setter meg her og venter i spenning.
Selvsagt. Jeg har forøvrig kun Luxman-en nå, men 3000 er egentlig mer er jeg har lyst til å bruke. ...og jeg vet ikke om denne spilleren er verdt såpass innsats.Alternativet til å kjøpe en til er å la f.eks. Teletor overhale en av de du har. Tipper du havner i mål for ca. +/- 3000,-OK, kassettfolk:
Jeg har til sammen kjøpt tre kassettdekk som skulle være tipp topp. Det siste en Luxman K-105 som heller ikke er tipp topp, men som går ujevnt og spiser litt bånd. Jeg har kommet så langt at jeg har kjøpt remmer som ligger i en pose, men ikke gummivalser. Den kan sikkert noen få overta, men det var en digresjon.
Jeg gidder altså ikke styre med å overhale kassettspillere selv. Det er for mye annet jeg heller ikke får tid til.
Derfor mottar jeg gjerne tips hvis noen har et brukbart kassettdekk som fungerer bra, uten nykker eller problemer, som IKKE er i behov av snarlig overhaling, som kan selges til meg for en fornuftig sum. (ingen fantasipriser, da.) Jeg skal bruke den til å spille av gamle originalkassetter, og ikke spille inn noe som helst, så jeg kan sannsynligvis klare meg uten tre hoder og alle mulige dolby-varianter. (?)
Luxman kan evt. brukes som delbetaling hvis noen trenger et lite prosjekt.
Setter meg her og venter i spenning.
Og da vet du hva du har.
Takker for det.Har sendt ut en føler for deg, Dazed. Selv har jeg vært så heldig at alle de maskinene jeg har kjøpt har vært i tipp topp shape.