Kan noen hjelpe med montering pu i sme series III?

LPA

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2003
Innlegg
269
Antall liker
4
Jeg har endelig fått kjøpt en rimelig pickup (at 95)til en SME series III jeg har på en Kenwood KD-600.

Det viste seg at festet på den ene ledningen var falt av og jeg er ikke i stand til å lodde dette på. Jeg har problemer nok med å montere pickupen.

Er det noen i nærheten av Rjukan (Notodden, Kongsberg etc.) som kan hjelpe en gammel vinylentuasiast? Fingrene min er dessverre sterkt angrepet av artose og langt fra hva de var.....
:(

LPA
 

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
7.012
Antall liker
2.078
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Nikko03 bor på Rjukan, han er veldig hyggelig og hjelpsom
Audiomix bor på Kongsberg tror jeg.

Haavard
 

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Innlegg
215
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
Hei.
Men LPA dette skal vi få til,du har nummeret mitt,var faktisk hos Nikko03 i går og hørte på vinyl,kan spørre han eller Roger,n jeg vettu.;)


Mvh Gøran
 

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
7.012
Antall liker
2.078
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Hvordan låt det hos han bessfar da cerwin, snakka med han i går jeg og. Må få tatt meg en tur

Haavard
 

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Innlegg
215
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
Hei.
Det var veldig moro og få en tur ned til Nikko03 for en lytt,det leverte varene det vettu,var veldig moro når han endelig var fornøyd med vinyllyden og,han er jo utrolig dyktig,bygger og mekker til alt selv.Absolutt værd en tur ja

Mvh Gøran.
Ps,nå skal vi ned og fikse armkablene til L.P.A så ting ordner seg her på Rjukan oxo heldigvis.
 

LPA

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2003
Innlegg
269
Antall liker
4
En stor takk til cerwin og Nikko03 for hjelp med monteringen av pickup. Det spiller helt greit. Neste prosjekt er JBE/Dynavector 505/Denon 103 - men den går ujevnt, så det er et større prosjekt.

Takk for hjelp.:)

LPA
 

Nikko03

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.11.2008
Innlegg
4.425
Antall liker
2.849
Torget vurderinger
3
Bare hyggelig LPA. Skulle bare mangle om vi entusiaster ikke skulle hjelpe hverandre :)
 

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Innlegg
215
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
Hei

Bare hyggelig Leif,men jeg synes det låt hakket bedre enn greit da,hehehe;)
 
Topp Bunn