He, he,
Men det er en fin tape. Det finnes alternativer der ute som også gir supert resultat.
Jeg kan jo slenge inn et bilde av hva frog79 linker til
|
He, he,
Det er riktig, akkurat sånn som jeg har. (Nå vil noen her sikkert si at de ikke er Nemko godkjent, jukse CE merket,, whatever og dermed kan være brannfarlige. Jeg synes min gir et godt kvalitetsinntrykk) Men jeg garderte meg likevel, jeg kjøpte en kort skjøteledning på Clas Ohlson og satt på en bryter på denne. Dermed har ikke converteren strøm når jeg ikke bruker den. Enkelt og greitTerje-A,er dette en sånn du mener ? "50 Watt AC Voltage Power Converter 50W for 220V/230V/240V Step Down 100V Japan"
Ligger sånne til £22 på Ebay,Hongkong selger.
Takker så megetDet er riktig, akkurat sånn som jeg har. (Nå vil noen her sikkert si at de ikke er Nemko godkjent, jukse CE merket,, whatever og dermed kan være brannfarlige. Jeg synes min gir et godt kvalitetsinntrykk) Men jeg garderte meg likevel, jeg kjøpte en kort skjøteledning på Clas Ohlson og satt på en bryter på denne. Dermed har ikke converteren strøm når jeg ikke bruker den. Enkelt og greitTerje-A,er dette en sånn du mener ? "50 Watt AC Voltage Power Converter 50W for 220V/230V/240V Step Down 100V Japan"
Ligger sånne til £22 på Ebay,Hongkong selger.![]()
Prøv å få tak i en som har nye reimer og capstanhjul. Lykke til med jaktenTakker så megetDet er riktig, akkurat sånn som jeg har. (Nå vil noen her sikkert si at de ikke er Nemko godkjent, jukse CE merket,, whatever og dermed kan være brannfarlige. Jeg synes min gir et godt kvalitetsinntrykk) Men jeg garderte meg likevel, jeg kjøpte en kort skjøteledning på Clas Ohlson og satt på en bryter på denne. Dermed har ikke converteren strøm når jeg ikke bruker den. Enkelt og greitTerje-A,er dette en sånn du mener ? "50 Watt AC Voltage Power Converter 50W for 220V/230V/240V Step Down 100V Japan"
Mulig noe på gang her så jeg vil ha klart for meg hva det er jeg trenger.
Har 2 jeg vurderer,den ene har nye reimer (333esl) den andre har nye reimer og capstanhjul (950es). Over 2000 i prisforsjell på de,japan spilleren billigst.Prøv å få tak i en som har nye reimer og capstanhjul. Lykke til med jaktenTakker så megetDet er riktig, akkurat sånn som jeg har. (Nå vil noen her sikkert si at de ikke er Nemko godkjent, jukse CE merket,, whatever og dermed kan være brannfarlige. Jeg synes min gir et godt kvalitetsinntrykk) Men jeg garderte meg likevel, jeg kjøpte en kort skjøteledning på Clas Ohlson og satt på en bryter på denne. Dermed har ikke converteren strøm når jeg ikke bruker den. Enkelt og greitTerje-A,er dette en sånn du mener ? "50 Watt AC Voltage Power Converter 50W for 220V/230V/240V Step Down 100V Japan"
Mulig noe på gang her så jeg vil ha klart for meg hva det er jeg trenger.![]()
Har jo ikke kassetter lengerRorres: Den er da ikke det verste decket. Rens på vanlig måte, begynn å spille tape. Funker den?
ELEKTRONISK BUREAU- ALT AV TILBEHØR FOR ANALOG MUSIKKGJENGIVELSE
Sjekk tilbehørsseksjonen her.
Capstanhjulene blir dårlige på de, spesielt det venstre som er kritisk. Spillerne er fra -91 og -90 så det er merkelig hvis ikke venstre capstanhjul er byttet i hvertfall en gang på den japanske versjonen. Disse to spillerne er så og si identiske. Jeg har ikke greid å finne ut av hva som egentlig er forskjell på 950/970/990 og selvfølgelig 333xxx serien. Ifølge guruene på Tapeheads er det bare kosmetiske endringer fra modell til modell. Nå har jeg fått koblet opp min 970 og det er en feit god lyd i disse herHar 2 jeg vurderer,den ene har nye reimer (333esl) den andre har nye reimer og capstanhjul (950es). Over 2000 i prisforsjell på de,japan spilleren billigst.Prøv å få tak i en som har nye reimer og capstanhjul. Lykke til med jaktenTakker så meget
Mulig noe på gang her så jeg vil ha klart for meg hva det er jeg trenger.![]()
Får sove på det ei natt eller to.Vanskelig å se med 100% sikkerhet, men jeg synes den ser ganske bra ut. Den som jeg byttet ut var vesentlig mer rufsete.....
Enig, den ser fin ut. Min ligner jo veldig, men min har ikke treverk på sidene og hodetelefonutgangen er flyttet til venstre siden.Det er Eddie sin som topper listen min,den ser strøken ut.
En av de senere toppmodellene, med deres eget drivverk, tre hoder og azimuthjustering i front med bryter. Men det er ikke en maskin i den klassen jeg jakter på neste gang, det har jeg allerede.For de, som vil ha en av Nakamichi sine skjulte perler (skinnet bedrar) Nakamichi Cassette Deck 1 - Torget
Takker så megetTeletor: tlf: 22223110
Det er notert.HeyHo_ Pass bare på. Teletor rører ikke maskiner som er åpna tidligere. Og det koster det det koster. Er du villig til det, finnes nesten ikke bedre kassettmann i Norge.
Hm.. Ikke sett dette settet før.. Skal sjekke det ut! Takk for tips!
Jo, det gjør han, men om han finner feil, så blir også de rettet og selvfølgelig blir prisen enda høyere totalt.Det er notert.HeyHo_ Pass bare på. Teletor rører ikke maskiner som er åpna tidligere. Og det koster det det koster. Er du villig til det, finnes nesten ikke bedre kassettmann i Norge.
Supert Birger, viktig å rette feil informasjon.Jo, det gjør han, men om han finner feil, så blir også de rettet og selvfølgelig blir prisen enda høyere totalt.Det er notert.HeyHo_ Pass bare på. Teletor rører ikke maskiner som er åpna tidligere. Og det koster det det koster. Er du villig til det, finnes nesten ikke bedre kassettmann i Norge.