har brukt nevnte firma og er fornøyd, mye uffing og akking, men så er det jo ikke akkurat elkjøp servicedesk man snakker med heller.Hadde du kjøpt en sånn spiller av en av disse som reparerer selv som du vet kan sine saker, så hadde du allikevel risikert å bli avvist ved henvendelse til nevnte Oslo-tekniker noen år senere hvis du ønsket å ha spilleren på en ny standard-service, siden den var skrudd på av en han kanskje ikke kjente til. Det er ikke sikkert da, kan hende det at du kan vise til flere års kontinuerlig drift uten feil hadde vært godt nok (det burde det!), men jeg ville ikke følt meg helt trygg![]()
Jeg hadde åpnet min båndspiller for å rense støv og jeg hadde prøvd feilsøking før jeg fant ut av det er best å levere til noen som kan det.
Han fikk værtfall fikset den og justert den opp og den tar opp og spiller nydelig.
Har en annen jeg skulle ha fått en justering/sjekk på, men har avventet fordi sist gang tok det vinter og vår. Jeg betaler gjerne dobbelt, bare det går (rimelig) fort