Kari Bremnes-konsert i Bodø.. Anmeldelse m/bilder

balto

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.05.2007
Innlegg
80
Antall liker
11
Hei,
Var på konsert i Sandnes i går som var min første konsert med Kari Bremnes. Det var en fin opplevelse, hun har stålkontroll (dette har hun gjort før ...), og ikke minst har hun med seg noen fantastiske musikere. Jeg synest også at lyden var bra, behagelig og kontrollert og alt kom fint fram.

Mvh
Roy
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Kjørte til Bodø anledning konserten for å ta bilder, men pga lokalet, ga det lite rom for å bevege seg uten å forstyrre de i salen. Ergo ble mine bilder tatt fra samme vinkel. Det var litt nedtur, men skal se gjennom dem i ettermiddag, om noen (av de 331bildene) ble presantable...

Konserten var forøvrig bra den. Veldig "ly - live" som det nevnes i teksten det er linket til. Syns de gjerne kunne ha økt volumet med et par %, utifra mine egne preferanser iallefall.

Bilder kommer som sagt senere.

mvh Kai
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
som sagt, bildene kom senere... dvs kl 01.30 i dette tilfellet..



<a href="http://www.photobykai.com/bremnes2">Link til bildserie</a>

mvh Kai

Edit: link fiksa, glemmer alltid at en link som funker under "Forhåndsvisning", ikke alltid funker når posten er posta...
 

magpal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.11.2008
Innlegg
165
Antall liker
6
Torget vurderinger
1
balto skrev:
Hei,
Var på konsert i Sandnes i går som var min første konsert med Kari Bremnes. Det var en fin opplevelse, hun har stålkontroll (dette har hun gjort før ...), og ikke minst har hun med seg noen fantastiske musikere. Jeg synest også at lyden var bra, behagelig og kontrollert og alt kom fint fram.

Mvh
Roy
Var også på sandnes på fredag og det var en god konsertopplevelse. Meget bra lyd selv om jeg satt helt på siden, bra scenelys og ikke minst utrolig dyktige musikere.
 
Topp Bunn