Kabler under/rundt 10000

Hvilken kabel er den beste under 10000,-


  • Totalt antall stemmer
    6

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Sv: Kabler under/rundt 10000

Xlo er bra det!
Xlo Ultra 6 er en sånn kabel som kan puttes inn i ALLE annlegg.
Nøytral som jølle!

Flotte saker!
 

AudioPhysic

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.11.2013
Innlegg
421
Antall liker
167
Sted
Stathelle
Torget vurderinger
23
Hei jeg er som trådstarter også på jakt etter nye kabler med tia og er veldig usikker på hva jeg skal gå for. Og ikke minst hva jeg får mest for penga for. Kabelen skal benyttes på utstyret du kan se i signaturen. Takker for råd og tips på forhånd :)
 

Vinylsound

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2009
Innlegg
198
Antall liker
65
Torget vurderinger
2
Ja matching er jo nøkkelen som vi alle vet.

Så må jeg nevne et merke som fortjener å nevnes HARMONIC TECHNOLOGY - Pro 9 er vel den mest kjente modellen. Prisen er jeg litt usikker på for øyeblikket.
 

LESSisdox@

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Innlegg
706
Antall liker
242
Sted
Åkrehamn,karmøy
Torget vurderinger
1
Hei jeg er som trådstarter også på jakt etter nye kabler med tia og er veldig usikker på hva jeg skal gå for. Og ikke minst hva jeg får mest for penga for. Kabelen skal benyttes på utstyret du kan se i signaturen. Takker for råd og tips på forhånd :)
Hei
etter signaturen din å bedømme er det varmt det du spiller på ,,,,disse har eg selv Kimber 8tc ,en kabel som ikke gjør noe feil i noen anlegg ,,,stramt rent lydbilde med detaljer ,,,har masse andre kabler selv ,,,men disse skal eg mene passer deg .

første bilde er utgave nr 1 ,Bilde nr 2 er utgave nr2 ,,,foretrekker selv nr 1 ,noe varmere.
Mvh
 

Hb 52

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2014
Innlegg
940
Antall liker
704
Torget vurderinger
10
Viablue ! Ligger langt under 10 000 i pris men spiller betydelig bedre en kabler som er laaaaangt dyrere:)
 
  • Liker
Reaksjoner: POB

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.266
Antall liker
9.056
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
av egen erfaring så er Infinite Resolution bra greier!

Selv bruker jeg en blanding av det og DH Labs Silver Sonic.

Har funnet ut at Silversonic gir utrulig mye for pengene.. fult på høyde med mye dyrere ting.
 
Topp Bunn