|
Takk for tipset - de er nok litt små... trafoene er til 100W kl.A og skal dimensjoneres rikelig, for å si det rett ut. Høyang ja.... hm.. DU-midler..prøv her:Tube Amp Universal Toroidal Transformer Cover CA-400 items in Antek inc store on eBay!
Du skrev ikke hvor store: burde kanskje linket til Høyang Polaris
![]()
Den MU-metall saken har jeg ikke sett i praksis, noen som har erfaring med dette?Hei
Kjøpte noen slike:
Ultraperm Mu-metal (80% nickel) Shielding Sheet 0.15mm (31.5cm x 19.5cm) | Diy HiFi Supply
Accessories | Diy HiFi Supply
My- metall
Brukt på trafo 2000VA ,ca.10 cm høy,20 cm Ø.Det er bare å klippe -skjøte.Holdes sammen med graffa tape.
Legger lag på lag rundt til event.trafo-støy er borte.Jordes til jordingspunkt i forsterker.
Eller var det slike du mente?
Transformer covers | Diy HiFi Supply
Just joking.Eller til syltet to(r)sk
Sorry jeg så ikke på tykkelsen
Tykkelsen på de dim. jeg er ute etter er jo faktisk 1,6 mm. - det kan da vel ikke være så ille?Eller til syltet to(r)sk
Sorry jeg så ikke på tykkelsen
Interessant! Har handlet mye med Noratel i mange år, men ikke i audiosammenheng.Noratel støper!.
Jeg fikk just levert med støpt senter på mine 2 stk 250 VA ringkjerne trafoer.
Kjernen er viktig å støpe!, gir merkbar effekt. Noratel lager også en XO serie( eller no lignende navn..) som er beregnet for audiobruk.
Om det er nødvendig å støpe på utsiden kan diskuteres.. Det er ihvertfall delte meninger om det hos Noratel.
De har jo noen heftige "bøtter" de gutta her... er plass til litt trafo i en som er 27 cm. i dia. og med tilhørende høyde!!Eller her :rull til siste side
Deep Drawn Round Cases
Tja..Hva er det du har på gang nå da unge mann ?
Eller er det hysj hysj ?
/jan
Hehe regnet ikke med det.Tja..Hva er det du har på gang nå da unge mann ?
Eller er det hysj hysj ?
/janKa du tru? Vafall ikke rør.