- Ble medlem
- 16.05.2013
- Antall liker
- 10.554
- Sted
- Chaiya, Thailand
- Torget vurderinger
- 26
Gratulerer ! De Nakamichiene der er kompromissløse, helt herlig, autoreverse er ikke bra nok så derfor må vi snu hele kassetten.
Jeg har også vist kona mi det bildet så det takker jeg Birger for.BirgerG: Men då är jag ju snart ikapp ... INTE, he-he. Jag såg någon bild på alla dina kassettdäck någonstans i tråden (tror jag det var), och visade min fru hur det stod drivor med kassettdäck av alla märken och sorter. Det känns skönt att visa henne att det finns de som är MYCKET värre än jag ... och då kan det få smyga sig in ett till emellanåt, så det tackar jag för!![]()
Skönt att BirgerG finns, hurra, vi är räddade!Jeg har også vist kona mi det bildet så det takker jeg Birger for.BirgerG: Men då är jag ju snart ikapp ... INTE, he-he. Jag såg någon bild på alla dina kassettdäck någonstans i tråden (tror jag det var), och visade min fru hur det stod drivor med kassettdäck av alla märken och sorter. Det känns skönt att visa henne att det finns de som är MYCKET värre än jag ... och då kan det få smyga sig in ett till emellanåt, så det tackar jag för!![]()
![]()
Det har du alldeles rett i og det er allerede gjortMekaniac: Et tips til: Rydd hylla til venstre for Denonen, fløtt ASLen ned derfra...Den skal helst ikke "bygges for mye på"...
Mitt Naka Deck 2 har et design som lar seg integrere med Technics når det kommer til utseende. Deck 1.5 og 1 ser nesten make ut og er enda bedre. De er fra nittitallet. Men kanskje noen vet hva den pulserende lyden kommer av, og om den lar seg fikse enkelt og billig. Har du forsøkt med og uten Dolby, Chrome etc? Lyden kan jo ligge i en av kretsene, og pulserende lyd ville jeg mistenkt Dolby-enheten for å bidra med.Liker veldig godt utsende på technics spilleren. Men den nærmer seg 40 år og jeg tror det fort kan bli dyrt å la teletor ta i den? Kanskje jeg skulle kjøpt meg en nyere spiller, men noe med lignende design?