Kassett-spillernes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • frog79

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.11.2014
    Innlegg
    661
    Antall liker
    712
    Brukte pc`n som inngang i tilfelle noe var så alvorlig galt at inngangen tok kvelden.

    Billigere å sprenge en inngang på et Realtek lydkort enn på en Yamaha AS-2100:)

    Frog79
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Skjønte det, Frog. Men da er det ikke så rart at du har endel støy derpå heller.
     
    Sist redigert:

    frog79

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.11.2014
    Innlegg
    661
    Antall liker
    712
    GAAAHH!

    Hvordan man får denne transporten inn i chassiet uten å plages tror jeg er en godt bevart dansk statshemmelighet.. :mad:

    DSCF8559.jpg


    Frog79
     

    frog79

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.11.2014
    Innlegg
    661
    Antall liker
    712
    Fikk det til tilslutt..
    Gjort det 3 ganger nå og hver gang har jeg lurt på hvordan jeg greide det den forrige gangen.

    Frog79
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Frog: Og maskinen funker?:rolleyes: Finn en til...de Beocordene er gode.
     

    frog79

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.11.2014
    Innlegg
    661
    Antall liker
    712
    Frog: Og maskinen funker?:rolleyes: Finn en til...de Beocordene er gode.
    Beocorden virker. Jeg fikk DIN-RCA overgangen her for noen dager siden og lyden er det ingenting å klage på. Den slurer derimot på rewind pga harde idlere.. Så jeg har nå bestilt 3 idlere ifra Beoparts.

    Frog79
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    BirgerG: Jeg venter bilder av den i fullt overhalt stand før jul!:rolleyes:
     

    teafortwo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2008
    Innlegg
    175
    Antall liker
    65
    Torget vurderinger
    4
    Tregt marked for salg av visse type kassettspillere?

    Spør siden jeg så en Denon DRS 610 for salg nå nettopp med utropspris 900 kr. Den var tydeligvis ikke så lett å selge til den prisen. Har sett de forsvinne fort tidligere til priser over dette. Jeg har vurdert salg av en tilsvarende spiller selv, men hvis det er vanskelig å få 8-900 kr tror jeg den bare får stå i hyllen, så kan jeg gløtte bort på den av og til ;D
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Teafortwo: Den 610en er pokker så undervurdert! Jeg har to Denons selv- de blir her. Markedet varierer, en 610 kan være verd opptil tre tusen hvis du har en i riktig tilstand, selger til riktig tid og til riktig kjøper. Min ligger i det sjiktet. Også uten den originale emballasjen. Selv om det iallefall er lettere å få den prisen hvis du har. Jeg har til 810. En toppstands 810- som min- er under samme forhold verd mer enn seks, men gir også både Nakamichi og Sony ES mer enn kamp til kassettluka. Jeg - og flere med meg - rangerer den høyere enn noen Sony eller Naka. Fordi den muliggjør en så sjeldent opplevd kombinasjon av formatets beste kvaliteter i en modell som fortsatt lever rundt om i verden. Og ikke er for dyr. Avansert, sikker mekanikk, topp lyd, genial design, effektive funksjoner, logisk bruk. Og en j.... masse MORO. Rens, fiks og lev med den, sier jeg.;D Denons egne bånd er fortsatt tilgjengelige. Og med dem tar du også ut det beste av en DRS. Feks. HD6S er en god match. Bør være noen tilgjengelige fra Spania nå...Og før du spør: Jada, også de er verd sin dagsaktuelle Ebay-pris. Og mer enn det.
     
    Sist redigert:

    teafortwo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2008
    Innlegg
    175
    Antall liker
    65
    Torget vurderinger
    4
    Teafortwo: Den 610en er pokker så undervurdert! Jeg har to Denons selv- de blir her. Markedet varierer, en 610 kan være verd opptil tre tusen hvis du har en i riktig tilstand, selger til riktig tid og til riktig kjøper. Min ligger i det sjiktet. En toppstands 810- som min- er under samme forhold verd mer enn seks, men gir også både Nakamichi og Sony ES mer enn kamp til kassettluka. Jeg - og flere med meg - rangerer den høyere enn noen Sony eller Naka. Fordi den muliggjør en så sjeldent opplevd kombinasjon av formatets beste kvaliteter i en modell som fortsatt lever rundt om i verden. Og ikke er for dyr. Avansert, sikker mekanikk, topp lyd, genial design, effektive funksjoner, logisk bruk. Og en j.... masse MORO. Rens, fiks og lev med den, sier jeg.;D Denons egne bånd er fortsatt tilgjengelige. Og med dem tar du også ut det beste av en DRS. Feks. HD6S er en god match. Bør være noen tilgjengelige fra Spania nå...Og før du spør: Jada, også de er verd sin dagsaktuelle Ebay-pris. Og mer enn det.
    Har også storebroren 810 (kult med fjernkontroll til kassettspiller forresten :rolleyes:). For meg holder det nok med en, klarer ikke å bruke mer en en om gangen og samler ikke. Så jeg regner nok med at den skal ut for salg.
     

    Jim.Y-A.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    178
    Antall liker
    322
    Auditor: Hur gör du rent tonhuvudena på din RDS 810:a? :confused: De ligger ju gömda under locket, eller har jag helt fel? Det verkar ju lite trixit att lyfta på locket varje gång tonhuvudena skall rengöras och avmagnetiseras :( … Varför jag undrar är för att jag funderar på att testa en Denon DRS 810 någon gång, om jag hittar någon i fint skick till ett bra pris. Jag har ju haft en del Nakamichi plus ett Sony TC-KA6ES tidigare, men det kan ju vara roligt att testa något nytt, och du - och flera med dig - tycker ju dessa låter tätt på Nakamichi/Sony (eller kanske rent av bättre?!). Jag kan ju inte tycka något om jag inte provar själv, eller hur? Och så är de ju betydligt billigare … :D
     

    frog79

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.11.2014
    Innlegg
    661
    Antall liker
    712
    Hvis du ikke bruker rensekassett så må du nok av med lokket ja.. Du må huke av en arm i tillegg faktisk..

    Frog79
     

    Jim.Y-A.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    178
    Antall liker
    322
    lyntoft!/frog79: Tack för informationen. Jaha ja, det verkar ju lite krångligt bara för att göra rent/avmagnetisera tonhuvudena då jag inte har någon rengörings-kassett (men 10 tummar) :rolleyes: … och även så så tycker jag att dessa rengöringskassetter inte är så vidare värst bra. Jag tycker det är bättre att göra rent/avmagnetisera tonhuvudena själv. Så det blir inget Denon för mig, även om de är bra. :)
     
    Sist redigert:

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Jim: Jeg bruker en av mine fem Nagaoka QC220 til daglig, men har også samme produsentens HC800II sett til bruk en gang i året. Har også Tonar DeMag. Hvis du ikke har prøvd en av de to kassettene, hent dem før du går miste om muligheten. Jeg er ferdig med Sony her:rolleyes: De to WMene var mest sannsynlig de siste jeg noensinne kommer til å ta inn. Og LX3/1000ZXL er eneste Nakaene jeg vurderer. Dog, kun som ekstraordinært samleobjekt..
     
    Sist redigert:

    Jim.Y-A.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    178
    Antall liker
    322
    Auditor: Tack för ditt svar, kanske jag skulle testa dessa band. Skall kolla upp dem. LX3 låter bra i mina öron, helt i nivå med ett RX-505, faktiskt, och 1000ZXL fantastiskt. LX3 har jag själv haft ett, och 1000ZXL (svart, inte guld) är det en kompis som har ståendes hemma. Helt i nyskick med manualer, låda och även inköpskvitto! Den bandaren tänkte jag själv köpa, men så sade min kompis att han så gärna ville ha den och eftersom han både hade möjligheten att åka ganska långt för att hämta hem den genast (jag har ingen bil själv) och de ekonomiska medlen just då (dyr, men inte jättedyr för det skick den var i), så fick han köpa den … men det ångrar jag nu! Och där kan man inte säga att det går fler tåg, för att hitta en likadan i samma superskick går (förmodligen) inte, de växer ju inte på träd dessa …
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Jim: Begynn med HD6, du.. Absolutt ikke. En virkelig venn lar deg arve ZXLen når den en dag skal selges:rolleyes: Be ham skrive seg det bak øret.De ER tøffe..derfor ønsker jeg meg en. Men også Onkyo har flere toppspillere. Tonar DeMag er som du vet en avmagnetiseringskassett, Den bruker samme batteri som de gamle Nintendo Game&Watch (x1). Og en behandling med den tar bokstavlig talt to sekunder. Du slipper ledninger og "Jedi Mind Tricks". Men den fungerer. Norsk forhandler har ikke flere QC220, men etterfølgeren til HC800II- samt Tonar DeMag- er å få her:

    ELEKTRONISK BUREAU- ALT AV TILBEHØR FOR ANALOG MUSIKKGJENGIVELSE

    Ang. Sony: Det ble litt for mye styr med de to WMs jeg hadde, så de er nå solgt til fordel for kommende overhaling av Aiwa HS-T06MkII. Den er i min bok en enda større juvel enn noen Sony WM. Et kjent faktun her- for den som har fulgt med tråden. Og en påstand jeg fortsatt står for.;D Er/blir tross alt også mer verd. selv UTEN headset, enn den mest avanserte Sports..mer sammenlignbart med priser oppe i (fullstrøken-) Khan-land. Og finner jeg en gang en " Marty McFly Edition", også kjent som Aiwa HS-P07-...hehe.. la oss bare si at det gleder jeg meg til.
     
    Sist redigert:

    Jim.Y-A.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    178
    Antall liker
    322
    Auditor: Det blev inget Denon RDS 810, tycker det är lite si och så med dessa ren/avmagnetiseringsband som jag har testat, och skruva av locket varje gång är inte så lockande, för mig. Men jag kunde inte motstå ett annat kassettdäck som är på väg hem till mig, kanske det är här nästa vecka eller så … :confused:

    En del tycker om Denon, någon annan Sony, själv är jag ju svag för Nakamichi. Men alla (de bästa kassettdäcken) är ju bra på sina lite olika vis. Det kommer väl till slut oftast an på designen (och det egna ljudidealet), men skönheten sitter ju i betraktaren ögon/öron. Min fru tycker inte något kassettdäck vare sig är "snyggare" eller "fulare" en något annat. :rolleyes:

    Egentligen så skulle jag inte köpa några fler kassettdäck utan bara sitta nöjd med mitt Dragon, men men, lite roligt måste ju en kassettnörd ha. :) Så bild kommer när det senaste fyndet kommer innanför dörren. Jag kan i vart fall avslöja att det är stort, ligger i sin original låda, original manual finnes samt att det är helt genomgånget och allt rengjort/bytt/smörjt/justerat/kalibrerat efter konstens alla regler.

    På återhörande, kanske redan nästa vecka … :D
     

    frog79

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.11.2014
    Innlegg
    661
    Antall liker
    712
    Det ligger en Sony 820s på Finn som er en del av QS serien til Sony ifra sent 90 tallet.
    Tenkte jeg skulle kikke over service manualen på denne for å finne ut om det var noe jeg var interessert i å kjøpe..

    Viste seg at det er jeg ikke... Men! Kom over dette i manualen når det gjelder hastighetsjustering og hva Sony godtok av avvik.

    speed.jpg


    +- 90Hz?

    Jeg har sett 5/10/15hz avvik før men 90?!
    Skrivefeil eller var de virkelig så slapphendte med specs hos Sony på sent 90 tallet?

    Frog79
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.513
    Antall liker
    9.271
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Det ligger en Sony 820s på Finn som er en del av QS serien til Sony ifra sent 90 tallet.
    Tenkte jeg skulle kikke over service manualen på denne for å finne ut om det var noe jeg var interessert i å kjøpe..

    Viste seg at det er jeg ikke... Men! Kom over dette i manualen når det gjelder hastighetsjustering og hva Sony godtok av avvik.

    Vis vedlegget 518160

    +- 90Hz?

    Jeg har sett 5/10/15hz avvik før men 90?!
    Skrivefeil eller var de virkelig så slapphendte med specs hos Sony på sent 90 tallet?

    Frog79
    Ifølge Sonys servicemanualer aksepteres det 20Hz avvik på ES modellene, inkludert min KA3ES fra 1998. De skal ligge mellom 2990-3010Hz.
     
    Sist redigert:

    frog79

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.11.2014
    Innlegg
    661
    Antall liker
    712
    Står det 3000Hz +- 20hz i manualen så menes det max 20Hz under eller over 3000Hz.

    Altså 2980-3020Hz.

    Jeg var selv av den oppfatningen at det virket slik som deg men etter en lengre diskusjon med en kollega på jobb tok vi kontakt med en professor i matematikk ifra NTNU som mente at jeg tok feil.. Og jeg håper for hans del at han har rett.

    frog79
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    "+/- 20" betyr "fra og med 20 under til og med 20 over". Ferdig snakka! Professorer i matematikk kan (åpenbart) ikke nødvendigvis noe om toleranser.
     

    frog79

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.11.2014
    Innlegg
    661
    Antall liker
    712
    Vel ja.. Det er akkurat det vi kom frem til vi og ved hjelp av professoren..

    Frog79
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.513
    Antall liker
    9.271
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Står det 3000Hz +- 20hz i manualen så menes det max 20Hz under eller over 3000Hz.

    Altså 2980-3020Hz.

    Jeg var selv av den oppfatningen at det virket slik som deg men etter en lengre diskusjon med en kollega på jobb tok vi kontakt med en professor i matematikk ifra NTNU som mente at jeg tok feil.. Og jeg håper for hans del at han har rett.

    frog79
    I servicemanualen står det slik;

    Adjustment Limits;
    TAPE SPEED deviation - within 2,990 to 3,010 Hz
    TAPE SPEED fluctuating width - within 2,990 to 3,010 Hz
    WOW (WRMS) - 0,04% or less

    Dette må jo bety det som står der:) Professor eller ikke. Det står altså ikke +/- 20.
     
    Sist redigert:

    Farmen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.09.2018
    Innlegg
    755
    Antall liker
    887
    Sted
    Lier
    Torget vurderinger
    3
    Kjøpte kassettspiller.

    Hei. Mandag kjøpte jeg en Sony 850ES av Terje-A, og vil bare takke for smooth handel, konemor og jeg er kjempefornøyd ! Var i Ski å hentet et lass med kassetter fra en på Finn, så nå blir det å teste ut dette gammle mediet fremover.
    Terje er en kjempekar, ærlig og redelig !
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.513
    Antall liker
    9.271
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Hei. Mandag kjøpte jeg en Sony 850ES av Terje-A, og vil bare takke for smooth handel, konemor og jeg er kjempefornøyd ! Var i Ski å hentet et lass med kassetter fra en på Finn, så nå blir det å teste ut dette gammle mediet fremover.
    Terje er en kjempekar, ærlig og redelig !
    Det var voldsomt til ros, blir jo nesten rød i toppen her jeg sitter:rolleyes: Men Farmen var også en veldig hyggelig kjøper. Ikke noe tull og nå har jeg fått bekreftet at Leonard Cohen spiller som bare det på 850ES'n. Det er mange kassetter rundt om som har stoff som ikke finnes på andre fysiske medier. Mye artig, VG kassettene, Se & Hør kassetter og masse annet. Har du plass så kan du bygge opp et stort bibliotek for lite penger. Auditor her på sentralen har sikkert mye å bidra med angående dette.
     

    Farmen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.09.2018
    Innlegg
    755
    Antall liker
    887
    Sted
    Lier
    Torget vurderinger
    3
    Hei. Mandag kjøpte jeg en Sony 850ES av Terje-A, og vil bare takke for smooth handel, konemor og jeg er kjempefornøyd ! Var i Ski å hentet et lass med kassetter fra en på Finn, så nå blir det å teste ut dette gammle mediet fremover.
    Terje er en kjempekar, ærlig og redelig !
    Det var voldsomt til ros, blir jo nesten rød i toppen her jeg sitter:rolleyes: Men Farmen var også en veldig hyggelig kjøper. Ikke noe tull og nå har jeg fått bekreftet at Leonard Cohen spiller som bare det på 850ES'n. Det er mange kassetter rundt om som har stoff som ikke finnes på andre fysiske medier. Mye artig, VG kassettene, Se & Hør kassetter og masse annet. Har du plass så kan du bygge opp et stort bibliotek for lite penger. Auditor her på sentralen har sikkert mye å bidra med angående dette.
    Hei igjen.
    Som nevnt tidligere så var jeg i Ski å hentet 250 kassetter i meget bra stand, bare originalt innspilte og der var det mange gullkorn ! Mange timer foran oss nå fremover med å utforske dette.
     

    geirarne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.10.2012
    Innlegg
    138
    Antall liker
    100
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Hei! I en byttehandel endte jeg plutselig opp med en kassett spiller, men har ingen kassetter for å teste den🙈
    Noen som vet om det er verd bryet å anskaffe seg noen for å teste?
    Spilleren er en ganske strøken og nyoverhalt Technics RS-B605.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.513
    Antall liker
    9.271
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Hei! I en byttehandel endte jeg plutselig opp med en kassett spiller, men har ingen kassetter for å teste den??????
    Noen som vet om det er verd bryet å anskaffe seg noen for å teste?
    Spilleren er en ganske strøken og nyoverhalt Technics RS-B605.
    Klart det er verdt bryet, koster deg nesten ingenting og en kassettspiller i husalteret tar seg bra ut. Og det kan låte fordømt bra også.:) De uinnvidde rynker på nesa, ungdommen skjønner ikke en pøkk men vi som har levd en stund husker dette både med gru og glede. Kjør på!
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Jeg vokste opp med kassettspiller. Det var det vi hadde i stua og det var det jeg hadde på gutterommet, inntil jeg på gymnaset kjøpte CD-spiller. Men, vi gjorde aldri noe vedlikehold på disse spillerne. Jeg har litt lyst til å skaffe meg en kassettspiller og lurer på hvor lett det er å få deler og i det hele tatt få service på disse. Om man for eksempel kjøper en gammel Tandberg, hva bør man påregne å gjøre?
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.513
    Antall liker
    9.271
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Jeg vokste opp med kassettspiller. Det var det vi hadde i stua og det var det jeg hadde på gutterommet, inntil jeg på gymnaset kjøpte CD-spiller. Men, vi gjorde aldri noe vedlikehold på disse spillerne. Jeg har litt lyst til å skaffe meg en kassettspiller og lurer på hvor lett det er å få deler og i det hele tatt få service på disse. Om man for eksempel kjøper en gammel Tandberg, hva bør man påregne å gjøre?
    Artig at du har lyst på kassettspiller, jeg kjenner ikke Tandberg spesielt godt, her er det Sony det går i. Teletor i Oslo er jo en som absolutt tar service på kassettspillere og annen elektronikk fra Sony, Tandberg m.fl. Han har skaffet deler til mine prosjekter. Du kan jo sende en mail eller slå på tråden for å få noen gode råd. Teletor
     

    teafortwo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2008
    Innlegg
    175
    Antall liker
    65
    Torget vurderinger
    4
    Jeg vokste opp med kassettspiller. Det var det vi hadde i stua og det var det jeg hadde på gutterommet, inntil jeg på gymnaset kjøpte CD-spiller. Men, vi gjorde aldri noe vedlikehold på disse spillerne. Jeg har litt lyst til å skaffe meg en kassettspiller og lurer på hvor lett det er å få deler og i det hele tatt få service på disse. Om man for eksempel kjøper en gammel Tandberg, hva bør man påregne å gjøre?
    Tandberg kassettspillere finnes i veldig mange varianter fra ca 500 kr og opp til 15000 kr (og sikkert mer). Du finner de også i alt fra ukjent tilstand til fullt overhalte. Mange også utenom Teletor som fikser og har deler. Du må nesten finne ut hva lommeboken sier, spesielt utseende eller fuksjoner du er på jakt etter osv.
    Sikkert mange her som vil si at du finner bedre kassettspillere enn Tandberg til samme pris, men uansett ikke problem å finne og ha flere års glede med slike.
     

    BirgerG

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2012
    Innlegg
    650
    Antall liker
    1.005
    Torget vurderinger
    1
    Har lite Tandberg spillere hjemme nå. To 3004, en av hver 3014, 3014A, 910, 911, to 420, tre 330 og en 300 på større, eller mindre service.
    Nok av annet her og akkurat nå ligger en Luxman K-15 på kjøkkenbordet. Den har flere feil. Høyre kanal har et kontakt problem, som antagelig er et rele, eller dårlig lodding, men klarer ikke helt å sortere ut. Skal prøve å få sjekket ut releet. Har sett rensing av et på tapeheads.net men skulle nok ha lagret infoen :rolleyes:

    Men tidlig på dagen, så da er det litt lesing om hobbyen og fant denne:
    https://www.youtube.com/watch?v=c25...DksgajOPdRdV-Rxw-n2E75-UCIa54hC8Q4M-tg-8XWxdE
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.978
    Antall liker
    11.832
    Sted
    Hus
    Ikke lett å finne Tandberg objekter her hjemme. Skjelden for salg, og de fleste trenger en service for å funke godt. Har selv 3004, 3014, 3014A og 910 hjemme, og de har alle fått service. I utlandet er det priser av en annen verden enn det er her hjemme dessverre, så det å importere blir dyrt hvis en får med moms på toppen av det hele :)
     

    HeyHo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.10.2016
    Innlegg
    1.546
    Antall liker
    3.057
    Torget vurderinger
    2
    God Jul og et riktig godt nytt år til Terje-A og alle andre som deler sin kunnskap i denne hyggelige tråden :)
     

    frog79

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.11.2014
    Innlegg
    661
    Antall liker
    712
    God jul og godt nyttår til alle som herjer denne tråden :)

    Frog79
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn