KAISER KAWERO CLASSIC

Kommentarer

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Innlegg
1.707
Antall liker
602
Torget vurderinger
10
Har ofte kjøpt nytt, men kjøper mye brukt/demobrukt også.
Men hadde nye priser på høytalere vært mer fornuftige og nede på jorden, hadde jeg alltid kjøpt nytt.
Når det er sagt, er Kawero noe av det jeg virkelig kunne hatt lyst å høre. En jeg har handlet en del dempeunderlag fra i USA, mener Kawero Claasic er den aller beste høytaleren han har noensinne hørt, og han er selv med å designe høytalere for et rimelig dyrt og kjent merke...
 
Sist redigert:

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Innlegg
800
Antall liker
339
Torget vurderinger
10
Sammenligner man fremgangsmetoden til to tilbydere som i dag ligger øverst på forsiden, så er det vel ganske åpenbart at GANILSEN har en sunnere og forbilledlig tilnærming til hvordan man uten tvetydighet kan presentere sitt produkt - teaser eller ikke. På den annen side ville det vel ikke vært så vanskelig for de som ser på bildet av produktet at det handler om en høyttaler. Begge parter har litt rett, men jeg vil i sannhetens navn si at forsøket fra Bebop Hifi på å være morsom, ikke falt i særlig god jord, og derfor bør unnskyldes istedet for å fyre oppunder. Det vil si av Bebop Hifi. Dette kan da vel ikke være så vanskelig vel guttær...
 

kjetils81

Medlem
Ble medlem
02.04.2011
Innlegg
5
Antall liker
0
Ikke mye selvinnsikt å spore hos annonsøren her. Et kurs i PR og kommunikasjon hadde kanskje vært en god ide?
 

Ola_S

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.12.2004
Innlegg
376
Antall liker
0
Den där högtalaren lät mycket trevligt på Münchenmässan i fjol. Den var en av mina absoluta favoriter tillsammans med ett par Rockport.
 

Bebophifi12

Bransjeaktør
Ble medlem
01.05.2012
Innlegg
377
Antall liker
70
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Sammenligner man fremgangsmetoden til to tilbydere som i dag ligger øverst på forsiden, så er det vel ganske åpenbart at GANILSEN har en sunnere og forbilledlig tilnærming til hvordan man uten tvetydighet kan presentere sitt produkt - teaser eller ikke. På den annen side ville det vel ikke vært så vanskelig for de som ser på bildet av produktet at det handler om en høyttaler. Begge parter har litt rett, men jeg vil i sannhetens navn si at forsøket fra Bebop Hifi på å være morsom, ikke falt i særlig god jord, og derfor bør unnskyldes istedet for å fyre oppunder. Det vil si av Bebop Hifi. Dette kan da vel ikke være så vanskelig vel guttær...
Jeg kan forsikre om at dette ikke var ett forsøk på å være morsom. Hifi er altfor alvorlig til det..........

For de som har lyst til å høre høyttalere i verdensklasse er det bare å ta kontakt, jeg garanterer en seanse helt fri for humor med fokus på musikk og seriøsitet :).

JP
 

vassagohifi

Bransjeaktør
Ble medlem
10.06.2003
Innlegg
73
Antall liker
10
Sted
odense
Hej

Det er rigtigt gode højttaler,,, klasser over det man ellers høre fra de store mærker i USA.
 

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Innlegg
1.074
Antall liker
145
Torget vurderinger
3
Kanskje all irritasjon og frustrasjonen kommer av man har fått for lite på SNURREBASSEN sin i det siste .;)
 

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Innlegg
1.707
Antall liker
602
Torget vurderinger
10

Bebophifi12

Bransjeaktør
Ble medlem
01.05.2012
Innlegg
377
Antall liker
70
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Godt spørsmål.
Konstruktøren Rainer Weber vil kunne bistå i slike tilfeller, han er en ledende og anerkjent akustiker. Ved behov kan høyttalerne så utstyres med andre basselementer hvis behovet er tilstede. Slikt løses i hvert enkelt tilfelle. Prislappen tilsier vel at dette ikke blir ett hyppig "problem", men de som kjøper Kaiser får selvsagt all den service og hjelp de har behov for.

Ved behov vil vi selv være behjelpelige med levering og oppsett hos nye eiere. Skulle da også bare mangle (så slapp noen å påpeke det :)).

Kaiser Chiara kan høres i Asker, den nå mye omtalte Classic blir å se og høre i Ålesund, vi gir beskjed. Anlegget vil bestå av Spec forsterker fra Japan, CH Presicion CD/SACD drivverk fra Sveits, Jeff Rowland Aeris dac (vi skal forhandle Rowland) + en foreløpig ikke-bestemt rørforsterker.

JP
 

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Innlegg
1.707
Antall liker
602
Torget vurderinger
10
Gleder meg til å få hørt disse, forhåpentligvis mot sommeren engang, eller muligens på Munchen messa...hvis de har stand der. Fantastisk flotte høytalere
 

Bebophifi12

Bransjeaktør
Ble medlem
01.05.2012
Innlegg
377
Antall liker
70
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
De er i Munchen sammen med forsterkere fra japanske Spec som vi også tar inn og spiller på. De har tidligere stilt ut med elektronikk fra Thrax og The Lars rørforsterker. Om disse skal brukes på messen i år også vites ikke, men Spec skal i hvert fall brukes. Det pleier å spille bra hos Kaiser i Munchen :).

JP
 

211.

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2004
Innlegg
1.664
Antall liker
1.411
Torget vurderinger
2
Hele greia var jo ment som en teaser, ikke noe annet.

Priser på Kaiser finnes på bebophifi

Mer info om høyttaleren, lokaler og anlegg kommer. Vel verdt ett besøk disse, garantert.
Det hadde vært fint det, om ikke Norman Antivirus påstår at linken er skadelig (eller mer nøyaktig; nettstedet den prislisten befinner seg på er innrapportert som host av potensielt skadelig innhold)

norman.png


Ikke at det bekymrer meg så mye, men jeg laster ikke ned prisfilen (jeg finner jo da ikke ut hva produktet koster, og selger får ikke solgt sine produkter til meg før feilen er rettet (jeg gidder jo ikke å ringe for å få vite hva ting koster))
:p
 

Bebophifi12

Bransjeaktør
Ble medlem
01.05.2012
Innlegg
377
Antall liker
70
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Ingen problemer hos meg med denne:
bebophifi

KAISER KAWERO Classic ...................... Kr. 495.000,-
Vivace..................................................Kr. 335.000,-
Chiara ................................................ Kr. 165.000,-

Dette er priser i standard utførelse, altså finish.

JP
 

Jorgen1

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.02.2014
Innlegg
585
Antall liker
155
Har veldig lyst til å si wow, det er bare helt fabelaktig at man kan velge finish, mot et tillegg da selvfølgelig, på en høyttaler til en halv million.
Må bare si det, dette er tulletøys.

QUOTE=Bebophifi;2001284]Ingen problemer hos meg med denne:
bebophifi

KAISER KAWERO Classic ...................... Kr. 495.000,-
Vivace..................................................Kr. 335.000,-
Chiara ................................................ Kr. 165.000,-

Dette er priser i standard utførelse, altså finish.

JP[/QUOTE]
 
D

Dåbbel J

Gjest
Det er da bedre at det er sånn priset enn F.eks pris: 600 000 og valgfri finish... men det er nå meg da....
 
C

cruiser

Gjest
Det er vel stort sett bare HiFi butikker igjen som presenterer ting i filer på nettet.
 

Informasjon om bruker

Bebophifi12
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
70
Link til alle artikler
84
Bebophifi12 sine annonser
Bransjenyheter
Kaiser Kawero Classic - CES 2016

Kaiser Kawero Classic - CES 2016

  • 4
Det ble brukt en spesialutgave på messen av Kaisers toppmodell, mer informasjon finner du her hvis det er av interesse. " Kaiser Acoustic’s Kawero! Classic loudspeaker is exceptional inside and...
Fortsett
Bransjenyheter
KAISER KAWERO CLASSIC - NY VERSJON

KAISER KAWERO CLASSIC - NY VERSJON

  • 49
Kaisers toppmodell har blitt enda bedre. Nytt av året er en ny RAAL bånddiskant som er en videreutvikling av den allerede meget anerkjente diskantenheten. RAAL blir av mange regnes som verdens...
Fortsett
Bransjenyheter
ABSOLARE PASSION INTEGRATED I STEREO +

ABSOLARE PASSION INTEGRATED I STEREO +

  • 6
Sitat: " Dette er den beste integrerte forsterkeren vi har hørt. Til nå ". Kan sees og høres hos Bebop Hifi i Ålesund. bebophifi
Fortsett
Bransjenyheter
WRITERS CHOICE AWARD 2015 POSITIVE-FEEDBACK.COM

WRITERS CHOICE AWARD 2015 POSITIVE-FEEDBACK.COM

  • 88
Denne æren ble tildelt Specs nest dyreste integrerte forsterker RSA-M3 EX. Vil du høre "klasse D" gjort på en helt spesiell og ytterst musikalsk måte ta kontakt. Lydidealet til Spec er 300B...
Fortsett
Bransjenyheter
ABSOLARE OG KAISER CHIARA PÅ DEMO I ÅLESUND

ABSOLARE OG KAISER CHIARA PÅ DEMO I ÅLESUND

  • 0
Dette er produkter i den desiderte high end klassen. Vi har dem på demo i Ålesund og har premiere på denne kombinasjonen 10/12 kl 18-21, Amfi Moa Langelandsveien 25, Ålesund Stokkbygget vest. Demo...
Fortsett
Bransjenyheter
Solgt!

Solgt!

  • 3
Til en som skjønte sitt eget beste. Bedre lyd for 30.000,- finnes ikke :) Gratulerer!
Fortsett
Topp Bunn