Takk, jeg tenkte å sjekke discogs på et par av de originale også. Som f.eks. en fra Junipher Greene.
Du finner en fjesbok-konto hvor man dealer kassetter og spillere.Takk, jeg tenkte å sjekke discogs på et par av de originale også. Som f.eks. en fra Junipher Greene.
Hvis det gjelder på vinyl også er jeg snart rik. Neida. Men greit å vite for meg som ikke har peiling i det hele tatt.Prisene en ser i norge lokalt i butikkene ligger en 15-25% over hva discogs stipulerer![]()
Er det bedre å selge der enn på finn?Du finner en fjesbok-konto hvor man dealer kassetter og spillere.
MD nr2 der?
En syk syk verden .Kassetter kan ha stor salgs/samleverdi som mye annet. Dette bestillingsverket av/med Vazelina Bilopphøggers/Eldar Vågan er en meget sjelden kassett.
Jeg fant 10stk. `nye` og uspilte eksemplarer i en container angående ombygging på en kulturskole/rockeverksted for noen uker siden, disse innbrakte meg 4000 kroner i kreditt (4stk.) i innbytteverdi i en lokal platebutikk og 6000 kroner i salg på Discogs og Finn.no.
Når kassetten inneholder en låt, blir centimeterprisen på tapen ganske dyr.
Vis vedlegget 1117629
Vis vedlegget 1117630 Vis vedlegget 1117631 Vis vedlegget 1117632
sjuke priser, men bra det ble reddet fra skrotenKassetter kan ha stor salgs/samleverdi som mye annet. Dette bestillingsverket av/med Vazelina Bilopphøggers/Eldar Vågan er en meget sjelden kassett.
Jeg fant 10stk. `nye` og uspilte eksemplarer i en container angående ombygging på en kulturskole/rockeverksted for noen uker siden, disse innbrakte meg 4000 kroner i kreditt (4stk.) i innbytteverdi i en lokal platebutikk og 6000 kroner i salg på Discogs og Finn.no.
Når kassetten inneholder en låt, blir centimeterprisen på tapen ganske dyr.
Vis vedlegget 1117629
Vis vedlegget 1117630 Vis vedlegget 1117631 Vis vedlegget 1117632
Trenger ikke mere en et veldig fint sandpapir å holde mot forsiktig mens den sviverHvor mye kan man krympe pressvalser og kapstanakslinger, og fortsatt få stabil båndtransport?
Brukte en Nittedals Hjelpestikker for å få et forhold til størrelsen, selv om også de har krympet litt i størrelse.
Vis vedlegget 1118751
AIWA HS-PX557 trenger tydeligvis en service, selv om den ikke er mye slitt.
Håper det er nok med rens og ny reim for å få bedre lyd.