Ja, det blir spennende å teste de ut. Hvis jeg får et godt inntrykk av de så kommer jeg til å bestille en bunch. 
Den blir en varulv?Terje-A, Baluba; Tre Japandråper til Denon...og hva skjer??
Det gjorde at du glemte tid og sted og ble sittende foran Denonen til du sovnetTerje-A, Baluba; Tre Japandråper til Denon...og hva skjer??
Forteller like mye om hvor god min NAD 613 er, siden den var opptaksmaskin for denne tapen. Dolby B og ikke Dolby C av kompatibilitetsårsaker. Og uten å ha sett en rens siden den var ny for 16 år siden. Så nå er jeg spent på hvordan den blir etter rens, og kommer ikke til å ta opp noe på gode bånd i alle fall før jeg har fått renset hoder og kapstan/rulle i alle fall.Min enkle RAKS SP1, Primavera Edition låter nå som et velkalibrert krombånd annetsteds fra. På tross av å være Type 1 av Grei+ klasse. Åpent som ei låvedør, like støtt som Dovre sjøl. Maskina er fullstendig fokusert på oppgaven. Hvis man kan snakke om High-End fra kassett- This is it! Etter mine bøker, iallefall.Som å løfte en lystett rulllegardin og la sola komme inn en fin sommerdag.
Hehe!Frog; De der forstår jeg. Vi har både Self Control og tilsammen åtte forskjellige eks av Hunting...Sånn blir det når frua er Norges desidert største A-ha- freak og vi har vært på femogtyve konserter med det selvsamme , trehodede troll av et band![]()
Vet ikke helt om det svaret var ment for meg.. Isåfall kan den bli din for 1499,-... NeidaEn slik spiller for litt vekslepenger er det jeg jakter på hele tiden. Holder egentlig i lange baner til det bruket jeg har av kassetter, for NAD-en holder nok fortet framover som hovedmaskin. Hvis det ikke skulle droppe en nedi hodet på meg for småpenger som er av nobel klasse.![]()
Den rangeres veldig lavt i Tandberg-menigheten, og de utenfor flirer litt av den. Men jeg liker den godt, for selv om den ikke er noen Tandberg rent mekanisk så låter den Tandberg. Derfor har jeg også den i sideblikket. Bør ikke koste mer enn 2500 i god stand, for det er nok litt risikosport i forhold til alt annet fra Tandberg. 3014 og 440 har blitt uanstendig dyre etterhvert, så Tandberg er nok litt oppskrytt hvis vi skal se på prisforlangende. Eneste unntak er muligens 3034, med sitt dårlige rykte men relativt lav kilopris.Dere som kan dette: det snuses forsiktig på en Tandberg 3034. (ikke si det til noen) Husker disse fra den tiden da jeg ikke hadde råd og måtte kjøpe NAD.
Hvor høyt rangeres egentlig denslags, utenfor Tandberg-menigheten ?
Nei, mitt eneste eksemplar ble stjålet. Men jeg skulle ønske meg et arkiveksemplar. Hvis det fantes på strømmetjenester eller i verste fall Torrent har jeg plukket ned de to bildene for å kunne lage cover. Mest av alt skulle jeg ønske å ha en tusenlapp til originalen, men det er ikke aktuelt å legge ut en slik sum for meg. Kanskje noen her inne har et eksemplar liggende, for det finnes flere punks og wannabe-punks fra siste halvdel av åttitallet her på HFS.Baluba: Det der er arkiveksemplaret ditt? Eller misforsto jeg?
Sendt PMTakker for svar. Forstår det slik at det ikke er noen problemer med varigheten og slitestyrken på 90 min. I gamle dager var det noen som hevdet at 90 min hadde en tendens til å strekkes, men det var trolig ikke noe hold i. Lengre bånd enn 90 min er uansett uaktuelt for meg. Egentlig foretrekker jeg 60 min selv, av forskjellige årsaker, men greit å vite at 90 min ikke har noen ulemper. Har 5 stk. TDK MA90 som jeg vil vurdere byttet i 5 stk. TDK MA60, hvis noen foretrekker MA90.